İlişkilerdeki fedakarlığın bana tarifini yapar mısınız?

İlişkilerde ki FEDAKAR'lığın bana tarifini yapar mısınız?.Siz ilişkinizde ne gibi fedakarlık yaparsınız?Öyle birşey olsun ki bu sizi VAZGEÇİLMEZ yapsın...


0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

  • FEDA yı görünce Beşiktaş'ım geldi aklıma direk soruya konsantre olamadım :D

    Bi ilişki için çoğu fedakarlık yapılır yani herşeyden biraz ödün verirsin örneğin ben sevgilim itemediği için evden çıkmamayı bile göze alabilirm vs..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • kimse vazgeçilmez değildir onu geçelim önce

    fedakarlıkla kendinden ödün vermeyi birbirine karıştırmamak lazım.

    biri sizi beğendiği sevdiği şekilden başka bir şekle sokmaya çalışıyorsa, devamlı yasaklar baskılar aşırı tavırlar oluyorsa yapılmadığında tartışmalar tatsızlıklar oluyorsa

    sırf seviyorum aman ağzımızın tadı bozulmasın aman bırakmasın diye alttan alıp kendinden taviz veriyorsa insan bu fedakarlık değildir.

    Onun için normalde yapmayacağın ama sırf o seviyor diye yapacağın şeyler fedakarlık olabilir ama bunlar kendine olan saygından, gururundan vs vazgeçecek ya da bunu zedeleyecek şeyler olmamalıdır.

    0|0
    0|0
    • Güzel noktalara değinmişsiniz.Gururundan,özunden ödun versen bıle bu zamanla yıtirilir,zamanla karmakeş duygular alır yerini...Değil mi?

    • Hepsini Göster
    • Oldugu gibi kabullenince,sanırım karşi tarafta partnerinin istemdiklerini yaparken incitmeden ya da yapmaktan kaçınacaktır zamanla.Son olarak.:TAVİZ TAVİZİ DOGURUR mantıgı da var işin içinde arkadasım

    • öyle tabi, zaten hoş olmayan bir davranış vs varsa uygun bir dille bu durumdan hoşlanmadığını söyler karşı tarafta ona uygun davranacaktır. Zaten birbirlerini önemsemiyorlarsa birbirlerini sevdiklerini ve ilişkileri olduklarını da idda etmeyecekler

  • Bir iliskide fedakarlik önemli bence ama abartilmamali.

    Onun mutlulugunu kendininkinden üstün tutmaktir. Onun mutlulugu demiyelim de, ben demezsin, biz dersin yani.

    Onun mutlulugu ile mutlu olmaktir.

    Fedakarlik bir yoktna iki var etmektir. Ve insan kendi istedigi icin fedakalrik yapar, o yüzden gidip karsindakine ben senin icin böyle yaptim söyle yaptim, sacimi süpürge ettim demezsin. Fedakarlik icinden gelir ya da gelmez...

    0|0
    0|0
  • en büyük fedakarlık ona sadık kalmaktır diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
    • Bu zorunlu olan birşey.İnsanın dogasında bu hep olmalı zaten kardeşim değil mi?...

    • Hepsini Göster
    • Evet feda olmuyorsa.Onların arasındakine bizler aşk demıyoruz.BEDENSEL mutlulukların peşindeler dıyoruz degıl mi?

    • öyle.

Erkekler Ne Diyor 3

  • İlişki de ki en büyük fedakarlık karşı tarafı belli başlı kalıplara sokmak yerine başka sevgililerle kıyaslamak, onlardan üstün veya alçak görmek yerine olduğu gibi kabul etmektir.

    0|0
    0|0
  • vazgeçilmez olmak diye bir şey yok

    0|0
    0|0
  • eğer gerçekten sevmişsem ;

    eğer benim içime işlemişse ;

    ben o , o ben olmuşsak ;

    zerre kadar tereddütüm yoksa onun hislerinden,kalbinden,niyetinden;

    canımı seve seve feda ederim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...