• Sor
  • Bence

Terazi kadını boğa erkeği beraberliği nasıl olur

Terazi kadını boğa erkeği anlaşabilir mi? Terazi kadını boğa erkeği uyumu nasıl olur?bir boğa erkeği olarak terzi kadınlarını nasıl etkileyebilirim?ve etkilemenin yolları nelerdir.?ve terazi kadınları nasıl erkek karekterlerinden hoşlanır.bir erkeğin ona nasıl davranılmasını ister.terazi kadını aşık olduğu zaman nasıl belli olur? ve belirtileri nelerdir.bi boğa burcu erkeği olarak onu anlamanın yollu nu? biliyorsanız şayet lütden benimle paylaşır mısınız?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • terazı kadını:dengesız,ınsanı yoran,sevecen,bıraz ukala,dış gorunuse guzel olan herseye deger veren,modern bırıdırboga erkegı:sevdımı tam seven,cok zor,ınatçı,ısıne asık,sevgılısıne sadık,neselı,geleneklerıne baglı.terazı kadını arkadaslarım var fakat cok gururludurlar asla kendılerını ezdırmemek ıçın sevgılılerıyle ılıskılerını bılebıtırebılırler .boğa erkegıne ıse durust olup guleryuzlu olup gonlunu fethedebılen cok sanslıdır cunku gonlu kolayca fethedılmez.boğa burcu zaten nettır anlasılmaz degıldır

    • boga erkekleri cok yakisikli olurlar ama hemise sen dediyin kibi yaxsi huylari olmur

    • hemise?

    • hımmmm yorulur desene terazi kadını :(((

Kızlar Ne Diyor 8

  • Bu kıyağımı unutma :)) link

  • terazi kadını neşeli...kaliteli görüntüsü olan...konuşması güzel...kısaca kusursuza yakın erkeklerden hoşlanır...çiçekler ,kalpli hediyeler ...marka olnalar dikkatini çeker...bakımsız pis modanın dışında olanı sevmez...yalanı affetmez affetttim desede bir gün bilki o yalanın yüzünden seni terk etmiştir...onu sevdiğine inandır...ilgilen şımart sonrada sadık ol sana mutlulukların en büyüğünü yaşatır kimsede bulmazsın onda bulduğunu

  • 14gün

    5 yılını boğa burcu erkeğine adamış bir terazi olarak arkana bakmadan kaçmanı öneririm geç olmadan

  • ben teraziyim ayrildigim sevgilimde bugaydi eveller cok iyi anlasiyorduk ama sonra hic tutusamadik o paraya cok onem veriyordu benimcin isinden vaz gecmedi,zaten simdide burda yok ulkeyi terk etdi gitdi

    • uzaklara sen şutlamadan gitmesi iyi olmuş...yüzünü görmeye gerek yok artık:))

  • terazi burcu kadini kendimden bilirim inatci,gururlu tez kusen,kiskancdirlar ama guzel huylerida cook eylenceli.cilgin ama hepside diyil,hemde zerafetli guzelll ve cekicidirler bi bogayla eski sevgilim bogaydi onla eveller cook iyi anlasirdim ama sonra tamamen farkli oldugumuzu gordum ayrildim cunku o daha cok paraya onem veriyordu

    • Aynen Boğalar paraya lükse yemeğe çok önem verirler.

    • hemde cooooox

  • Boğa erkeği çok sadık ve fedakardır. Terazi kadını aşırı kararsızdır ve yalakadır. Bilemem Yükselenlere bağlı.

    • hop-hop ne diyorsun ya resmen yuzume karsi hicde oyle diyildir terazi kizlari bi kere boga burcu erkeklerinin bazilari sadakatsizdirler

    • ha bide inkar a kaçarlar. Kötü huylarını kabullenmezler kolay kolay :)

    • kararsizdirlar yalniz buna katiliyorum ama tez kusen oldukleri icin ben boyle sert tepki verdim

  • Aslında burç uyumlarına falan inanmıyorum ama biraz bilgim var..Terazi kadınları çok zordur, inatcıdırlar ve herşeyden önemlisi gururludurrlar yani kolayına affetmezler ve bu gurur yüzünden ilişkilerini bile bitirirler..Terazinin kadını erkegide bence zor.

    • aynen oyleyimdir bende bide kuserler

Erkekler Ne Diyor 4

  • Arkadaşım genel olarak terazi burcuyla işin zor. Yapman gereken daha doğrusu dikkate etmen gerken en önemli nokta o meşhur çabuk sinirlenme huyundan vazgeöemn olmalı. Çünkü asi ve daha önemlisi her an ruh hali ve buna bağlı olarak davranışları değişen teraz,ye uyum sağlamalı ve çoğu durumda anlayışlı olup alttan hatta deniz seviyesinden almayı bilmelisin.

    • tesekur ederım. ,tam bır terazı burcu bayanla bırlıkteyım. ve dıkkat etmem gerktıgını bılıyorum.
      o bayanlara bıraz ası ve maco mu? davranmalıyım.

    • Hayır dostum tam tersi değiştiğini hissettiğin an alttan almalısın. Ama aranız iyiyken biraz asilik fena olmaz. Ona karşı değil tabii, başka bir şey bulacaksın artık. Yaratıcı ol biraz. :))

  • yine mi burççççççççççççççççç

    • ama cok eylenceli


  • Boga erkeği İle Terazi kadını Uyumu
    Bir Terazi`ye asik oldunuzsa onu ne kadar çok konusmayi sevdiginizi anlamissinizdir. Her konuda tartismak, fikir alisverisinde bulunmak ister. Mantikli, sagduyulu Boga ise Terazi`nin baslattigi bu fikir tartismalarini lüzumsuz bulur. Yorucu bir günün sonunda, rahat koltugunuzda sakin, gazetenizi okumak istersiniz. Hava elementi Terazi ise hemen her konuda konusmak ve tartismak istiyordur.
    Terazi, her konuyu çok yönlü düsünmekten bir türlü karar veremez, size bir konu hakkinda fikrinizi sordugu zaman daha o konu hakkinda enine boyuna düsünmemistir. En dogru cevabi bulabilmek için her açidan analiz yapmaya çalismaktadir. Sizin kararsizlik zannettiginiz aslinda onun en dogruyu bulma çabasidir. Ne yaparsaniz yapin kendinizi eninde sonunda bu konusmalarin içinde bulacaksiniz.
    Siz, biraz zorlayarak Terazi`ye her istediginizi yaptirabileceginizi zannedebilirsiniz, ama onun tatli, nazik, yumusak görünüsü sizi aldatiyor. Bu görüntünü altinda Terazi son derece kararlidir, ne istedigini iyi bilir ve asla pasif degildir. Sizin tarzinizi anladiktan sonra tatlilikla size istediklerini yaptirir. Boga`yi kizdirmaktan ve öfkesinden çok çekinen Terazi neden ve nasil oldugunu anlamadan sizi etkileyerek, her dedigini yaptiracaktir.
    Terazi sizden çok daha fazla sosyaldir ve disari çikmak, arkadaslari ile birlikte olmak ister. Siz evinize düskünsünüz ve onun kadar çok arkadasiniz olsun istemezsiniz. Terazi evde ise bile mutlaka telefonda konusuyordur. Sürekli insanlarla iliski içinde olmak ister. En iyisi orta noktayi bulmaya çalisin ve Terazi`nin arkadaslarini eve davet edin. Böylelikle hem siz evden çikmamis olursunuz hem de o arkadaslariyla olmaktan mutluluk duyar.
    Yatakta Terazi çok canli ve romantikdir. Siz ise daha çok fiziksel açidan ilgilisinizdir. Ikinizin de birbirinizden ögrenecek çok seyiniz var. Boga`da, Terazi`de Venüs tarafindan yönetilmektedir, bu iliskinin beraberligi çok hos olacaktir. Evlilik burcu olarak bilinen Terazi`nin sadakatinden kusku duymayacaksiniz. Bir arada çok mutlu olabilirsiniz.

    • süperrrrrrrrrrrr:))) valla terazi için doğru şeyler demişsiniz...sadıktır...kararsızlığı en doğrusunu bulma çanbasıdır...canlılık ve romantizm var evet...ntuka...tamamm sayende kararıma bir adım daha yaklaştım...teşekkür ederim:))))

  • eğer iki tarafta isterse mükemmel bi berber olursunuz :) hergün görüdğüm sorulardan birisi bu ama ilk defa böyle bi soruya cevap vereceğim
    hiç kimsenin aşkını burçlar (yani gezegenlerin hareketleri) yönetmez (!) :)

    • wallaha dogru soylkedın kardes.
      Allah kaderımıze yazmıssa olur.
      :)

    • :)

Yükleniyor...