Cesaret edebilecek olan var mı?

Arkadaşlar link böyle bir umumi tuvalette ihtiyacınızı giderebilir misiniz? hiç bir şey yokmuş her şey sıradanmış gibi? Tamam dışarıdakiler sizi görmüyor ama yine de fena be :D


0|0
12|11

En İyi Kız Görüşü

  • adam sıçarken beni izlicek orda. istemem. ama ben yaparım :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • hahaha çok iyi valla onlar görmüyosa gayette güzel yapardım :D gülmekten çıkamazdım ordan :D

    1|0
    0|0
  • O ne ya insan ne fantezi kurar orada milleti seyrederek. Giren çıkmaz ki. Allah'ım koru Yarabbim.

    0|0
    0|0
  • Cok ayip yahu ben utanirim

    0|0
    0|0
  • Bu tualeti yanlis biliyorsun sen disariyi gorebiliyorsun ama onlar seni goremiyor yinede insan tirsar ya gorurlerse diye birde disaridan gorunusu var tualetin

    0|0
    0|1
    • ben aksini söylemedim ki zaten dışarıdakiler tuvaletin içini göremiyor dedim içerideki dışarıyı görebiliyor sadece ? neden bahsediyorsun?

    • Hepsini Göster
    • daha önce de karşılaşmıştık senle yine tartışmıştık.. Acaba dedim bu kızın benle alıp veremediği ne neye taktı yine dedim.

    • tanimiyorum emma herkesle ole

  • hayırrrrrr. cesaret edemezdim :))

    0|0
    0|0
  • Film cam mı bunlar? Dışarıdakiler görmüyor yapanı yani ?

    0|0
    0|0
    • hayır sadece tuvaletin içindeki dışarıyı görebiliyor.Dışarıdakiler içeriyi göremiyor..

    • Yaparım o zaman ya ne var onda.

  • Gidemezdim :)

    0|0
    0|0
  • Cesaret işi değil bu

    0|0
    0|0
  • Genelde cesaretliyimdir ama bu beni aşar

    0|0
    0|0
  • ÖNUNDEN GECEMEM :)

    0|0
    0|0
  • Yaparım hem de osura osura

    0|0
    2|1

Erkekler Ne Diyor 11

  • Çatır Çatır..

    0|0
    0|0
    • nasıl yapacağını sormadım dostum :D

    • Arkadaşlar böyle bir umumi tuvalette ihtiyacınızı giderebilir misiniz? bende çatır çatır dedim. Başka birşey demedim ki.. :)

  • iyiymiş yaa duvara bakarak yapmaktan sıkılmıştım zaten :P

    0|0
    0|0
  • bu meshep meselesi cesaret değil o kadar geniş bi mehsebe sahip değilim açıkcası

    0|0
    0|0
  • Sorun yok. Aynalı cam dışarıdan insanlar kendilerini görüyor halbuki. Sigara içebiliyorsan birde tadından yenmez :))

    Bomb has been planted.

    0|0
    0|0
    • birinin tam dibine yanaşıp saçını düzeltmeye başladığında ki psikolojiyi düşünemiyorum :)

  • bence de sorun yok..

    0|0
    0|0
  • yok ben eve kadar tutabilirim:)

    0|0
    0|0
  • yiğidin mali meydandadir lafindan yola çiakarak hazirlanmiş bir tuvalet sanirim.

    0|0
    0|0
  • Sabah girilir de, gece girilmez sanırım , filmli camlar gece yansıtmıyor :)

    0|0
    0|0
  • Hiç sorun olmaz kesinlikle keyif alarak yaparım :)

    0|0
    0|0
    • Aga insan tedirgin olur ya :)

    • Dışardan bi etrafını turlarım eğer içerisi gözükmüosa hiç tedirgin olmam hatta iyi olur manzaralı s*çmış olurum :)))

  • yeter artık güncelleme lütfen!

    0|0
    0|0
    • bana sorunun aynısını göstersene ? ben bulamadım şahsen ?

  • güzelmiş ya :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...