Azerileri sever misiniz? Azeriler hakkında ne düşünürsünüz?

Azerileri severmisiniz?Azeriler hakkında ne düşünürsünüz?


0|0
19|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Şu ana kadar tanıdıklarım arasında sevdiğim bir azeri olmadı.

    2|0
    0|0
    • 2ay

      Istersiz sevin, istersiz sevmeyin. sevmesez meni, aglayaram. artiq aglayiram😪

Kızlar Ne Diyor 19

  • iki tane azeri tanıdığım oldu, birisiyle hatta çok iyiyiz. hiç bir yanlışını görmedim, o da insan sonuçta. seviyorum yani.

    1|0
    0|0
  • insan ayırmak güzel birşey değil..yapmamaya özen gösteririm ama (bu öncesi yalanolan ama lardan değil :)..) yıllardır tanıdığım bir azeri var, yanımızda çalıştı yıllarca..

    sanki hep bir hainlik vardı içinde,ne yapsak yaranamazdık gibi bir şey.yüzümüze gülerdi fakat sanki hep zor duruma düşmemizi bekler yada ümit ederdi gibi bir takım hisler hatırlıyorum...ama genelleme yapmak istemem.

    0|0
    0|0
  • ayrım yapmam hiç düşünmedim

    0|0
    0|0
  • çok severim<8

    2|1
    0|0
  • severim çok severim

    1|0
    0|0
  • ayrım ypılmamalı

    1|0
    0|0
  • TEK YÜREKTE İKİ CAN, TÜRKİYE AZERBAYCAN

    ~

    0|0
    0|0
  • severım ...

    1|0
    0|0
  • ben de azeriyimm.. sevmeyenler bizi neden sevmiyorsunuz?

    1|1
    0|0
    • Türkiyede azerbaycan Türklerini sevmeyenler Türk değildir anlamışsındır ne demek istediğimi bende azerbaycan bayragı mesela Türk bayragı gibi oda benim kendi bayragımdır.

    • Hepsini Göster
    • ozaman benim eksikliğim öğrenenemem. neyse rusça biliyorum o daha iyi zaten

    • İşte benim de eksigim o.. :( hemen herkes bilirken ben ögrenemedim :(

  • eskiden cok severdim ama son zamanlarda yapılan hareketler. ülke yönetiminin tavırları ve dinlediğim bi kaç röportaj fikrimi değiştirdi.

    0|0
    0|0
    • artık sevmiyormusun yani yoksa nötr mü ?ülke yönetimini salla aliyevlerden bişey olmaz zaten kumarbaz şerefsizler halkından bahsediyorum ben.

    • katiliyorum sana cok zeki bir kadina bensiyorsunuz

    • sonucta o ülkeyi o yönetim temsil ediyor. onların setikleri insanlar . genelleme yapmıyorum elbet düşmanda değilim ama dediğim gibi ben duyduklarım ve izlediklerim üzerine yorum yapıyorum...

  • Severim insanlar sonuçta..

    1|0
    0|0
  • Severim azeri insanları. AzerbayCAN'dır.

    1|0
    0|0
  • Dede tarafım Azeri.

    0|0
    0|0
  • Patronum azeri.Konuşmasını 4 ayda söktüm.

    1|0
    0|0
  • seviyorum cana yakın insanlar

    0|0
    0|0
  • seviyorum hemde hiç

    0|0
    0|0
  • Necesen? Yaxşısan?

    0|0
    0|0
    • azeriyim ama burda büyüdüm sizin kadar azerice biliyorum .yani anlıyorum ama konuşamıyorum :D.ayrıca banada komik geliyo biraz.

    • Ben de burda büyüdüm ama konusabiliyorum anlıyorum.. Sık sık gitmeye de calısırm.

    • Hahaha kimsin ki?

  • men sevirem

    0|0
    0|0
  • seni seçtim aybalam ceyran şoku atasan

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Azeriler sevilmez mi ? Severim İyi İnsanlardır. Çok eziyet çekmişlerdir. Hocalı da cok canlar yanmıştır. Tr de bu konu yüksek perdeden seslendirilmez. Neden bilmem. :( Ayrıca Azeriler de sanat konusunda epeyce ilerdedirler. Çok çok iyi ses olsun tiyatro olsun sanatçıları vardır. iyi insanalardır. Mən Azərbaycanca pis danışıram ama başa düşmüştür ;)

    1|0
    0|0
  • aybalalarım onlar benim:)

    1|0
    0|0
  • türk olan herkesi severim dostum...

    0|0
    0|0
  • Elbette severim. Ben bir fark görmüyorum Azeri'lerle. Ancak ülke olarak ilişkiler daha iyi olabilse çok daha güzel olurdu.

    1|0
    0|0
  • Azeriler Türk'tüt yani ayrı bi ırk değildir Azeri Türkleri demek daha mantıklı,tek kardeş ülkemiz azerbaycan'dır ayrıca.

    0|1
    0|0
  • Severim ama geçenlerde haber sitelerinde gördüğüm pkk'ya yardım eden ülkeler arasında Azerbaycan'da vardı.Ayrıca aramızdaki anlaşmazlıklar nedeniyle soğudum biraz.

    0|0
    0|0
    • * sen ne hakkinda konusuyorsun azerbaycan turkleri pkkya nefret eder

    • Azerbaycanlılar pkk ya nefret ederler. Bu yıl Almanyada isyan yaparlarken pkklılar tarafından saldırıya maruz kalmışlardır. Biz onlardan nefret ederiz

  • çok severim azerileri gardaş onlarda :)

    0|0
    0|0
  • oğuz soyundan gelen başka bir türk topluluğu, amcaoğullarımız. onlar ama ayırmışlar bizleri yeteri kadar sahiplenmiyoruz devlet olarak

    0|0
    0|0
  • Bugüne kadar 3-4 azeriyle tanıştım. Ve hepside kaliteli insanlardı. Bizleri kardeş olarak görüyorlar, kardeş ülke olarak görüyorlar. Ben şahsen severim azerileri.

    0|0
    0|0
  • bu soruları gördükçe soğuyorum kendilerinden.

    0|0
    2|0
    • neden?sen orda yaşasan merak etmezmisin hakkında ne düşündüklerini.kesinlikle ırkçılık yapmıyorum sadece merak.

    • Hepsini Göster
    • kardeş kardeşi niye kırsın peki senin yaptığın gibi şuan ?

    • kardeş kendi kendine ezik ezik triplere girerse:) bende kırarım:)

  • Ne farkeder azeri veya bir başkası?Kişiliğine,davranışlarına göre ayırıyoruz biz insanları

    1|0
    0|0
  • konuşmaları çok komik ve her sözün sonunu uzatırlar

    0|0
    0|0
  • Severim, ne de olsa sosyalizm yaşamış insanlar. Bizden daha görgülü olduklarına eminim

    0|0
    0|0
  • ben azerileri kendime hep yakın hissederim işin gairi hiç bir azeriyle tanışmadım..

    0|0
    0|0
  • Türk kız var Türk kız var çok çekiciler

    0|0
    0|0
  • severim bir azeri taniyorum harika biri

    0|0
    0|0
  • ben sevmem

    0|0
    1|0
  • Bölge dil ırk milliyet ayrımı yapmam. Sonuçta hepimiz insanız.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...