Boks a başladım ne zaman sonra kendimi sokakta koruyacak seviyeye gelirim?

Burada Boks yapan arkadaşlar var mı aranızda? teşekkürler..


0|0
1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Valla ben boksta yapmiyorum ama kendimi koruyabilcegime eminim:) allah ne verdiyse dalarim :))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • ben muay thai yapiyorum. karsindaki kisiye vagli tecrubeli ise seninde tecrubeli olman gerek degilse 1 ay sonra bile koruraun kendine yani kasidakine bagli

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Atak degil savunma yap

    0|0
    0|0
    • Aikido filan uzun iş adam sana siyah kuşaktan sonra gerçek bir aikidocu olursun diyo o da 3 4 sene yani anlıycan ama boks ta 4 sene yaptıktan sonra ki gücünü düşün

    • Yok en küçük bilginle savunma yap işe yarar

Yükleniyor...