Aynaya baktığınızda aklınızdan ilk ne geçiyor?

Soruya cevap vermeden önce aynaya bakın ve aklınızdan ilk geçeni yazıya dokun. Bakalım neler çıkacak...:)

Güncellemeler:
malesef henüz en iyi cevap secilebilecek birşey çıkmadı...

herkes mi kendini begenmiş olur kardeşimmmmmm...

0|0
5262

En İyi Kız Görüşü

  • insan aynaya baktığında hep güzel yerlerini görmek ister,kendini beğenmeyn insan çatlarmış :) kendini beğenmeyen insan yoktur ona göre en güzel kendisi,ama bana göre herkesin bir güzel tarafı olduğu gibi çirkin taraflarıda vardır.. bana herkes çok güzelsin der ama ben aynaya baktığımda en çok begendiğim yerim gamzelerimdir.. ama önemli olan kişinin kendini begenmesi değil,başkalarının kişiyi beğenmesidir,bence!

    3|2
    2|2
    • Giriş gelisme ayrı sonuç apayrı oynuyor. Tek anladığım gamzelerinle ebru gündeşe güzellikte rakip oldun. Yolun açık olsun :*

    • Hepsini Göster
    • kim bu fotoğraftaki , ben de merak ettim... Türkmen düğünü falan mı bu ?

    • hint gelini netten indirdim bende bilmiyorum kim olduğunu :) ama evlenince böyle bir gelinlik istiyorum daha doğrusu hint gelinlerini çok beğenirim,bende hint gelini olucam inşaallah :))

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 51

  • Karşımda birisi bana gülümsüyor ve o kişi muhtemelen benim :).Biraz yorgun ama bir okadar mutlu , sevinçli uyumaya hazırlanıyor.Bazen ayna benim hatalarımı bazen sevincime bazen dışlerim beyazmı diye yardımcı oluyor.Benim babaanemin biz küçükken çok aynaya baktırmazdı ve aynaların üstünü örterdi.Zararlı olduğuna inanırdı.Kendini sev derdi ama okadar değil.Kendini sevince diğer insanları sevmeyi unutursun derdi ve aynaları üstünü örtüyle kapatırdı.Belkide haklıydı :).Hayırlısı

    0|0
    0|0
  • "aha! burnum mu yamuk benim?"

    (istemdışı bir şekilde baş parmak burnu ucundan hafifçe kaldırır vaziyette aynaya daha da yaklaşılır)

    "yani şimdi olur da ilerde estetik yaptırsam?..ama olmadı bu da ya.. çok yapay. off kaldık mı şimdi bu buruna? ama olsun yahu benim de doğal çillerim var. bakan erkek o çillere bakar buruna değil ki?! ama baksa da bakmasa da o burun ne arkadaşım ya? yaratıyorsun anladık da elinin ayarı kaçmış resmen burna gelince resmen. boy pos kaş göz eline sağlık da burun ne o burun? ama neyse saçlarım da fena değil kumral kumral doğal dalgalı falan. gözlerim de ela ela. ama o burun biraz daha kısa olsaydı bari ya..off! "

    (ortalama 15 dk lık benzeri bir kısır döngüyle devam eder.)

    1|1
    0|0
  • burda rekabet etmiyoruz en iyi cevap gibi bi hırsımız yok (:

    ama ben aynaya baktığım zaman önce kusurlarımı buluyorum sonra aynaya sırtımı dönüp yatağa mahküm insanlar ve daha niceleri geliyor aklıma..

    Allah kimseyi çirkin yaratmaz, hani bir söz varya " beni mi beğenmiyorsun yoksa yaratanımı mı ? " aynen öyle Allah herkese sağlık şifa versin

    1|0
    0|0
  • ölüm :) bir gün toprak altında yatacak bu beden ve ruh için bugün ne yaptım?

    2|0
    0|0
  • "bi bitmediniz amk."

    yazar burda sivilcelerine sesleniyor.

    3|2
    0|0
  • Aklıma o geliyor. Sanki yüzüm artık bana ait değil her yerimde ondan izler var .. Aynaya baktıgımda ben sadece onun gülüşünü görüyorum hicte güzel olmayan ruhuma nasıl güzel dokundugunu hatırlıyorum..

    1|0
    1|0
  • ayyy tenimmm ne kadar soluk sakal bıyık trasımın gelıp gelmedıgını goruyorum :)

    1|0
    0|1
  • Bugün ALLAH için ne yaptım ?

    2|2
    0|1
  • Hala mı düşünüyorsun kötü anıları hadi ama topla kendini eski X ol bu ne hal böyle !

    0|1
    0|0
  • çok tatlıyım

    :D

    1|2
    1|1
  • ne zaman yorulacağımı bilmiyorum. Ama ölü gibiyim. Yine de okumaya devam. Kılıcı daha da sivriltmek için.

    0|0
    0|0
  • Ben saçlarımı neden kestirdim ya ? Pişmanlık yaşıyorum şu an!

    0|1
    0|0
  • biraz bakım yapmalıyım

    0|1
    0|0
  • boşluk hissi..

    karanlık içinde çırpınan ceset..

    anlamsızlık..

    0|1
    0|0
  • şişen gözlerimi gördüm

    0|0
    0|0
  • genelde glümsüyorum tipime bakıp diyorum ki herşeye ramen hayata inat glümsüyorum:) bu çok güzel birşey. yok kuaför zamanıymş saçm igrençmiş bunlar saçma şeyler

    0|0
    0|0
  • Aynaya ilk baktığımda ne kaaaa güzel gözlerim ağzım burnum var benim aman allahım çok mu güzelim ne diyorum :) ( eminim bunu herkes yapıyordur insan kendini beğenmese çatlar herhalde )

    0|0
    0|0
  • Yorgun görünüyorum. Dinlenmeliyim :D

    0|1
    0|0
  • kahretsin bugünde cok güzelim :D:DD:D:

    0|0
    0|0
  • herkes güzelsin tatlısın diyor,ama biliyorum yalan söylüyorlar,şu tipe bak yaa öfffffff iivvraaannççççç..

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    31

Erkekler Ne Diyor 62

  • Bazen hıhıı şurada sivilce çıkmış diyerekten aynaya bakmaya başlarım, bazen ise bu tipin kendisine hayrı yokmuş diyerek bakarım. Bazen aynada gördüğüm yüzün sadece bende olduğu için Allah'a şükreder, bazen ise hayalimdeki kızı aynada görmeye çalışırım. Bazen hayalimdeki hayatımı göz önüne serer, bazen ise içinde bulunduğum hayatı en iyi şekilde ve kötü işlere bulaşmadan yaşadığımı göz önüne serip, Allah'a şükrederim.

    0|0
    0|0
  • insanların görüp senin göremediğin bişey var, dingil.---- dedim

    1|0
    0|0
  • "Elim yuzum duzgun tamam ama cok da yakisikli degilim. Kizlar ben de ne buluyor? Goremedigim birsy mi var.." diye dusunmeden edemiyorum.

    0|1
    0|0
  • Tipe bak bide traş olmuş tipini zükem ehe ehe

    0|0
    0|0
  • kabarmışım :(

    0|0
    0|0
  • Aman tanrım!

    0|0
    0|0
  • şükürler olsun diyorum. görüuorum duyuyorum hissediyorum ve en azından insana benziyorumm. şükür

    0|1
    0|0
  • ben yakın bir geçmişe kadar kendime kızıyordum aynaya baktıkça. vücut tip iyice kaymıştı. sporu ihmal etmiştim. şimdilerde baktıkça hoşuma gidiyor. spora başladım. üstelik bu defa daha ağır çalışıyorum. vücut fit oldu :) kendime bakıp bakıp mutlu oluyorum.

    0|0
    0|0
  • Hey piç naber :)

    0|0
    0|0
  • "sıfata bak süngüye sarıl"

    0|1
    0|0
  • Aynaya baktığım zaman,yüzüm bana çok yabancı geliyor,ruhum ve bedenim uyuşmuyor,''bu surat bana mı ait'' diye soruyorum bazen

    0|0
    0|0
  • yetmez ama evet :)

    0|0
    0|0
  • aslında giderim var hea diyorum..

    0|0
    0|0
  • Kendimi beğeniyorum. Üzüldülğüm birşey varsa "değmezmiş" diyorum.

    0|0
    0|0
  • ruh halime bağlı.. kendimi iyi hissediyorsam, keyfim yerindeyse "giderin var lan,gayet iyisin" diyorum. canım sıkkınsa "şekle şemale bak, mal." deyip geçiyorum :))

    0|0
    0|0
  • tipten öte zombican gibiyim.

    0|0
    0|0
  • vay i*ne. yıne karsılastık diyorum

    0|0
    0|0
  • " daha kaç kızın canını yakacaksın be ***** " diyorum...

    0|0
    0|0
  • selamınaleyküüüüm haci nasilsin:D

    0|2
    0|0
  • toprak olacak bu beden link

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    42
Yükleniyor...