Bir kadının/kızın elinde iPhone 5 görseniz...

Bir kadının/kızın elinde iPhone 5 görseniz onun hakkinda ne düsünürsünüz? Onu inceler misiniz?


0|0
4|32

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 31

  • Cebimden bir tomar para çıkartsam hatta resmini çekip koysam bana ilgi duyar mısın?

    2|0
    0|0
  • Ooooo iphone5 i var ooo waay zengin ooo anlayalım mk oooo vay mk tarz oooo panpa o ye elinde iphone 5 olmasada bakarım totona raad ol beybili!

    3|2
    1|0
  • hayirli olsun güle güle kullan benimde iphone 4s im var bakmak istermisin:):):)

    fazla merak iyi deyil insanin basina ne gelirse ya meraktan yada y..t..n gelirmis

    1|0
    0|0
    • unuttum bari buraya ekliyim atalarimiz ne güzel demis.


      Görmemisin olu olmus cekmis pipisini koparmis.


      Dikkat et power dügmesi bozulmasin:):)

  • Zengin yada Fakir olarak diyorsanız ! şimdiki zamanda bir şey düşündürmez neden! Durumu iyi olanda da var olmayanda da öyle bir zamanda yaşıyoruz ki adamın ayranı yok içmeye Atla gidiyor işemeye :D

    1|0
    0|0
  • o kim ,şu an o diye biri hakkında düşüncem yok ama gelecekteki o hakkında şunu söyleyebilirim. gerçekte olanla hayali sayende karıştırıyorum.gözlerine bakma cesareti gösterdiğimde dudaklarını öpme cesareti de göstereceğim gündür. Tanrı beni sınıyor belki ama, şu anki varlığın tüm yokluklarına yeter bile...

    1|0
    0|0
  • telefon takıntım olmadığı için ilgimi çekmez... ama şunu bilirim bir kız telefonunu sürekli elinde taşıyorsa kesin sevgilisi vardır :P

    2|0
    0|0
  • bir telefona 3.5 bin tl verebilecek kadar acimasiz oldugunu anlar, kosarak yanindan kacarim..

    2|0
    0|0
  • Tamam.sağlam tel tamam adı var ama o kadar adı kadar namı kadar bi özelligi yok hediye gelmediyse kendi parası ile aldiysa bu kız çok para kazaniyor heralde derimmmmm :)))

    2|0
    0|0
  • ne hallere düştünüz amk

    0|1
    1|0
  • Umrumda bile olmaz ..

    1|1
    0|0
  • hiç ama hiç kıskanmam ve gösteriş için alınan telefondan başka birşey değildir.. inceleme tenezzülünde bile bulunmam..

    1|0
    0|0
  • o ıphone 5 almış ben burdayım diyor hayırlı olsun :D :D bakmaları için altyapın sağlam olması lazım :D

    0|1
    1|0
  • itici geliyorlar bana o kadar paralara yazık diyorum bakmam bile...

    2|0
    0|0
  • nerden buldun bacım?

    kaça satarsın?

    0|0
    0|0
  • telefondan anlamayan snob derim

    1|1
    1|0
  • Kerize bak 3 bin kusur tl vermis telefona derim kiz yada erkek ayirt etmeden.

    0|0
    0|0
  • Görsemde tanımamki

    1|0
    0|0
  • ben dikkat etmem öyle şeyler yani çok önemli şeyler değil

    1|0
    0|0
  • ''Kaçıncı taksidini ödeyemedi de Whatsapp'dan millete yalvarıyor lan acaba?''

    2|1
    0|0
  • Neden inceleme ihtiyacı duyayım alabilecek gücü vardır almıştır bu kadar basit.

    0|0
    0|0
  • öyle şeylere takılmam pek

    0|0
    0|0
  • Elinde Nokia 3310 olan bir bayanla hiç bir farkı yok benim gözümde.

    0|0
    1|0
  • Sende mi brütüs.

    1|0
    0|0
  • Eğer gördüğüm kız şişman ve aşırı kiloluysa ; 'yemek yememek için bütün parasını telefona vermiş mal ' derim.

    Eğer çirkinse ; 'dikkat çekmek için ordan burdan denkleştirip almış allahın salağı ' derim.

    0|0
    0|0
  • Hiç bi düşüncemde değişik olmaz insanları bu tip şeylerle değerlendirmem nolcak bende de 4s var 5 alsamda alıcak gücüm var

    0|0
    0|0
  • çok şaşırırım ben.D

    0|0
    0|0
  • Bakılmayacak kadar yağlıysa hiç gözlerimi yormam zaten onca yağın arasından nasıl o zımbırtıyı seçebildiysem.

    0|0
    0|0
  • Gözümden düşer.

    0|0
    0|0
  • Hiç başka telefon yok sanki diye düşünüyorum o parayı hak etmeyen bir telefon

    1|0
    0|0
  • onun hakkında birşey düşünmem zengin olmak varmış deyip geçerim :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 4

  • 1 hafta sonra benim ellimde olacak :) iphone5 sahip olmak kötü bir seymiki ?

    1|0
    1|0
  • Böyle bi soruyu sormamış kabul ediyorum. Tanrım biri üzerime beton yığsın.

    Cevap vereyim: Fark olmaz herhalde.

    1|1
    1|0
  • Kesin çok yakar bu.

    1|1
    1|0
  • Birini daha kaybettik gomunistler olaraktan :(

    2|0
    0|0
Yükleniyor...