Futbol kızlara neden itici gelir?

22 tane sporcu kaslı erkek. Erkeklerden daha çok ilgi göstermeleri gerekmez mi ? :)


0|0
27|15

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 26

  • Nedenleri değişiyor kişiden kişiye, kimisi ilgisizlikten, kimisi sevdiği diziyi izleyememekten dolayı yakınır... Ama ben maç izlemeyi severim aksine... Herkesin zevki beklentisi farklı işte...

    0|0
    0|1
  • maçı öyle bir gösteriolarki bit gibi görünüo o 22 kaslı. ama bak baskete kızlar da ilgi gösterir. neden çünkü yakından gösteriolar :))

    0|1
    0|0
  • kim demiş itici diye bir erkeği maç izlerken izlemek ayrı, futbol oynarken izlemek bambaşka güzel hele birde sinirleniyor falan çok tatlı bence erkeğimi görmek istediğim en güzel anlardan biri

    0|1
    0|0
  • nadiren heyecanlı maçlar oluyo, genellikle kendi aralarında paslaşmalarından nefret ederim biraz hücum .. o yüzden genellikle izlemem sıkılırım. bi de soruyu sorarken 22 tane erkekten bahsetmişsin. tamam bunlar sporcu, içlerini görmedim ama kasları vardır herhalde -de.. bunların kaçı yakısıklı ? bu soruma cevap bekliyorum. biraz görsellik lütfen. hiç bi kız yerlere tüküren, tişörtünün altına terini silen bi erkeği görmek istemez ?

    0|0
    0|0
    • yakışıklı göreceli bi kavramdır sana göre 5 tanesi yakışıklıdır başakasına göre 20 tanesi :)

    • Hepsini Göster
    • gerçekten hiç futbol maçı izlememişsin :)

    • soruyu soran erkek değil mi ? sen nasıl izliyosun ki maçları anlamadım vay arkadaş olaylara gel, bi erkek olarak tiplere mi bakıyosunuz ? erkekler futbola bu yüzden mi ilgili ? babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendii ?

  • çocukken sokak arasında erkeklerle futbol maçı yapardık, çok güzeldi

    ta ki havadan gelen topu kafam ya da göğsümle karşılamam gerekirken voleybol gibi iki elimle vurduğum ana dek..

    o günden sonra futboldan soğudum

    0|1
    0|0
    • Erkeklerde göğüs kafesi var ve kolaylıkla topu alabiliyoruz göğsümüze sertçe havadan gelirken , peki kızlarınki yumuşak ya acımıyomu ?

  • Basketbol daha ilgi çekici,aynı mantıkla düşünürsek.

    0|0
    0|0
  • link burada o kadar çekici ki... oyyyyy :)))

    0|0
    1|0
  • futbol değilde erkeklerin futbol izledikleri zaman yaptığı haraketler ve söyledikleri tonla küfür kızlara itici gelir

    0|1
    0|0
  • Futbol benim için aşktır. Futbolsuz bir hayatta, erkekte düşünemiyorum. Olmamalı, olamaz.

    0|0
    0|0
  • ıyyyy koşturuolarr terliolar tükürüolar kafa atıolar küfür ediolar canavarlaşıolarr ... bidaa düşün bakalımmm bunlar neden izlielim :))))

    0|0
    0|0
  • futboldan hoşlanıyorum fakat bu futbolculardan hoşlandığım anlamına da gelmez :) ikisi farklı konular.

    0|0
    0|0
  • En iyi cevabi gorunce cevabimi unuttm

    0|1
    0|0
  • ilhan mansız oynarken izlerdim ama şimdi yok ki.d

    0|0
    0|0
  • nihat kahveciye aşıktım o gitti gideli futbola küstüm

    1|1
    0|0
  • Futbol kesinlikle aşktır! Ofsayttan anlamayan makyaj küpü kızlardan olamam asla ben :)

    0|1
    0|0
  • erkeklerin aşırı ilgisinden dolayı olabilir.. ama ben bikeresinde sırf yakışıklıları seyretmek için futbol maçı izlemiştim..

    0|0
    0|0
  • aslinda bence anlamadiklari icin belki olabilir yada top pesinde kosmanin heyecanini anlamamakdir erkekler heyecanlanir mac izlerken

    bende kizim futbol izlemeyi cok severim her hafta lig maclarini izlerim hobby gibi aslinda seven var sevmeyen var

    0|0
    0|0
  • bu açıdan bakmamıştım hiç ben sadece oyundan zevk aldığım için izlerim tabi her maçı değil maçta maç olacak :D

    0|0
    0|0
    • uefa maçlarıda güze geçiyodu önceden galatasarayın kupayı aldığı seneki maçların lezzetini bir daha alamadım kalbim ağzıma geliyodu heyecandan artık hiç öyle olmuyo

  • bacak kası var hepsininde boyu kısa ayrıca konuşamıyorlar neden bu soruyu basketbolda denemiyorsun :)

    0|0
    0|0
  • valla futbol maçlarını çok seviyorum ama 22tane kaslı erkeği izlemek için değil.

    0|0
    0|0
  • Neden itici gelsin ?

    0|0
    0|0
  • Erkeklerin futbola gösterdiği ilginin kadına gösterildiği ilgiden fazla oldugu için itici gelir :)

    0|0
    0|0
  • futbol =candır

    0|0
    0|0
  • topun peşinde deli gibi koşuyorlar..birbirlerine vuruyorlar,küfür ediyorlar,artistleniyorlar..vs.

    0|0
    0|0
  • Zaten kızlara itici gelmiyor istisnalar hariç.

    0|0
    0|0
    • yapılan anketlere göre bayanların % 85 i fulbol ile ilgilemiyormus

  • Futbolcuların çoğu çirkin ve bastı bacak :). Basketçi erkekler daha yakışıklı oluyor.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Tek sebebi sabridir bunun...

    1|1
    1|1
  • bu bakış açısına göre futbolu izleyen erkekler gay mı oluyor :)

    0|0
    0|0
  • Dostum sorun çok saçma olmuş o konu zevkler ve renkler mevzusuna girer. Benim tanıdığım veya şahit olduğum ne futbol hastası kızlar var. Ve o kızların yeşil sahalar da muhakkak bir idolü vardır ! Bakınız; Cr7

    0|0
    0|0
    • dostum cevabın saçma olmus 10 tane kız tanıyorsam 8 tanesi futbol deyince ıyy der genelde de böyledir. tabiki futbolu seven hoşlanan kız vardır. benim merak ettiğim sevmeyenlerin neden sevmediği.

    • Futbol nedne kızlara itici gelir ? demek ile sevmeyenlerin neden sevmediği bağlantı kurulamadı. Başlık hatası

  • futbol ve basketboldan neffffffret ederim.arkadaşlarım yıllardır anlatır bi türlü ofsaytı öğrenemedim

    0|0
    0|0
  • Allah'dan bir topun peşinden 22 kişinin koşdurdugunu biliyorlar.Ya Bütün stad dakilerin hepsi oynuyor sansalardı ?

    0|0
    0|0
  • David Beckham'ı göster bak nasıl çekici geliyor futbol..

    0|0
    0|0
  • banada itici gelir...

    1|0
    0|0
  • Futbol terimlerini kafasında kuramadgı ıçın

    0|0
    0|0
  • bence itici gelmiyor artık geçen kızın biri offside yi anlatıyordu :D

    0|0
    0|0
  • Kızlar sadece yakışıklı futbolcuları iyi tanırlar panpa :D.

    0|0
    0|0
  • bence kızlar sevgisini ragby e vermeli

    0|0
    0|0
  • artık kızlarda seviyor..tribünlere baksana full dolduruyorlar..

    0|0
    0|0
  • oynayamadıkları için :D

    0|0
    0|0
  • Basketbolcu > Futbolcu

    Bu böyle biline.

    0|0
    0|0
  • bende sevmem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...