Rihanna'nın makyajsız hali hakkında ne düşünüyorsunuz?

Rihanna'nın makyajsız hali hakkında ne düşünüyorsunuz? O gözümdeki dünya güzeli Rihanna bu resimden sonra yok oldu. link link

Güncellemeler:
link dağlar kadar fark var la.

0|0
1623

En İyi Kız Görüşü

  • bu gece ruyamda gormustum rıhannayı walla otobuse bınmıstı oturcak yer yoktu kapının onune comelmıstı neyse konuyla alakalı deıl gorunce yazım dedım bu arada dalga deıl harbıdn gordum walla :)

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 23

  • bizim mahalledeki çingene zelihaya benzemiş la:D

    0|0
    0|0
  • link alın size makyajsız hal ne demek bakın ;)

    0|0
    0|0
  • sen hiç 10 saat uykuda kalıp uyandıktan sonra aynaya baktın mı ?

    0|0
    0|0
    • baktım?

    • farklı zamanlarda tekrar tekrar bak, ama karşılaştırmayı en güzel göründüğün fotoğrafına göre yap.

  • Bütün kadınlar bazen öyledir anacım.

    Bazende yavaş lan dersin bu kim.

    0|0
    0|0
  • her türlü koşar o kadın

    0|0
    0|0
  • şaşırdım...

    0|0
    0|0
  • boşuna güzel bulmuyormuşum.

    0|0
    0|0
  • fotografcı oldugumdan bıraz bılıyorum ne olduklarını sokaktakı kızların bıle yuzlerınde bır ton makyaj saclar postıj kalcada sekıllendırıcı donlar goguste buyulten sutyenler oldukca rıhannanın bıu halıne sasmamak lazım

    0|0
    0|0
  • Gece karanlıkta karşılaşmaya bile gelmez, insanın uykuları kaçar yaa

    0|0
    0|0
  • Rihannayı hiç bir zaman güzel bulmadım ne yazık ki.Makyajsız hali itici geldi bana,şov dünyasında bunları kapatmak çok kolay tabii,başka birine bürünebilirsiniz makyaj ile,çok ilginç.

    0|0
    0|0
  • çok iğrenç yeaa diyenler, sanki çok güzelsiniz.

    1|0
    0|0
  • her hali çok güzel

    1|0
    0|0
    • hadi canım...

    • ben begendigim için..bana her hali güzel...kötü görsem sogurum herhalde...:)

  • çok seksi

    0|0
    0|0
  • olsunda makyajsız olsun

    0|0
    0|0
  • Makyajlıyken de çok güzel değilki Rihanna

    0|1
    1|0
  • valla bana makyajlı hali de pek güzel görünmüyo niye bu kadar abartıyolar anlamıyom :S

    0|0
    0|0
  • bu ne la bole vışşşşşşşşşşşşşşşşşş

    0|0
    0|0
  • herhalde sanki bizim ünlülerde yokmu ALLAH affetsin maymun gibiler yüzlerinde 2 ton makyaj var

    0|0
    0|0
  • keske bole bı soru sormasaydında rıhanna hep bızım ıcın guzel bırı olarak kalsaydı

    0|0
    0|0
  • makyajlı görüyorum sorun yokj :d

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 15

  • Normal, gunluk hayatta cildi fena yipratan kozmetik urunleri kullanmak zorunda, buda cildi kurutur yipratir. Sende hergun araliksiz okadar makyaj kullan, sildiginde bundan bi farkin olmaz. Abartilacak bi durum yok, gozlerinde makyaj yok gozleri çökmus, yuzunun diger kismi gayet yerinde, bakilmicak gibi degil

    1|0
    1|0
  • Her zaman dediğim gibi bir kadına güzel demem için makyajsız görmeliyim ... link link

    0|0
    0|0
    • töbe ya rabbi o da ne öyle :S

    • Bu kadınların makyajlı hallerini bile beğenmiyorum ben. Ama Rihanna makyajlı harbi çok güzel.

  • makyajsız coğu ünlü böyle yüzüne bakılcak gibi değil.

    0|1
    0|0
  • hayır yine de güzel.

    1|0
    0|1
  • korkuyorummmm

    o.O

    :D:D

    1|1
    0|0
  • Ünlülerin çoğu böyle

    0|1
    0|0
  • Öf iğrençç ya soğudum

    0|1
    1|0
  • ya saçı falan da kötü ondan böyle çok çirkin çıkmış.

    1|0
    0|1
  • makyajlıykende çok çok güzel bi kadın değil. çok bi fark yok sadece göz altları biraz mor.

    0|1
    0|0
  • lady gaga nın makyajsız hali daha çekici geldi bana şu an..

    0|0
    0|0
    • o iki türlüde bir şeye benzemiyor zaten :))

  • bi zenciye göre güzel bence,ağzı burnu düzgün

    0|0
    0|0
  • İnsan olsun yeter üf

    0|0
    0|0
  • bismillahhhhh :O

    0|0
    0|1
  • ohaaaaaa

    0|0
    0|0
  • Rihanna oldugunu anlayabiliyorsak sorun yok:))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...