Galatasaray elenecek gibi herşeye rağmen Fatih Terim ile devam edilmeli mi ?

galatasaray elenecek gibi herşeye rağmen Fatih Terim ile devam edilmeli mi ?


0|0
8|24

En İyi Erkek Görüşü

  • Fatih Terim, futbolcu, yönetici suçlu da; bence taraftar önce kendine baksın.

    90 dakika susan, maç izleyen taraftar. Nerde eski ruh, nerde 80ler, 90lar.

    Locayı alan, doları basani kombine alıp 2 dk önce maça gelen, günümüz endüstriyel yani para kan emici futbol anlayışıyla ancak bu kadar.

    Geceden stad önünde yatan, kapılarda dayak yiyen olmamışki içlerinde.

    Tezahürat bilmez, alkışlamayı bilmez.

    Eskiden üçlü nasıl çekilirdi? Bilenler ne demek istediğimi anlamıştır sanırım.

    90 dakika hiç susmadan bağıran 50.000 kişi bu takımı uçurur.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • ya kardesım sen neler dıyorsun.. fatıh hocamızın sucu nekı? futbolcular gol atamıyorsa.. burak ve umutun sanssızlıgı resmen.. fatıh hoca ne yapsın? yok sa gecen sene bu takım sampıyon oldu yanı.. basarısından supem yok ayrıca nasıl oynadıgımızı sende goruyorsun .. daha hersey bıtmedı...

    0|0
    0|0
  • Fatih Terim kadar hırslı bir teknik direktör görmedim ben...Koyu bir Galatasaray'lı olarak bence devam edilmeli...Her şey Şampiyonlar Ligi değil... Galatasaray'ın başarısı bilinmedik bir şey değil çünkü.Kimseye ispatlamaya çalışmanın alemi de yok.Kabul etmeyen de çekip gitsin yalan şeylere inansın

    0|1
    0|2
  • gecen sezondaki performansi bu sezon galatasaray veremiyor bence ligde evet bu sezon iyi sonuclar alsada performanslari gecen sezona göre kötü bence avrupada alinan sonuclar belli ama bence bu yüzden imparatordan vazgecmek sacma olur hangi basariyi kolay elde edilir ki

    devam etmesi daha mantikli

    0|0
    0|0
  • Henüz herşey bitmiz değil.Elendi diyelim bunun faturasını sadece Fatih Terime kesmek doğru değil.Başka alternatif varmı Galatasaray için? Bence yok . Bir başka teknik direktörle aynı ruhu yakalayamaz bu takım Fatih Terim in yeri apayrı.Tabikide devam etmeli uefa var lig var ve en favori takımız ligde.Neyin peşindeyiz anlamıyorum ki Türkiyedeki futbol zihniyetiyle bundan iyisi şam da kayısı derim.

    0|0
    0|0
  • devam etmeli tabiki . yüzde yüz hata onda gibi hocayı suçlamak yersiz. bu hocayla daha öncede uefa kupası almış takımız . değişiklik sırası değil bence

    0|0
    0|0
  • beşiktas ne olacak yedı bıtırdı benı

    0|1
    0|0
  • Hihh sometimes i see not the back i see thewront

    0|0
    0|2
  • mac n zmaan

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Fatih Terim tabiki devam eder çünkü geçen sezon takımı nerden nereye getirdiğini herkes gördü bu senede ligde lider gidiyor Şampiyonlar liginde ise şans devam ediyor ama benim pek umudum yok Şampiyonlar ligi için ama belli olmaz bu futbol sonuçta Fatih Terimin en kötü yanı kendi almadığı oyuncuları oynatmaması Baros gibi bir oyuncuyu mutlaka kullanmalıydı Şampiyonlar liginde Umutla Burakla bu işin gitmeyeceğini o da biliyordu ama malesef Baros konusunda hep yanlış davrandı

    0|0
    0|1
  • istikrar için Terim şart

    0|0
    0|0
  • Devam edilmeli kesinlikle.Değişim çözüm değil.

    0|0
    0|0
  • ona gs karar vermiyorki fatih terim istediği zaman geliyor istediği zaman gidiyor o yüzden fatih terim gidermi kalırmı diye sormalıydın

    0|0
    0|0
  • belli olmaz galatasarayin durumu. su an kotuyuz ama cluju orda yenersek, hersey esitlenecek gibi. ondan sonra son iki hafta kim ne yaparsa artik. sampiyonlar ligi maclari cok kotu bi doneme geldi bizim icin. 7 haftada bi galibiyetin oldugu bi surec. ben Allahin izniyle gruptan hala cikabilecegimizi dusunuyorum. Fatih terime geilnce dipteki takimi gelip sampiyon yapti. lucescu veya mourinhoyu getirmiyosan fatih terim o koltukta kalmali

    0|0
    0|0
  • Futboldan pek anlamam ama bir programda izlemiştim. Galatasaray'lı futbolcular Fatih Terim'e acayip saygı duyuyorlardı. Aralarındaki ilişki hoca-öğrenci ilişkisinden çok baba-oğul ilişkisi gibiydi. Böyle bir teknik adam futbolcularını dilediği şekilde oynatır diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • devam etmelı yerıne gelecek adam bı skm yapamaz bundan sonra..

    0|0
    0|0
  • ligin en büyük fovarisi yine biziz fatih terimle devam edilmeli şampiyonlar liginde şansızlıklar ve istenilen futbol bir türlü ortaya koyulamadı yoksa takımda sıkıntı yok ligte galatasaray arayı açmasın ligin tadı kaçmasın diye yayıncı kuruluş ve medya baskısı var ama herşeye rağmen en iyi topu oynayanda en çok gol atan en iyi zevk veren takımda galatasaraydır

    0|0
    0|1
  • kusura bakma ama çok yanlış bir soru ve bu sorunun zamanı yanlış zamanıu şimdi değil bırakın şu zihniyeti artık. geçen sene menhcester gruplarda başarı gösterememişti . alex fergusonu kovdular mı?

    0|0
    0|0
  • İnş. Galatasary en kötü uefa kupasında yoluna devam eder. Fatih Terim konusuna gelince bu 1-2 aydır ortalarda dolaşan milana gidecek dedikoduları Terimin aklını çelmiş gibi geldi bana. Bence gitmemeli ..

    0|0
    0|0
  • Futbolla ilgilenmem ama dışarıdan birisi olarak Fatih Terim miladını doldurmuştur diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Canı sagolsun melo hamitle bu formda olmaz zaten şampiyonlar ligi anca uefada bişeyler yapabilriz ama her surette imparator kalmalı

    0|0
    0|0
  • fatih terim gayet iyi yönetiyor takımı maçları izlemıyorsun sanırım türkiyenin en iyi oynayan takımı galatasaray ofansif oynuyorlar korkak değiller

    0|0
    0|0
  • hedefe baglı..avrupa hedefinse bu adamın şampiyonlar liginde başarısı sıfır...hedef şampiyon olmaksa devam edilebilir..

    0|0
    0|0
  • Daha iyisini bulana kadar fatih hoca ile devam.

    0|0
    0|0
  • Daha bir teknik direktör mü var ? Başarılar gelip geçer, asaleti bize yeter.

    0|0
    0|0
  • Bir Beşiktaşlı olarak Galatasarayın oyununa karşılık bu sonuçlar hiç adil değil

    0|0
    0|1
  • sonuna kadar fatih terimle devam edilmeli, yerine daha iyi kimi getirecekler ki

    0|0
    0|0
  • Daha iyisini bulabilcek misiniz?

    0|0
    0|0
  • Galatasaray'ı başarıya ulaştırabiliecek tek kişidir bence.

    0|0
    0|0
  • edilmemeli, kovun fatih terim i.

    bir fenerli olarak sezon ortası kovulan bir ft memnun eder beni

    0|1
    0|2
  • tabiki edilmeli henüz hiç bişey bitmiş değil aynı zamanda bi o kötü dönemden fatih terim çıkardı

    0|0
    0|0
  • Her şeye rağmen elenirsek bu sorunun cevabını vereceğim;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...