Tesettürlü ve çok dindar kizlara

Tesettürlü kızlara, yada çok dindar kızlara bir soru. Bir çocuğa aşık oldunuz, onunla bir senedir çok güzel aşk yaşıyorsunuz, çok tatlı, çok iyi, hayatınızın erkeği olduğunu düşünüyorsunuz. Size o yıl boyunca ateist olduğunu sakladığını açıklarsa ne yaparsınız? Bir de imana gelmek istemediğini derse? Bir de sizi olduğunuz gibi kabul ederse?

Güncellemeler:
Dini inanç, asktan üstün mü olur?

0|0
10|5

En İyi Kız Görüşü

  • Türbanlı değilim ama istemem yine de inancıma ters olur.

    0|3
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • müslüman bir kız gayri müslüm bir erkekle evlenemez bunun için tesettürlü olmasına gerek yok çok dindar olmasına dagerek yok islam dinine mensupsa şartlarınıda biliyodur

    0|2
    0|0
    • üstündür tabi kimse için ateşlerde yanmayı göze alamam azcık çakmağın ucu yaklaşıyoda nasıl acıyo :D

    • Ateistler yalnizca ateistlerle mi evlenirler? Hayir, Türkiye'de çok örnek var. Bir de dindar olmak var ve müslüman olmak var. Oruç tutmayan, namaz kilmayan müslümanlar ateist bir kisiyle iliskide sorun çikarmayan örnekler de var etrafimda.

    • illaki anlaşılırda dininde bir takım kuralları var onlar göze alıyor demek ki deli cesareti olanlar var tabi

  • zaten öyle bişey olmaz da

    olursa ayrılırdım

    0|1
    0|0
  • Aşkımdan ölsem de müslüman olmadığı için evlenmek haram ...

    0|2
    0|0
    • O seni oldugun gibi kabul ediyor, inancina saygi duyuyor, ateistligini açikladigi güne kadar çok mutluydunuz. Allah askinizi kabul etmez mi sence?

    • Hepsini Göster
    • Insan dindar mi dogar? Hayir. Inanan bir kisinin ilk ask tecrübesi tanriyla tanisir, dener. Ask bir duygudur, mezhepten ayri tutulur, hristyanin tanri aski, yahudinin tanri aski müslümaninkinden farki yoktur, sonunda tanrinin askini deniyorsun. Bu ne demek? Herkese ask yetenegini tanri vermis. Bir tek din dogru olsaydi yalniz ona ask yetenegini verirdi. Sonuç: tanri bize ask verdi ayrimsiz ask yasayalim diye. tanri insanlara birbirinizi ayrim yapmadan sevin diyor. Tanri askin yanindadir...

    • sakin ol vatandaş

  • Abi süper soru :)

    0|1
    0|0
  • Oldugu gıbı kabul etmek ? Benım basıma benzer bısey geldı adam solcu bana kapalıyım dıye dusmanca davranmıstı.

    Açıkçası nıkahta dusmez.

    0|0
    0|0
  • sie git oğlum derdim.

    0|0
    1|0
  • problem olmazdi benim icin, sadece benden bunu saklamasi beni üzerdi

    0|0
    0|0
  • çok dindar kızlar 1 sene elin çocuğuyla aşk yaşamazlar..

    0|2
    1|0
    • Etrafinma oldu ama.

    • Hepsini Göster
    • günc. heralde üstün olur..ilahi aşk herzaman üstündür

    • addictive salak mısın sen?banane bu anllattıklarından..

  • şoka girerdim, guvenim sarsılırdı acayip bir şekilde, soğumadıysam devam edebilirdim ama yüksek ihtimal soğurdum yuzde 99.9

    0|1
    0|0
    • Niye sogardin? Ona asik olmussun bir kere, nasil olacak bu?

    • dindar bir kız için inanç herşeyden önce gelir hayatını bunu göre şekillendirir.şimdi nie cıkıosunuz erkeklerle diyen olcaktır.çıkmayanlarda var ama nefis bu sonucta herkes dörtdörtlük diil.kiminin makyaja zaafı var kiminin sevgiliye kiminnin baska şeye,inancımıza göre ne kadar az günah okadar fazla mükafat.gerçekten inançlı bir kız karşısındakinin gözünün kapanmasına tamamen gerçekleri yok saymasına katlanamaz.alevi olur bi nevi belki kabul edilir ama tamamen inançsız olursa kabullenemez bence

Erkekler Ne Diyor 5

  • Gerçek manada Dini vecibeleri hayatına nakşetmiş bir hanımefendinin, bir sene boyunca bir aşk yaşama olanağı mümkün değildir. Ayrıca gayri müslim bir erkekle, İslam dinine mensup olan bayanın evlenmesinin caiz olmayacağını çok iyi bilir. wesselam...

    2|1
    0|0
    • Güncellemeye cevap, verilen cevaplardan anlamadın mı ?

    • Hepsini Göster
    • Ters iliski deyince, esasinda ters bakilan kastediyorum, mesela farkli kültürden gelen insanlar iliskisi, farkli dinden, aileler onaylamamis iliskiler, yas farki çok büyük olan iliskiler, vs..

    • Üstad, aşk gerçekten insanın kör olup başka bir şey görmemesidir burada hemfikiriz. farklı kültür eyw. aile onaylamamış eyw. yaş farkı eyw. ama fark din olunca aşk orada ikinci sıraya iniyor, tabi Müslüman için diyorum peki Müslümanlar içinde bunu yapan yok mu var elbette ancak şahıslar İslamiyeti temsil etmiyorlar.

  • nyse namz klyorsn hrhalde bn rhtsız etmym.

    2|2
    0|1
  • Eğer seni o halinle kabul ederse, o kız o kadar da dindar değildir. Çünkü dindar bir kadın, Müslüman olmayan bir erkekle evlenirse dinden çıkar. Bunu biliyor olmalıdır.

    0|2
    0|0
  • Çok dindar bir kişininde bu sitede fink atıyor olması ilginç.

    2|0
    3|1
    • Hepsini Göster
    • Kapalılık ile dindarlık apayrı şeyler önce bunu bi ayır. Bu zamanda ne kapalılar var ki, içine baksan ateisttir belkide. Ancak hakiki dindar bir insanın bu tip yerlerde çok işi olmaz. O gizli profillerde dalga yada tahrik amaçlı açılmış fake hesaplardır.

    • Ben gerçek dindari, digerlerden ayirmayi bilemem. Feyk hesaplar olsun, tesettürlü kizlar oldugu açik, sorulari feyk degil sanirim.

  • kan cikar usta isin zor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...