Devamsızlık 45 gün mü?

Arkadaşlar milli eğitimin bu yaz ki açıklamasında özürsüz devamsızlığın 45 gün olacağı söylenmişti bu doğrumu ? Eğer doğruysa ben şuan lise 3. sınıftayım bizide etkiliyormu bu ?


0|0
3|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Yeni liseye başlayanlara öyleymiş. Bu arada zaten 45 gün. 20 normal devamsızlık 25 raporlu. Ben mezun olmadan önce 90 günü geçmiştim devamsızlıkta fakat gene mezun oldum.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Aynen öyle sanırım.

    0|1
    0|0
  • Biz okurken akılları neredeymiş !1!1!1!11

    0|1
    0|0
  • hayır 30 laaan

    0|0
    0|0
    • lan derken ? .d neyse teşekkürler.

Erkekler Ne Diyor 2

  • okul zaten 60 gün değilmi la

    0|1
    0|0
    • he altmış gün hocam 1 ay sonra okullar bitiyo :D

  • Benim zaten 2.5 Gün devamsızlıgım var 45 olsa kaç yazar Dimi...:)

    0|1
    0|0
    • senin 2.5 ta bizim 12 :D

    • Ben 2 Dönemin sonunda okulun önünden asla geçmem töbe sadece karnemi almaya gelirim sonra eyvallah der çıkarım...:D

Yükleniyor...