Kobe Bryant mı, yoksa LeBron James mi?

Evet arkadaşlar basketbolla ilgilenen arkadaşlarıma soruyorum.. Sizce hangisi? Kızlar eğer anlamıyor iseniz yakışıklılık bakımından değerlendirin, benim bakımımdan yakışıklılık ve oyun olarak her daim KOBE BRYANT.

Güncellemeler:
Başka görüşü olan? :")

0|0
18

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Tabiki de Kobe Bryant... Bun tartışılamaz ve tartışmaya dahi sunulamaz. Adam mj yi geçti onunla kıyaslanıyor, bu kıyaslama Kobeye haksızlık olur. Lebron gitsin ilk önce kumda oynasın.

    0|2
    0|1
    • Kafalarımız aynı ama eğer bu soru "MJ vs Kobe" olsaydı MJ olurdu cevabı :") Kobe MJ'den öğrendiklerini sahaya koyuyor.. şu an sakat olsa bile dönüşünde yine LeBrondan daha iyi olacağını düşünüyorum.

    • Hepsini Göster
    • Evet öyle kardeşim, ilk 2 sırayı birileri almışken diğerlerinin bir önemi yok.

    • Eyvallah kardeşim.

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Erkekler Ne Diyor 7

  • ıkısıde bırbırınden ıyı

    0|1
    0|0
    • Kobe daha iyi. Teke tekte de Kobe alır, takım oyununda da Kobe'yi görüyoruz zaten takımına sadece sayı bakımından değil oyun bakımından -asist- yardım ediyor. Hemde PG olmamasına rağmen.

  • Olaya nasıl baktığın cok önemli kobenin kendine özel karekteri hırsı oyun yapısı var ama olay istatsitik ise takım yönetmekse lebron kobeden kat ve kat üstün döndüğünde daha iyi olcak demiş biri heralde rüya güroyı lebronu hiç sevmem ama lebron doğaüstü bir yetenek gerek boyutları gerekse atletizmiyle o yuzden oyunu domine ediyo sahada takımı yönlediriiyo tam bir pointforward kariyeri bittiğindr hem kobeden daha cok mvpliği olcak suanda normal sezonda cok daha fazla zaten hem sayı hem asist hem rebaund hemde topçalma blok va hemsipnde geçicek ama basketbol istatistisktir değildir kobe hem daha estetik hem daha winner ve yarı sahada oyunu skor becerisi lebrona göre artısı amambire bir kim alır dersen lebron kobeyi buldozer givi ezer bahsettiğin adam 2.04 2.05 boyunda 120 kilo bir adam guard gibi hızlı birde:)

    0|0
    0|0
    • Maçlarını izle derim.. Lebronun takımı alıyor ama Kobe Lebronu tuttuğu zaman Lebron hareket bile edemiyor.. Kobe yedek kaldığı zaman Lebron oynuyordu o yüzden kaybetmişti Lakers.. All star ve Lakers maçında da Kobe Lebronu yerle bir etti.. Alstar 2013 izle.. Kobe yüzüne karşı bile söyledi Lebronun "Teke tekte beni geçeceğini düşünme dostum" diye.. :")

    • Hepsini Göster
    • Kobe durdurulmaz değil dostum jordanda nba de durdurulamaz o yıllarda ttek bir adam vardı shaq shaqta eğer biraz kobedeki mjdeki iş ahlakı olsaydı ki olmadığı halde kobeden daha bıyuk kariyere sahip tek basına nba tek domine edebilcek oyuncu

    • Bak şimdi aramızdaki olay su sen kobenin ve lebronun en uc noktalarını karsılaştırmıyosun onlar aynı jenerasyonun oyuncusu değil şimdi şu an oyuzden lebron daha iyi ama sen 20 yasında bir lebronla 26 yasında kobeyi kıyalarsan ozmn kobe daha iyi olay o değil olay somut şeyler kim daha cok mvp ödülü var kimin daha cok normal sezon mvpliği var kim kariyer istatistikleri olarka daha iyi hangisi daha iyi sezonlar geçirmiş bunlar sonuttur bana bublarla gel

  • Gecmise bakarsak Kobe ama James kral su an kat kat iyi

    0|0
    0|0
    • şu an Kobe sakat da o yüzden kardeşim ;)

    • Alakasi yok adamin yasi kemale erdi son yillarda james daha iyi oldu hep

    • "Yaşı ilerlemiş olsa bile, gencecik oyuncuları çok iyi savunuyor.. O çok hırslı." -Michael Jordan'ın Kobe hakkında söylediği söz.

  • ikiside değil stephen curry ve russel westbrook favorim.

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle KOBE!
    Lebron diyenler ağır liseli adam gibi izleyemediler tabi..

    0|1
    0|0
  • Kobe bryant. Peki ben size soruyorum Dirk nowitzkimi, James harden mi?

    0|1
    0|0
  • Kobe tabiiki ama t-mac kobeyi 1-1de alır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...