İnsan ulaşamadığının delisi elinin altındakinin nankörü olurmuş, ne yapmalıyım?

Fikirleriniz benim için önemli dikkate alıcam inşallah ....

insan ulaşamadığının delisi elinin altındakinin nankörü olurmuş ben bunu yaşıyorum sanırım ne yapmalıyım yada bu konu hakkında ne düşünüyosunuz fikirlerinizi alabilirmiyim ..


0|0
1|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Genellikle Kız Erkek İlişkilerinde Ön Süren Durum Bu Olsa Gerek. Yapcak Bişe Yok Kalbin Hüküm Sürdügü Bedende Karar Sahibini Beyin Yapacaksınki Demokrasi Konussun.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • zaten ulaşamadğın için deli oluyosun onun çaresi bulunamadı henüz

    0|0
    0|0
  • ulaşamadığın şey nedir ? ve elinin altında ne var ? eğer bunları söylersen sana cevap verebilirim..

    0|0
    0|0
  • çok doğru söz sana katıldım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • sen kıymet bilmeyen insansın bence . seni mutlu edeni nasıl oluyoda üzüyorsun . arafta kalmışsın kafan karışmış . bence bu gece bi karar ver sakin kafayla düşün yarın yeni bi güne başla ...

    2|1
    0|0
Yükleniyor...