Bugün spor yaptınızmı? yapacak misiniz?

Spor yapacakmsnz yaptinizmi? Sporla aran nasil ks.


0|0
9|23

En İyi Kız Görüşü

  • Dün yaptım bugün dinlenicem kaslarım ağrıyor alışık değilim :) Belki az yürüyüş yaparım.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Şimdi çıkıyorum.3 gündür üst vücudu dinlendiriyordum.

    0|0
    0|0
  • Yapyorum haftada 3 gün

    0|0
    0|0
  • inicem simdi sahile

    0|0
    0|0
  • aksama halısaha var

    0|0
    0|0
  • 6.30 spining im var :) haftada 5 gün spor yapıyorum 2 gün spining 3 gün fitness cumartesi pazar dinlenme

    0|0
    0|0
  • 2 saate yakın yaptım.

    0|0
    0|0
  • back dayyyyyy animal pumpppp.

    0|0
    0|0
  • markete yürüdüm 2 km gidiş geliş işte evdede birazmekik sınav dambıllarla uğraştım tamamdır :)

    0|0
    0|0
  • Evet Hergün Spor Can'dır 😎👍👏

    0|0
    0|0
  • İt gibi çalıştım yeni geldim bacagimi oynatamiyorum desem yeri

    0|0
    0|0
  • 150 tane şınav çekerim ama hiç barfiks çekesim yok

    0|0
    0|0
  • Aksama ins..

    0|0
    0|0
  • Birazdan antrenmana gidicem :(

    0|0
    0|0
  • yaap buyaka macfit )

    0|0
    0|0
  • Akşama doğru yapcam

    0|0
    0|0
  • bizim salona gel

    0|0
    0|0
  • Haftada 2-3 güreşiyorum o sayılıyormu?

    0|0
    0|0
  • Haftada 5 gün yaptığım bir programım var. Bugün de affetmem yaparım sporumu.

    0|0
    0|0
  • Birazdan antremanm var;)

    0|0
    0|0
  • Yapmadım yapmıycam

    0|0
    0|0
  • yapıcamm akşam

    0|0
    0|0
  • Yapacagim 5 de gogus ve kol

    0|0
    0|0
  • Çoğu millet güreşiyo onu sayıyor spordan kimi eliyle kimi eşiyle :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Sadece haftada 2 gün fitness yetiyor.

    0|0
    0|0
  • evet yapıyorum

    0|0
    0|0
  • Yok daha dans etmedim ama birazdan dans ederim :D

    0|0
    0|0
  • Bugun spor yapmadim yapmicam. Baska islerim var.. Artik yarin insallah, sporla aram iyi.

    0|0
    0|0
  • her gün 40 dk. yürüyorum yeterli. :)

    0|0
    0|0
  • sabah yaptım

    0|0
    0|0
  • Aksama :-)

    0|0
    0|0
  • Birinci bölümünü yaptım dinleniyorum.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...