Ben ikizler kadınıyım, o koç erkeği. Görmüş, deneyimlemiş, tanık olmuş arkadaşlara soruyorum...

Ben ikizler kadınıyım, o koç erkeği. ikimizin de yükseleni yay. nasıl olur ki bu ? :) nette arattım ama çok ticaret amaçlı genelde yazılar.. tanık olan, deneyimleyen arkadaşların cevabını bekliyoruumm :)

Güncellemeler:
soru soruyorum burda. neye inanıp inanmadığım kimseyi ilgilendirmez. adam gibi cevap veremeyeceksen çek git.
neyse başka kimseden adam akıllı bi cevap gelmeyecek demek ki. iyi akşamlar.

0|0
2|8

En İyi Kız Görüşü

  • Burçlara inanma diyenlere inanma diyorum ilk olarak..astroloji fal değildir bir bilim dalıdır.

    Genel açıdan değilde düz açıdan baktığımız zaman ikizler ve koç uyumlu iki burçtan biridir.İkinizinde yükseleni yay olduğuna göre anlaşmamanız mümkün değil..istisnalar olsa bile genel olarak uyumlusunuz.

    1|1
    0|1
    • sonu loji olduğu halde bilim olmayan tek şey astrolojidir.Bunu astronomi bölümü okmuş biri olarak söylüyorum.

    • Hepsini Göster
    • İspatla ?Kaynak göster?

    • neden seni inandırmak zorunda kalayım ki :) ? senin inanman benim için neden önemli olsun ki? :)

Erkekler Ne Diyor 8

  • Bu kadar takılma burçlara. Oku ama tamamen burçlarla hayatını yaşama. Bence olur

    0|0
    0|0
  • Yıl 2012 hala burclara inananlar var.

    0|0
    2|1
  • Ooo... İkizler kadını çok tehlikelidir. Bugüne kadar üç tane ikizler kız arkadaşım oldu, üçüyle de yattım. Ben de çok sağlam kovayımdır. :D

    0|0
    0|0
    • sana kızlarla ne yaptığını sormadık. cinsellik bölümü burda değil. asıl sorulana cevap veremeyeceksen meşgul etme.

    • Hepsini Göster
    • Koçları da tanırım. Sadıklardır, ihanet etmezler kolay kolay. İkizler kadını Koç erkeğini ezmeye çalışır/ezer. Ama benim gibi bir kovayla baş edemezler. :D

    • haha sen öyle san :D

  • ikizler kadını mı :) aman aman bana uzak Allah a yakın olsun:D hele o koçsa siz varya inatlaşmalardan ilişkinize vakit bulamazsınız:)

    0|0
    0|0
    • şimdilik bi inatlaşmamız olmadı ama zaten inatlaşmamaya karar verdik :D biliyoruz kendi huyumuzu durduk yere kavga etmeyelim dedik :D

    • bence bu zamanla patlak verir:) iki inat aynı köprüde duramaz ya hadi bakalım bunu başaran ilk siz olun:)

    • olcez inşalla :D

  • ben ikizler erkegim kendimden biliyorum allah cevremdekileri korusun

    0|1
    0|0
  • Evet Yay

    0|0
    0|0
  • Koç erkeği çok iyidir ,aldatmaz ,sever ,harikadir ,muhtesemdir.Hadi bas şimdi koçum diyorum kendime.

    0|0
    0|0
  • çok kez tanık oldum bunlara asla inanma

    0|0
    0|0
    • nelere inanmayım? neye tanık oldun? nasıldı ? :D

Kızlar Ne Diyor 1

  • Burçlar sadece eğlence amaçlıdır.İnanma bu kadar.Karakter ve kafa meselesi anlaşıp anlaşamamanız..

    0|1
    2|0
    • biz zaten anlaşıyoruz ama ilerde nasıl olur diye merak etmiştim :)

    • Hepsini Göster
    • Hmm matematik okuyan kuzenimin de prof. hocaları astrolojiyi inkar ediyor..üni. ilk yıllarımda bize de demişti hoca bu yaygınmış demek ki.

      Hadi matematik neyse de astronomi bölümünde nasıl oluyor anlamış değilim kafam almıyor (=.Bende bir zamanlar bu adam prof. yalan mı söyleyecek diye düşünürdüm ama kendi iradem var ve iyi ki araştırmışım.Her neyse görüşler farklı olduğu sürece bizler varız.Teşekkür ediyorum cevapların için.

    • Bende diyorum ki ispatla o zaman.Bu kadar insan yıllardır araştırmasını yapıyor ve iki insan tv ye çıkıp karnın ağrıcak vs diyor milletimizde inanıyor.Astroloji bir bilim değildir tekrar söylüyorum.Tek doğruluk yanı karakter olabilir.Oda şöyle olur ağustos doğumlu adam yazın doğmuştur kıpır kıpır olur.Kışın doğan insan mesela balık oda ev ortamındadır daha duygusala bağlar vs vs. Fikir ayrılıkları her zaman olacak zaten neyse..

Yükleniyor...