Bana hangi şarkıyı önerebilirsiniz?

ben güçlüyüm umrumda değilsin sana ihtiyacım yok modunu temsil eden bir şarkı Slow olmayan, ne önerirsiniz ?

misal ebru yaşar yeşillenirim?


0|0
8|9

En İyi Erkek Görüşü

  • kime mesaj yollayacaksan direk söylemeyi denesene

    0|0
    0|0
    • mesaj yollamiycam kendim dinliycem :) kendimi avutmak icin oyuncu yalanci birinden :)

    • Hepsini Göster
    • diğer rapçilere yazdığı şarkılar var...dilimin ucunda ama söyleyemiyorum:)

    • yazman yeterli :P

Erkekler Ne Diyor 8

  • link bu şarkı gibisine bulamazsın...

    0|0
    0|0
    • sagol da hicbisey anlamadim ve slow :(

    • Hepsini Göster
    • ilk basinda anlamadigim muzik zaten devamini getiremedim demekki slow yerine denk gelmis, ki sozleri anlamadim ama :(

    • sözler altta yazıyo zaten daha fazla göster diyor ya tıkla orayı orda hepsi var.türkçe ile hemen hemen aynı yazılıp okunuyor.

  • link

    yok ben bu kafadayım bugun ..

    0|0
    0|0
    • benim durumumla alakasi yok ama yinede sagol.

      yanliz gokhana cok gicik oluorum :D bu sakriyi duydugum an kapatiorum :D

  • hahahahah demet akalın stayla

    link

    0|0
    0|0
  • ajda pekkan - bambaşka biri

    youtube.com/watch?v=eWWlJ-8jJ9w

    0|0
    0|0
  • dam ustunde un eler dambıl dambıl memeler :=) slow degıl ayrıca ))))

    0|0
    1|0
    • valla hiiiiiiiiiicc alakasi yok ya doru duzgun bisey onersene ? hi

    • turku dınlermısın ? slaw caz anlamam turku dersen ben burdayım

    • Abdal - Altın Yüzüğüm Kırıldı <<< DINLE GOOGLEDE ARA ONDAN SONRA SU -1 IMI + 1YAPACAKSIN EMINIMKI

  • ebru yaşar yeşillenirim nedir fotosentez mi yapacakmış, klorofilimsi bünye

    link

    1|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • link al bu güzel

    0|0
    0|0
    • evet guzel de, kiza ben i sonra raa filan diyo hic benim modda değil :D

    • Hepsini Göster
    • yok sevmem bu tarz dansi ben jkomedi olmayi dusunmuorum ali dayi :)

    • hocam süpersiniz :))))

Kızlar Ne Diyor 8

Yükleniyor...