Açıköğretimte kredili sistemde sınıfta kalma devri bitti mi ?

Açıköğretim Öğrencileri Toplanın Bi Buraya :)

Ben geçen soru sordum ama tatmin olmadım çok fazla cevaplardan. Kredili sistemde sınıfta kalma devri bitti mi ? Ben 2 yıllık okuyorum 2.seneme geçtim ve 1.sınıftan 2 tane alttan dersim ver . onlardan yine kalırsam nolacak ?

Güncellemeler:
Az çok bilgi aldım yineee :) Teşkkürler yeni fikirler öğrenenler buyursunlar :)

0|0
2|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Telli babaya git :P

    1|0
    0|0
    • uzak ya :D yoksa giderdim kesin çözüm .d denedn sanırm :D

    • Deneyecem insallah bi gun :D

Erkekler Ne Diyor 8

  • bu soruyu gecen gün cevaplamadım mı ?

    Yine kalırsan kaldıgını derslerden sınava gireceksin. bitene kadar.

    2|0
    0|0
    • Ben emin olmak için yine sordum işte :) ama yine bi sen cevapladın. ben emin olamıyorum yaa. telefona da bakmıyor açıköğretimdekiler.. püffffffffffffffffffffffff. 10 tane dersim var 3 tanesi de sayısal napcm ben off off

    • Hepsini Göster
    • aff mı çıktı? hiç duymadım kaydım devam ediyor mu onu da bilmiyorum. aöf bürolarına pek yakın değilim internetten bakabileceğim bir sayfa var mı? ama öğrenci numaram ve şifre bilgilerimi hatırlmıyorum sadece tc no ile bakmam mümkün müdür acaba?

    • Seni yapabilecegin tek şey buroya gitmek @chemistzy sifre alman lazım. yA da buroyu ara.

  • Not Aralığı – Harf Notu – Not Değeri

    84 – 100__AA__4,00 (GEÇTİ)

    77 – 83___AB__3,70 (GEÇTİ)

    71 – 76___BA__3,30 (GEÇTİ)

    66 – 70___BB__3,00 (GEÇTİ)

    61 – 65___BC__2,70 (GEÇTİ)

    56 – 60___CB__2,30 (GEÇTİ)

    50 – 55___CC__2,00 (GEÇTİ)

    46 – 49___CD__1,70 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)

    40 – 45___DC__1,30 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)

    33 – 39___DD__1,00 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)

    0 – 32____FF__0,00 (KALDI)

    33 - 49 aralığı ortalama ile koşullu geçiş. 2.dönem sonunda Genel Not Ortalamanın 2 veya daha üzeri olması gerekiyor.

    bu kopyala yapıştır bilgilerden sonra sorunun cevabını verelim..1. sınıftan gelen derslerini güz veya bahar döneminde seçip alacaksın. veremezsen bir sonraki sene tekrar alacaksın. üstten ders almana engel değil. veremediğin takdirde bitiremiyorsun. 0-32 aralığında olan derslerin içinde genel ortalaman tutsa dahi sorumlusun..

    1|0
    0|0
  • Her dönem belli kredide ders alabiliyorsun. İleriki dönemlerde ne kadar çok birikirse ders alma kredin yetmeyecek ve alamayacaksın yani bir nevi kalmış olacaksın.

    1|0
    0|0
    • zaten 2 yıllık dersleri geçmeye çalışacağım yani. öyle mi

    • Hepsini Göster
    • Pek bilgim yokki ya öylemiydi eskiden ben aöf okumadım hiç örgünde okuyorum.

    • hmm anladm teşkkr ederm yinede :)

  • Sınırsız sınav hakkı doğuyor sana 2. sınıf olduğun için sıkıntı yok yani.

    1|0
    0|0
    • yuppiiiiiii

    • Hepsini Göster
    • not at all :D

    • :p

  • valla açık ögretıme kayıt oldum kıtapları gorunce bırde ıcıne goz attım pek ıcıme sinmedı zor gözüküyor

    1|0
    0|0
  • aynı bilmezlik bende de var 4 yıllık açık okuyorum ama 2 senedir geçemedim şu ilk sınıfı.

    1|0
    0|0
    • ilk yıl alttan 2 ders bırakarak geçtim işletme yönetimi okuyorum zaten. bu yılda kalacağımı düşündüğüm 1 ders var. yani toplamda 3 dersten kalmış olurm sene sonunda sanırm. her yıl birini versem 5 yılda 2 yıllk üni. bitrmş olurum :D

    • peki geçmek için ders mi çalıştın çıkmış sorulara mı çalştn ?

    • çıkmış sorular çalıştım ve aklıma takılanları okudum. bi konuda çok soru varsaaa o konuya göz attım. ortalamam 60 civarıydı derslerden geçtim. 2 tanesinede çalışmadım zor diye onlardanda kaldım zaten.

  • ben yeniyim bilmiyorum soruyu not ettim belki değişik bir bilgi gelir

    1|0
    0|0
  • kerdili sistemde o derse yeterli krediyi alınca gecersin yani ders bazında işlem artık

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • ben de 2009da uluslararasına başlamıştım ama 2010dan beri kayıt yenilemedim. devam hakkım konusunda bilgisi olan var mı?

    0|1
    0|0
    • bende bilmiyorum valla. ne kadar bilgisiz kaldık yaaaaaaa

    • hakkın devam eder. Fakat kayıt yenilemen ve 2009dan beri olan aradaki parayı yatırman yani harcını yatırman lazım.

      Buroya sor eger kaydın silinmediyse ilgilen.

      Gecenlerde af cıktı zaten neden takip etmedin ki?

  • buyur banamı seslendin :D hayır kalma devam ediyor

    1|0
    0|0
    • nasıl yaaa :/ hani etmiyorduu

Yükleniyor...