Bu sabah kalktığınızda ilk düşündüğünüz şey neydi?

Uyandınız gözlerini açtınız ve aklınıza gelen ilk şey nedir?


0|0
41|58

En İyi Erkek Görüşü

  • Eyvah geç kaldım.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 57

  • Bugün de kahvaltı hazırlayan kimse yok!

    Çok yalnızım laaannnn :D

    0|0
    0|0
  • Tatil olduğu.

    0|0
    0|0
  • Sıkıştım hemen tuvalete gitmeliyim.

    1|0
    0|0
  • rüyalar görüyorum böyle farklı farklı onun transıyla uyanıyorum...

    0|0
    0|0
  • Hicbiirinizin aklına gelmez ama okul ödevleri:-)

    Rüya görmeyi seviyorum aklımın bana oyunu:-D

    Nezaman yorgun olsam veya başkasınin evinde kalsam%90rüya görürüm bunlar:

    Seks,savas,firar,öpüsmek,kız tavlama,korku rüyaları,kız kacırma,heyecan verici rüyalar örn:rüyamda ruhlu bir evde tek basım,

    Üzuntülü rüyalar ,zevk verici rüyalar,korkulu rüyalar vb...

    0|0
    0|0
  • bu ara akşam üstü kalkıyorum söve söve sersem sepelek

    0|0
    0|0
  • Saate bakıp işe geç kalıp kalmadığımı kontrol ettim ve telefondaki bildirimlere baktım..

    0|0
    0|0
  • uyuyabilseydim iyiydi :)

    0|1
    0|0
  • Bugün nereye gitsem

    0|0
    0|0
  • tualete gitme ihtiyacı cok fena oluyor skısıyorsun bolee kalkmak ıstemıyorsun ama o senı zorla kaldırıor

    0|0
    0|0
  • Sevgılımden gelen mesajı merakla acıyorum ve okuyorum :) Yanı ılk uyandıgımda aklıma gelen sey telefonum oluyorr :)

    0|0
    0|0
  • Tam da arkadaş benden sigara araklarken uyandığım için pek iyi şeyler geçmiyordu aklımdan

    0|0
    0|0
  • Malesef sigara içmek...

    0|0
    0|0
  • kalkdığımda aklıma ilk gelen sırt ağrılarım neden diye düşünü yorum...bir müddet sonra geçiyor.

    0|0
    0|0
  • dün sabah başkaydı bu sabah ise ya bu sakallarım niye beyazlamaya başladı diye düşündüm dünden beri bunu düşünüyorum. kızın biri söyledi yoksa dikkat etmemiştim bile, sırf zararlar arkadaş ya

    0|0
    0|0
  • İş yerime geç gideceğim. Zira 17 gibi gittim :))

    0|0
    0|0
  • Bir sigara:)

    0|0
    0|0
  • sigara yakmak:)

    0|0
    0|0
  • sevgilim

    0|0
    0|0
  • Yemek yemek :)))

    0|0
    0|0
  • Bilgisayarın tuşuna basıp, tuvalete geçmek.

    0|0
    0|0
  • Burası neresi la.. Bir kahve.. Kahve dedim aklıma geldi işeyeyeyim ben..

    1|0
    0|0
  • Rüyamda gördüğüm o kişi de kim acaba diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • o kadar eskiyi hatırlamıyorum ki...

    0|0
    0|0
  • Oh be Allah'ım yaa.Sorunsuz bir güne daha uyandım.

    0|1
    0|0
  • duj :)

    0|1
    0|0
  • sabah değil akşama doğru kalktım ben ulan ne çabuk akşam olmuş dedim tekrar uyudum

    0|0
    0|0
  • nesli tukenmekte olan caretta caretta kaplumbagalarini dusunuyorum

    0|1
    0|0
  • yemek yemek

    0|0
    0|0
  • Saat kaç ? 12:oo.. Acaba geri alınmış hali mi ?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    27

Kızlar Ne Diyor 41

  • Kapımniyeaçık diye düşündüm.

    0|0
    0|0
  • Bugünde ise gidilirmi ,

    5 ten beri ayaktayim

    0|0
    0|0
  • imamı çağırın.

    0|0
    0|0
  • kim cis yapacak simdi.

    1|0
    0|0
  • bi uyutmuyorlar yaaaa bagiris cagris.. aghh ónu' gordugumde soleydi boyleydi..

    (ayni anda dusundum bunlari :) )

    0|0
    0|0
  • saat ve ne giysem

    0|0
    0|0
  • karşıktı biraz ilk kalktım şimdi ne kaka yicez ya dedim sonra kahvaltıyı aynı zamanda duş almam gerektiğini farkettim sonra aslında kahvaltının önemsiz olduğunu duşuda kısa kesersem pcye daha erken otururum diye düşündüm daha sonra düşündüm de duş ta gereksiz en iyisi direk pc ye dedim 1 sn olsun kalkmadım :D

    0|0
    0|0
  • dişlerimi fırçalamaktan cok üsengecim ama fırcalamasamda olmaz diye düşünüyorum her sabah

    1|0
    0|0
  • Sıcak yatagımdan kalkıp ise gitmek istemedigimi düsündüüm..

    0|0
    0|0
  • okul:)

    0|0
    0|0
  • bir kücücük aslancık varmıs daglarda kosup oynarmıs sarkısı geldi..

    0|0
    0|0
  • kahvaltii:)

    0|0
    0|0
  • "oha nan uyandım ama rüya devam ediyo,gözümü kırpıştırsam f5 gibi olur mu ki?" dedim malak gibi duvara bakarken

    0|0
    0|0
  • saat...

    0|0
    0|0
  • gözlerimin önünde telefonumu kurcalayan yiğenimi pencereden fırlatmakkkk :)

    0|0
    0|0
  • sabah namazının vakti geçmeden ayılıp kılmamm lazım

    0|1
    0|0
  • Her sabah gibi telefonum

    0|0
    0|0
  • ders çalışmalıyım. lanet olsun birazdan yatacağım ve ders çalışmalıydım diye düşüneceğim.

    0|0
    0|0
  • akşam olsada yatsam

    0|0
    0|0
  • Gözlerim gene mi pörtlediiii =((.

    0|0
    0|0
  • yüzümü yıkamaya ve çişimi yapmaya ne kadar üşendiğimdi düşündüğüm. her sabah olan bişi.

    0|0
    0|0
  • bol acili Adana kebab

    0|0
    0|0
  • Gece ondan Msj bekleyecek uyudum,sabah ilk kalktığımda telefonuma bakıp onun mesajını okudum

    0|0
    0|0
  • keşke uyanmama fırsat tanılsa :(

    0|0
    0|0
  • bu sabaha özel.. gece kırgın uyuduk sabah neden aramıyor. hazin :/

    0|0
    0|0
  • nolur 5 dk daha uyuyayım:D

    0|0
    0|0
  • Kramp.

    0|0
    0|0
  • offf sınav var. ya da ooff okul var.

    0|0
    0|0
  • Niye bu şehirde yaşıyorum ki ben diye düşündüm

    0|0
    0|0
  • Proje proposal ım.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    11
Yükleniyor...