Kapat

Artık hayatınızda bır ınsandan duymak ıstemedıgınız en nefret ettiğiniz cümleler kelimeler nelerdir?

artık hayatınızda bır ınsandan duymak ıstemedıgınız En nefret ettiğiniz cümleler kelimeler nelerdir?

benım nefret ettıklerım

kanka

kardeşim

napıyosun

bızım akrabarlardanda ayy ne kadar buyumus kocaman adam olmuş Maşallah tü tü tü lafından bıktım hacı.

Güncellemeler:
bıde sunlardan eve gelıyorum geldın mı?

ulan yok ben gelmedım kopyamı gönderdım..


0|0
13|7

En İyi Kız Görüşü

  • Sinavlara calismayip, sinavdan sonra basi agrimis gibi yapip arkadaslarla sinav yorumlamasinin tartiamasinin en doruk noktasinda "artik sinav konusunu kapatalim basim agriyor" diyen insanlardan nefret ederim bi tane cakip duvara yaslayasim gelir..

    Calissaydin da birseyler yapaliseydin birden beyin calistirilnaya calisinca zor olur tabi!

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 12

  • " Allahın izniyle yaparsın. "

    " Bak şu Necmiye teyzenin kızı dal gibi incecik sen niye öyle değilsin. "

    " Ok. "

    " Şu odanı bi topla kızım. "

    " Allah senin gibi evladı düşmanımın başına vermesin. "

    Daha uzar gider bu liste.

    0|1
    0|0
  • Ne iğrenç bir kızsın sen ya!,

    Sus..konuşma,

    Ay uzaklaş yanımdan kapris yapıyorum,

    Sabırlı ol,

    Çözemiyorum seni..

    Bıktım bunları duymaktan..artık ana baba demiyorum öfkeleniyorum direk.Yeter be bizde insanız.

    0|1
    0|0
  • harika öküz müsün dikkat etsene ya bi bastığın kalktığın yere dikkat et beeeeeeeee

    sonraaa sseni anlamıyorum harika çok saçma bi tipsin biliyonmu ?

    eevet evet otur ve sessiz kalma geleneğine devam et nasılsa konuşmuycan ibliyorz

    okuldada

    harika yıvrım sen söle bakiiim

    yine ne yaptın pampa böyle oldu bunun sonu?

    birisi yine kızlar tuvaletinde saç düzleştiricisini mi unutmuş? harika nın çözebilceği bi iş daha :D (hikayesi çook uzun ) artık hergün bi düzleştirici kayboluyo :D

    0|0
    0|0
  • senin soru çok mantıklı olmuş öncelikle tebrik etmek istiyorum :PPP hemen cevap vereyim, saçmalama lafına çok uyuz olurum

    0|0
    0|0
  • Geldin ?,

    Sevgilin var mı ?,

    Hmm,

    Hacı,

    Bacım gibi gibi.

    0|0
    0|0
  • ne aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sı?

    0|0
    0|0
  • ne kadar gıcık olduğunu ilk gördüğüm anda anlamıştım zaten

    0|0
    0|0
  • geldin mi?

    okul nasil gidiyor?

    ne zaman bitiyor isin?

    0|0
    0|0
  • Saclarin boya mi.

    0|0
    0|0
  • şu çeneni bir tutabilirmisin

    0|0
    0|0
  • - Saçma düşünüyorsun

    - Senin özgüven tavan yapmış

    - Naber nasıl gidiyooooo

    - Sen bilirsin

    0|0
    0|0
  • -Ne okuyordun sen?

    -Ne olcan okulu bitirince şimdi?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

Yükleniyor...