Bugün birine aşık olanınız var mı?

Malum bayram alışverişi, her yer insan kaynıyor, alışverişler gezintiler yolculuk hazırlıkları, herkeste farklı bir telaş, bu telaşın arasında aşka yelken açanlarınız varmı? Hani bir tezgahtar olur, KS üyelerinden biri olur, yada herhangi biri!


0|0
8|3

En İyi Kız Görüşü

  • ne aşkı emmi kurbanlık geldi bugün :) aşk nedir biliyomusun bayramın ilk günü kurbanın ilk etini köyde sacda kavurup sülalecek yemektir :)

    0|1
    0|0
    • emminede ayır gı, canımı çektirttinn şincik ama olmuyo böle, gavurmanın yağına bandırıvecen somun ekmeni, hey len behhh :D

    • Hepsini Göster
    • angaralı en güzel cevap bence.kimide yeniden aşık oldum diyo.

    • saol başkentli hemşerim :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • hayır

    0|0
    0|0
  • yok yahu ne aşkı

    0|0
    0|0
  • var ben sevgilime hergün yeniden aşık oluyorum ve bugünde yine ona hayran ve yine aşık oldum

    1|0
    0|0
  • kendime aşık oldum

    1|0
    0|0
  • yok maleseff

    0|0
    0|0
  • Evet asik oldugum çocuga biraz daha asik oldum bugün

    0|0
    0|0
  • yok valla :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Birine pat aşık olunmaz, birine karşı sadece pat diye heyecan duyulur.

    1|0
    0|0
  • Kurban bayramına aşık olun beyler.Ya büyük baş ve küçük baş hayvanlar olmasaydı biz nolurduk düşünün :D

    0|0
    0|0
  • 1 gün de aşk mı olur.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...