Toplu mesaj gönderenler?

Bayramlarda ya da diğer özel günlerde toplu mesaj gönderip bi de altına adınızı soyadınızı yazar mısınız? ya da bu olaya bakış açınız ne? Ben şahsen toplu mesaj hiç göndermedim ve gönderilen toplu mesajalrın da benim yanımda bir kıymeti yok.


0|0
5|4

En İyi Kız Görüşü

  • Vaay dostum ! sende bendensin toplu mesajları hiç sevmiyorum birde altına isimlerini yazmıyorlar mı yok böyle bir şey iki laf internetten bulup yazıyorlar birde bunu tüm rehberindeki kişilere yolluyorlar bana toplu mesaj atıklarında mesajın sonuna bakıyorum tamam bu toplu okumadan pat sil insan bir arar toplu mesaj nedir yaa ! önem veriyorsan ara arayamıyor musun o zaman özel bir mesaj at

    0|0
    0|0
    • Ya sonuçtaki rehberindeki herkesin yeri bir değildir ki sende.Neden toplu mesaj atıp herkese aynı değeri veriyor gibi davranıyorsun ki. İsim yazılmasını ben de gerçekten anlayamıyorum. Hani numaranın olmadığını düşünürsün de numaranın olmadığını düşündüğün kişiye neden mesaj atarsın ki :)

    • Burda toplu mesaj ben atmışım gibi yargılama :D

    • Yuhh öyle bir sonuç mı çıkardın sen :)Sen diye hitap ettiğim kişiler toplu mesaj atanlar:)

Kızlar Ne Diyor 4

  • Kımseye ayrı ayrı mesaj yazamam kusura bakmasınlar, İyi bayramlar derim olur biter altına adımı yazmam.

    0|0
    0|0
  • Hic sevmem boyle ozel gunlerde aramasini terfih ederim zaten bayram mesajlarada cevap vermem

    0|0
    0|0
    • Sen cevap atmaya atmaya onlara onlar da mesaj göndermekten vazgeçecek emin ol :)

  • anlamsız

    0|0
    0|0
  • sevmemm

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • bence hiç atılmamasından iyidir. insanlık edip hiç muhabbetiniz olmadığı halde senin bayramını kutlamış iyi dilekler dilemiş. samimi olduğu insanları arıyordur zaten .sen de samimi olsaydın o zamn onla da seni de arasaymış dicem ama herkesle samimi olma imkanı olmadığından insanın zamanında numaranı vermişsin o da o samimiyetine güvenip mesaj atmış ne var bunda

    0|1
    0|0
    • Olay senin söylediğin gibi değil ki! bu tamamıyla toplu mesaj atayım da hepsinden kurtulayım kafasıyla atılan mesajlar.

    • Hepsini Göster
    • İsmi kayıtlıysa sadece ve muhabbetim yoksa onunla zaten ne toplu ne de kişisel mesaj atmam ki ona ben. olaylara senin açından baktığımda kesinlikle haklısın ama dediğim gibi tam olrk söylediğin şekilde olmuyor olaylar. Mesajı yazıp sonra rehberden sırayla isim seçmekle oluyor bu olay ve onlarca insanı aynı kefeye koyuyor, yani toplu mesajı sadece az samimi olduğu insanlara atmıyor ki.

    • yani en yakın arkadaşın atıyorsa da sen haklısın ama az konuştuğun insan atıyorsa iyi bişey bence. çnkü ben rehberimde olan herkese de atmıyorum. bazı mecburi konuştuğum insanlar var onları sevmiyorum mesela ama rehberimde var atmıyorm onlara

  • bir ara yapardım ama benim mesajlar biraz anormal oluyordu, bayram mesajı denmez

    saçmalama olm diye geri dönüşler olmuştur

    0|0
    0|0
  • Ben de öyle mesajlara geçen bayramda cevap vermediği face'ten yazında artık atanlar adıma özgü atıyorlar. :)

    0|0
    0|0
    • Bunları yavaş yavaş ortadan kaldırmak lazım:)

    • Hepsini Göster
    • benimkilerde hiç edebi bir yön olmuyordu, direkt saçmalıyordum :) geyik bile denmez yani :)

    • O zaman fazla toplu olmuyordur emininm:)çünkü herkese karşı saçma mesaj atamıyorsun:)

  • Mesaj atmayı hayatta sevmem, beni tanıyanlar da bunu bilirler. Fakat ara sıra istisnai durumlar olabiliyor ve mesaj atmak durumunda kalabiliyorum (yeni hatunlar falan).

    0|0
    0|0
Yükleniyor...