Kapat

Çocuk çok çapkın ama benden hoşlanıyor mu sizce?

onunla aynı okuldayız yaşlarımız aynı sadece farklı sınıftayız. eskiden 1 hafta felan çıktık . normalde konuşmuyoduk ama bu aralar sürekli bana bakıyo günaydın felan diyo ama ben heyecandan cevap veremiyorum basıp gidiyorum yakın arkadaşlarımla iyi anlaşıyo bugün arkadaşım yanına gitmiş hoşlandığın biri var mı felan demiş. o da hoşlandığım biri yok ama unutamadağım biri var demiş.arkadaşımda kim felan demiş yanındaki en yakın arkadaşıda benim ismimi vermiş . yakışıklı ve tatlı bi çocuk ama çok çapkın sizce benden hoşlanıyomu yada anlamak için ne yapmalıyım ?


0|0
0|2

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 2

  • Çocuk yeterince açık demiş zaten.ne duymayı bekliyosun

    0|0
    0|0
  • seninle çıkmak istiyo kızım işte alla alla yaaa...

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...