Vücut geliştirmede neler yapılmamalı?

Sizce neler yapılmamalı kilo almak vucut yapmak istiyorsak neler yemeliyiz tecrübeli arkadaşlar bilenler varsa daha iyi olur...

Güncellemeler:
İlaç almıyorum sürekli yemek yemeye birşeyler atıştırmaya çalışıyorum ama bu her zaman olmuyor tabi yediğimi yemeye çalışıyorum abur cubur hiç birşey yok ...
her gün tavuk yeme imkanım olmuyıor öğrenci hayatı yaşıyorum ;

0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Genel olarak ; vucut geliştirmeyi en ağırı kaldırmak sananlar en büyük hatayı yapar. Bu iş istikrar işidir. İlk başlayanlar en ağırı kaldırmayı çalışır , yada programa uymaz kafasına göre takılır bu yanlış. Yaptığın spora verdiğin önem kadar beslenmeye ve uykuna ayrıca dinlenmeye önem vermelisin.

    Ayrıca sporla yağın kasa dönüşeceği inanışı yanlış. Yağ kasa dönüşmez erir.

    Gelişim için protein ağırlıklı yiyecekler tüketmelisin misal haşlanmış tavuk göğsü , yumurta beyazı(sarısı değil) Karbonhidrat da lazım tabi, pirinç pilavı gibi. Ayrıntılısını hocana sorman da fayda var.

    Evde çalışmakla tam randıman alamazsın çünkü yeri gelecek daha ağır kiloya girmek zorunda kalacaksın bunun içinde yardım alman gerekecek.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Vücut geliştirenler protein ve karbonhidrat ağırlıklı besleniyorlar, yoğun şekilde spor yapıyorlar yağa dönüşüp kalmıyor yani. Bir spor salonuna gider ve vücut geliştirmek istediğini söylersen onlar ne yapman gerektiğini detaylı izah ederler aslında.

    Kardiyo, ağırlık vs çalışır diye biliyorum

    0|0
    0|0
  • hoca tavsiyesinde geliştirilmeli o kaslar , her gün tavuk yenilmeli , aminoasitler tüketilmeli.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Zaten çalışmaya başladıktan sonra bitmek bilmez bi açlık başlayacak, çünkü tüm enerjini harcıyor olacaksın. Çok yağlı ve aburcubur hariç önüne geleni ye, önemli olan kilo alman. Yağ olarak da alsan canını sıkma ilerde definisyon döneminde yağ yakacaksın ama ilk işin kilo alıp kas kütleni artırmak olmalı.

    0|0
    0|0
    • önceden hiç bu kadar sürekli acıktıgımı hissetmiyordum ama sürekli acıkmaya başladım öğrenci oldugumuz için tavuk et gibi şeyler yiyemiyoruz ama diğerleri şükür oluyor ama karnım acıktıgında birşeyler yiyorum sürekli...

    • Hepsini Göster
    • normal bence, hiç yapmasan daha iyi enerjini kaslarına harcamalısın

    • bende istemiyorumm hiçç hemdee hatta 3 hafta boyunca olmadı vucüdümu bitirmek istemiyorum sosyal aktivite yapıyım da kurtuluyum dedim...

  • steroid kullanmada ne yaparsan yap kardeşim 6 ayda davul gibi şişip 3 ayda inersin ve komple sarkar vücudun ve kanser riskide çok fazla

    0|0
    0|0
  • Ben gittiğim dönemlerde çok zayıftım günde bir kayık tabağı lapa makarna, büyük kola bardakları varya sabah aç karnına 5 yumurta beyazı ve süt karışımı içilecek, öğlen zaten salona gidiyordum akşamda işte başta dediğim gibi bir kayık tabağı makarna.

    Tabi bunun ara öğünü falan filanda var. Ben buradan ne yazsam boş olur hocam sana bir program yapsın daha iyi olur bence.

    0|0
    0|0
  • Karbonhidrat yüklü ye.. Acı+yanma=gelişme.. Çok set girmeden overtrain e yol almamak gerekli.. Ağır (kaldırabildiğince) az set..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...