Erkekler, Vücuduma bir zararı olurmu?

Selamınaleyküm arkadaşlar, Ben voleybol oynuyorum klupte + futbol oynuyorum klupte. Okuldan geldikten sonra 30dkkada 5 km falan kosuyorum. Kondüsyonum iyi. Şimdi fitnesse yazılıcamda hiç dinlenemiyorumm. Fitnesse gitmemin bir zararı olurmu vücuduma? Kas yıkımı falan olabilir mi?
Boy:1.75
Kilo:63

Voleybol haftanın 4 günü ama ben 3 gün gidiyorum
Futbol haftada 2 gün

Güncellemeler:
yok mu anlayan birileri
Yardım pls :D

0|0
9

En İyi Erkek Görüşü

  • Olur mutlaka 1. Yeterli enerjiyi bu tempoda alman pmkansiz olur en az +2700kalori alman lazim olur bu tempoyada fitnes eklersen +500 olur ve gunluk her kg agirligin icin 1.5 gram protein alman lazim olur alamazsan Kas yıkımı olur mutlaka mesela 70 kg san en az 105 gram protein alman lazim zaten yogun bir tempon var napcan fitness i kas geiistirmek basit degil 1 yılda en fazla 1.5 -2 kg kas kutlesi artiyo oda cok iyi beslenip spor yaparsan her bolgeye yayarsan basit bir gelisme degmez baslama bnce

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Hocam çokta kastırmamak lazım. Bu kadar yoğun dönemlerin elbette etkisi olacak. Şampiyon sporcular bile 'dönemleme' adı altında antrenman seviyelerini düşürür ve artırırlar. Burada temel konu amaçtır. Yoksa yazdığınız gibi bir yaşantıyla SÜRANTRENE olma riskiniz var. Bilgilerinize.

    0|1
    0|0
  • Çok fazla dolu geçiyor haftan. Yani fitness'a da haftada 3 gün gitsen ölür bitersin. Ya mükemmel beslenirsen dengeleyebilirsin ya da birisinden vazgeçeceksin. Dediğim gibi bu doluluk arasında mükemmel beslenirsen sorun olmayacaktır.

    0|1
    0|0
  • bunların üstüne fitness antrenmanı yaparsan kas yıkımı olacaktır. fitness yaptığın günler koşmazsan dengeleyebilirsin, eksik ya da güçsüz bölgelerini güçlendirmek için düşünüyorsan bir süre yapabilirsin. beslenme düzenini bilemiyorum ama bir bölgeni güçlendirmeyi düşünüyorsan protein tüketimini de arttırman gerekecektir..

    0|1
    0|0
  • Voleybol diyorsun futbol diyorsun şimdi de fitness çıkarttın başına.. Fitness haftada zaten minimum 3gün gidiceksin ki vücut oturacak 8-12 hafta arasında vücut şekillenir.. ee voleybol futbol nasıl yürüteceksin.. Allah göstermesin voleyboldan sonra gittin fitnessa kol omuz çalışayım dedin lifleri koparttın attın? bu sefer voleyboldan da olacaksın.. Spor iyidir her daim ama hem dengeli beslen hemde herşeyi yeri zamanında yap kardeşim..

    0|1
    0|0
  • en son bayılır kalırsın bir yerde

    0|1
    0|0
  • İşleyen demir paslanmaz.

    0|1
    0|0
  • yorma bu kadar kendını

    0|0
    0|0
    • Ya fit bir vücudum var aslında ama daha çok belirgin olmasını istiyorum o yüzden gidicem

  • canım sana masaj yaparım ben bişey olmazzz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...