Vücut geliştirmeden anlayan bakabilir mi antrenman hakkında bir şey sorucam?

Daha önceden yapıyordum 1.5 senelik geçmişim var askere gidip geldim 1 sene ara verdim spora. Şimdi tekrar yazıldım 3. haftadayım yarın antrenman yaparsam bu hafta ki 3. antrenmanım olacak yani tüm bölgeyi çalıştırdığım kısaca 1 aylık periyodda haftada 3 kez gidiyorum. Lakin cumartesiye ayarlamıştım kendimi 3. gün olarak pazar günü salon kapalı. cumartesi günü şehir dışında çok önemli bir işim var oraya gitmem gerekiyor. Akşam üzeri dönücem fakat yol yorgunu olucam yorgun yorgun antrenman hem verimsiz hem sakatlık riski oluşturabilir. Acaba bu hafta 2 kez gitsem bir daha ki hafta dörtlesem olur mu? Yoksa evde veya salonda hafif tempolu bir şeyler mi çalışayım? Yani şınav filan mı çekeyim? perşembe günü gittim en son, cuma gitmedim.


0|0
0|2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Girme kardeşim takma bu kadar haftayada dört yapmana gerek yok yine 3 devam aynı şekilde devam arada olur öyle şeyler zamanla tmmı sıkıntı yapma Olay beslenemde bitiyo bunuda unutma

    0|1
    0|0
    • İlk aydayım şu an haftada 3 kez gidiyorum ben bu hafta 2 kez antrenman yaptım 3. yapıcam gibi duruyor 3. yü pazartesi yapsam nasıl olur en sonantrenmanı perşembe yaptım.

    • Hepsini Göster
    • Beslenmeyi ayarlarım ya :) Teşekkür ederim bu arada tavsiyeniz için.

    • Ben teşşekür ederim

  • bu hafta 2 kez git haftaya 3 kez gidersin ne olacak sanki

    0|1
    0|0
    • Bende öyle düşünüyorum ama okuduğum makalelerde asla 3 gün ara vermeyin deniliyordu. Gerçi 1 sene ara verdim askerden döndüm. 1. ay alışma faslındayım şu an yine bir şey olmaz herhalde?

    • bu konu hakkında çok bilgi kirliliği var her söyleneni kafaya takma

    • Anladım teşekkür ederim :)

Yükleniyor...