Gördüğüm iş ilanına başvursam mı?

Durakta otobüs beklerken bir iş ilanı gördüm yönetici olma becerisine sahip bayan 18-24 yaş aralığında kişiler arıyorlarmış eğitim şartı yok dışarıdan oluyorum ben ama işin ne olduğu belli değil ben arasam mı numarayı yoksa ailemi söylesem bir erkek büyük mü görüşse ilk olarak?

Güncellemeler:
Yüzyüze olmayacak ilk olarak zaten adres bilgisi yok numarayı aracağım ararsam eğer

0|0
2|18

En İyi Erkek Görüşü

  • hacı itüyü bittirince bizim arkadaşlar şantiyedeki mühendislere çay getir götür yapıyorlar :D şimdiden garsonluk yapıyorum boş zamanlarımda:) biz okumakla meşkulken millet malı götürüyor :)ah ulan :D

    0|0
    0|0
    • Çok adamlık yapma

    • Hepsini Göster
    • gizli olmasaydın arkadaşlık gönderirdim. inan bütün samimiyetimle söylüyorum. sen gönderebiliyosan arkadaşlık yolla.özelden konuşalım.

    • orda mısın? hata mı telafi için bir şans vermeni dilerdim.

Erkekler Ne Diyor 17

  • ara sor kendin önce baktın tedirgin oldun o zaman söylersin başkasına durduk yere başkalarını da heyecana getirme :)

    0|0
    0|0
  • güven olmaz oyle seylere Git bi madoya Garson olarak 9 saat calıs 800 900 tl maass +yemek +sgk + 150 200 aylık tip

    0|0
    0|0
  • git canım benim en fazla viricesin :D

    0|0
    0|0
  • Ailen arasın ama % 90 fis çıkar çünkü yönetici insan arayan bi firma durağa ilan asmaz ama sen bilirsin de gerek yok kot. Yazık

    0|0
    0|0
  • Bu tarz ilanlar genelde, enway, avon, herbalife gibi ilanlar oluyor. başvurmanı tavsiye etmem ama çok merakın varsa bu tarz şeylere başvuru yap.

    0|0
    0|0
  • otobüs durağında eğitim şartı aranmayan yönetici adayı bayan eleman ilanının sonu ağlayarak bilmediğin bir yerde uyanma olur

    0|0
    0|0
  • aramadan bılemessın

    0|0
    0|0
  • Sakın ha, kaç hemen..

    0|0
    0|0
  • Pek güvenme.Onun yerine güvenilir belli başlı yerlerde iş ara derim.

    0|0
    0|0
  • bence aileden birileride senin yanında olsun..

    özellikle baban veya annen...

    0|0
    0|0
  • uzak dur bence

    0|0
    0|0
  • Yalan onlar onanma gepegenc kizlara tuzak resmen.

    0|0
    0|0
  • Ne yani şimdi ben boşunamı odtü'yü bitirdim nalet olsun bu dünya çok adaletsiz.

    0|0
    0|0
    • Ne şanslısın

    • Sensin asıl şanslı olan baksana yönetici olucaksın bende hala teineyim müdür olacağım diye :)

    • Görüşmedim ki kimse güvenli değil diyor hem zamanla olabilecek birşey

  • sansini dene

    0|0
    0|0
  • Amele olmadan yönetici olamazsın genç .

    0|0
    0|0
    • Derdim işte çalışmak zamanla olabilecek birşey biliyoruz heralde

    • O zaman bu ilanın da elinde patlayacağını tahmin etmiş olabilirsin

  • güvenilir bi iş olmayabilir..

    0|0
    0|0
  • Nerenin yöneticisi yapıcaklar kim bilir güvenme onlara :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Cok merak ediosan baban konussun. Ama pek tekin degildir bence..

    0|0
    0|0
  • sorudaki -mü soru ekini kaldır cevap orda :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...