İkna kabiliyeti...? Nasıl ikna edilir?

Meraba miilet. Öncelikle şunu söylim laf olsun torba dolsun diye yorum yapmak isteyenler hiç yapmasınlar ağzımı bozmak istemiyorum çünkü. Boşa zaman kaybısınız resmen...

Şimdi ben yeni bi işe başlayacağım ve pazarlama sektöründe daha önce hiç çalışmadım. Okulum yeni bitti. Özel bi firmadan iş teklifi aldım kendi alanımla ilgili.. Bi nevi de işin içine pazarlama giriyor. Elimde olan bi gübre var ben bu gübreyi ÇİFTÇİYE NASIL ALMASI İÇİN İKNA EDEBİLİRİM? Bilen bilir,çiftçilerle anlaşmak onların bazı kurallarını yıkmak oldukça zordur. Bana göre çok çok zor çünkü bi iş tecrübem yok bi çitçiyle daha önce böyle bi münakaşa etmişliğim yok. Nasıl satış yapabilirim? Biraz bilgilendirirseniz çok sevinirim... Yani öyle bir şey söylemem öyle bir şey yapmam gerekir ki o çiftçi at gözlügünü atıp o ihtiyacı olan ürünü alsın ve Tükiye tarım topraklarımızda böyle böyle gelişebilsin. Amacımız insanlara daha sağlıklı besinler üretebilmek bunun içinde elimizden geleni yapmak istiyoruz. Ama üreticiylede bu konu hakkında nasıl ikna edebilirim...?

yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • su anda amerikada bu bolumu okuyorum, elimdeki bir kac kilit noktayi paylasiyim.

    1-Karsindakinin elinde bulunan ve hali hazirda kullaniyor oldugu urunu kesinlikle ve kesinlikle kotuleme. Bu onun tercihlerini sorguladigin, bi isten anlamadigi duygusunu anlamadigi fikrini verir karsi tarafa.

    2- Elindeki urunun tam onun ihtiyaci oldugunu hissettirmelisin. Bunun icinde ciftcilerin ne gibi sorunlari var, nelerden sikayet ediyorlar... mesela kokusundan mi sikayet ediyorlar? gubrenin bocek yapmasindan mi sikayet ediyorlar? renginden mi sikayet ediyorlar? Verim alamiyorlar mi? Bunlari onlara sormadan ogrenerek yine caktirmadan cevaplamalisin. yani karsi taraf senin elindeki urune ihtiyaci oldugunu anlamali. ( steve jobs in yaptigi gibi.)

    3- Iletisimini saglam tut. zaman zaman musterilerini ara. Halve hatirlarini sor. Bir skntilari varmi sor. Ayrica zannetmiyorum ki ciftciler kendilerine bey denmesini dogal bulurlar. Salliyorum Ahmet Bey yerine Ahmet Aga kullanmak daha mantikli ve samimi olabilir. Nabza gore serbet ver yani.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • iyi meslek seçmişsin tebrikler. retorik çalışman gerek

    rakiplerini iyi tanıman gerek

    elindeki ürünün ne olursa olsun özeliklerini rakiplerine göre + yönlerini iyi bilmen gerek

    iknanın bi çok yolu vardır

    durust olursun ikna olur

    yalan soylersin ikna olur

    gibi gibi bi çok yol var

    ama sen ikna etmeye uğraşma retorik çalış ve ihtiyaç yarat

    1|0
    0|0
    • öncelik olarak teşekkür ederim. Zaten kendi alanım ziraat. Rakiplerim yok herkes kendi bölgesinden sorumlu. Ve oralara gidip o ürünün satışını gerçekleştirebilecek de nasıl olacak bilemiyorum Bi kere yalan söylemeyi beceremem zaten söylemekte istemem çünkü üreticinin yaptığı ürünler geri pazarlarda satılıcak insanlara ulaşıcak. O güvensizliği veremem bi üreticiye. Başka bi yöntem olmalı ama ne? Çok düşünüyorum bulamadım buraya sormak istedim

    • Hepsini Göster
    • allahım allahım baya iyisin sen yaa :D

    • estagfirullah :D

  • %50 %50 olarak düşün satıcı ve alıcı satıcı sattığı ürünü çok iyi biliyorsa çenede varsa birazda ses tonu o ürünü sattı demektir Diğer mesele alıcı kafan o ürünü almayacaksa istediğin kadar anlat dur almaz buda bir gerçek :) Yeni işiniz hayırlı olsun başarılar dilerim

    1|0
    0|0
  • kişisel gelişim kitapları oku pazarlama kitapları oku bi ara çok modaydı 15 dakikada evet dedittirebilme sanatıyla ilgili kitaplar vardı al birini oku :D

    1|0
    0|0
  • öncelikle yapacagın işte geniş bilgi sahibi lmalısın ve özellikle karşındakinin dikkatini çöekecek ve onun bilmedigini sandığın şeylerden bahsetmelisin açıklamalı bir şekilde yani kısaca özetleyelim çok konuşman gerekiyor etkileyici bir ses ton ile

    1|0
    0|0
  • Bu "ele" bir bo*tur ki mahsulü ikiye katlar.. Bunu üreten hayvanlar en nadide gıdalar ile beslenmiştir "efenim".. gibi gibi..

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • İkna kabiliyeti kıvrak zekaya bağlı bir şey..Bunları sen üretmen lazım, ha deyince olmuyor.

    1|0
    0|0
  • elindeki gübre doğal mı yapay mı?

    1|0
    0|0
Yükleniyor...