Arkadaşını sevdiğimi bile bile ısrarcı olan erkek...amacı ne?

İki yakın arkadaştan birini seviyordum, uzun zaman cesaret edemedim söylemeye. Sonra yakın arkadaşının benden hoşlandığını öğremndim dünyam başıma yıkıldı.Sevdiğim kişi arkadaşıyla benim aramı yapmaya çalışıyordu. Ben onu seviyordum oysa...hep hayır dedim hiçbir umut vermedim ama o kendince hep hayaller kurmuş ve bu işin olacağına inandırmış kendini...ben üç dört ay sonra sevdiğim kişiye açıldım ve reddedildim. diğerine söylemeyecektik ama sürekli ısrarcı davranıyordu arkadaşını da sıkıştırıp duruyormuş dolayısıyla arkadaşından söylemesini istedim. öğrendi ve çıldırdı, Çok ağır hakaretlerde bulundu önce sanki iki arkadaşı birden idare etmiş aldatmış arasını bozmuş bir kızmışım gibi. Ben tepki vermedim canının çok yandığını düşünerek. Ama sonra pişman oldu bu söylediklerine ve herşeye rağman arkadaşını sevdiğimi bile bile hala ısrar ediyor ve bir şans istiyor. Ne yapacağım bilmiyorum çok mutsuzum zaten bu duruma düştüğüm için vicdan azabı çekiyorum...:(( Amacı ne bu kişinin anlamadım. Ne tepki vereyim bilmiyorum sert tepki veremiyorum vicdanen rahatsızım. Ne düşünüyorsunuz bu saçmalık hakkında?


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • sen baskasından o da senden hoslanıyor işte

    0|0
    0|0
    • ben söyledim reddedildikten sonra ısrar da etmedim acı çekiyorum ama hak ettim unuturum bunu olgunca karşıladım. ama o öyle değil...

    • Hepsini Göster
    • diyorum ona bak ben çok kötüyüm ama sabrediyorum biliyorum ki geçecek seninki de geçer diyorum. hayır ben onu sana unuttururum nolur bana güven vs. diyor.

    • ya o anlamıyor seni

Erkekler Ne Diyor 6

  • ya senı cok sevıyor ama sen baskasından hosladıgını hatta arkadasından hosladıgını soyledıgın halde ısrar edıyorsa ve bırcok kez ıstemıyorum dedıysen o kısıde bır sorun vadır o yuzden ısrar edıyordur.

    guzel bır dılle olmayacagını anlat ayrıca hoslandıgın kısıyılede olmaz ıse beyaz yalan atarsın (baskasıyla goruyorum falan de belkı ısrarı keser

    0|0
    0|0
  • of çok kötü bir durum bence sert tepki verme sonuncta senden hoşlanıyor kim isterki sevdigi kızın arkadasınıdan hoşlanmasını zamanla oda anlar ve uzaklaşır ama senin iş biraz zor hatta benim gözümde imkansız o çocuk seni sevse bile arkadası için senden uzak duracaktır . hayırlısı olsun diyelim

    0|0
    0|0
    • yok ya ben zaten kabul ettim artık benden hoşlanmayacağını...derdim arkadaşı da uzak dursun istiyoırum ikisiyle de muhatap olmak istemiyorum giderek saçma bir hal alıyor çünkü...

  • Sen yanlış birşey yapmamışsın.

    0|0
    0|0
  • sen gönlünü ferah tut sende suç yok.

    0|0
    0|0
  • kahpelik :D

    0|0
    0|0
    • aynen böyle hissettim kendimi ama ben onu çoktan beridir seviyordum arkadaşı açıldığında çok geçti artık...

    • Hepsini Göster
    • :) allah allah kuru yer de bırakmıyorum ama...daha dikkat edeyim bari

  • Seven ısrar eder abi oyunun kuralı bu.

    0|0
    0|0
    • Bu durumda bile mi? onlar beş yıllık arkadaş çok da samimiler ailecek görüşülüyor. Normal bir türk erkeği böyle düşünür mü hiç bana tuhaf geliyor...

Kızlar Ne Diyor 1

  • sert tepki vermediğin sürece seni rahat bırakmıyo ve bırakmicaktır da bazen sert tepki vermek gerek bence sert tepkiler ver

    0|0
    0|0
Yükleniyor...