Sevdiğim insanın hayatında başka biri var. Canım çok yanıyor n'apacağım ben?

sevdiğim insanın hayatında başka biri var sanırım napıcam bilmiyorum heryerim uyuşmuş gibi gözüme uyku girmedi napıcam ben

Güncellemeler:
biz ayrıyız zaten arkadaşlar. ama ben seviyodum

0|0
6|11

En İyi Erkek Görüşü

  • ÖnceLikLe günaydın... Peeeehhhh... kafana taktığın şeye bak arkadaşım sevdiğin insanın oda seni seviyorsa yada sevdiğini söyLüyorsa ama baskası iLe beraberse sen niye üzüLüyorsun? s.kt.r et gitsin seni seçmemiş beLLi uykusuz geçen zamanına yazık canını sıkma zatensinirden stresten uykusuzLuktan uyuşmuşsun ya psikoLojik veya içine dert etmenden hastaLanırsan? ... Seni aLdatana karşı seni sevmeyene karşı bu kadar üzüLme tamam?

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bitireceksin...Arkana dönüp bakmayacaksın.Unutma.::''TAVİZ tavizi doğurur''

    1|0
    0|0
    • Bak 2 ay öncesindede sana önceki cevaplarımdaki gibi açıklamalarda bulunmuşum.

      Bunları nazara diakkate almanı isterim

  • Geriye 3.499.999.999 gibi bir sayıda erkek kalıyor , yani şansın hala fazlasıyla var .Ne gerek var yahu bu kadar aciz durumlara düşmüş gibi kıvranmaya, hayat beşeri aşktan ibaret değil ...

    1|0
    0|0
  • Uyan artık canım.. Bak çocuk ayrıldıkdan snra yeni manita yapmış sen hala onu düşünüp dertleniyosun.. üzme lan kendini.. Sen mutsuz olmayı haketmiyorsun :@

    1|0
    0|0
  • ayrı olduğunuza göre zaten o seni sevmiyodur ve seni sevmeyen birinin sana sadık olmasını falan mı bekliyodun

    0|0
    0|0


  • sakın olamaman doğal yani.. üzücü bir durum ..ta kabulenrek yasıcaksın yada zorda olsa ayrılacaksın..aşk mı guru mu buna sen karra vereceksin.. haketmeyene değer vermek ne kadar doğru sen bilirsin

    0|0
    0|0
    • biz ayrıyız zaten eski sevgilim ama sevdiğim. eminim o kızla arasında bişi var çıkmıyosa bile bi başlangıç var . ona sorsammıı son kez gururumu düşürüp yada beklesemmi zaten varsa belii olur diye lütfen bi fikir ver

    • Hepsini Göster
    • hep sabredyorum zaten bi hafta da 3 kez buluşrmusun sen normal bi arkınla hep yanyana oturuyolar bide otururken kolları bir bire değiyodu samimlerdi yani :(

    • yapcak bi şey yok bitmiş ilişkiniz:(((

  • Sanırım ne demek? bütün bunları bir zan yüzünden mi yaşıyorsun yoksa gerçekten var mı? emin ol derim önce.

    0|0
    0|0
    • Eğer bir kızın aklına kurt düşmüşse %90 doğrudur... Ama tabi emin olsun önce...

    • Hepsini Göster
    • seninki hastalıklı bir düşünce bence. madem ayrısınız adam hayatına devam edecek elbette.

    • biliyorum tabiki başka biryle çıkacak ama bna zamannda haksızlık yaptı ama ona rağmen ben hep sabrettim kafamı kaldırpta başka birine bakmadm bile

  • APRANAX FORT 550 MG bir tane al bişeyiciğin kalmaz

    0|0
    0|0
  • o seçimini yapmışsa sana yolunu çizmek düşer,

    0|0
    0|0
  • O zaman BSG.

    0|0
    0|0
  • Peşlerine düş onları beraber yakala ve ikisininde suratına tükür :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • sakın takma kafana ya hayat güzel herşey güzel.. biliyorum canın yanıyo dayanamıyosun biz ne desek belki sana boş gelecek ama şunu unutma. sen daha değerlisin. bak güzelim kimse için üzülmeye değmez. bırak sevdiğin insan layığını bulsun. selki mutsuz oalcaktın kötü günler yaşayacaktın. bilemezsin yaşamadan. ama ilersini düşünerek hareket et tamam mı. herşeyinden uzak kal telefonun dan bile. özellikle netten uzak kal. aklına gtrmemeye çalış. arkadaşlarınla vakit geçir. ailenle vakit geçir. ilerde pişman olacağın hareketler yapma.

    1|0
    0|0
    • canım çok yanıyo benim facete ekli devamllı bakıorum bi gelişme varmı die gece hiç uyumadım onu başkasıyla düşünüce kötü oluorum . beni terketti hiç haketmedim bi zamanda ama ben hep bekledim şimdi ona sorsammı hayatında biri mi var diye eğer yoksa ipleride tamamen koparmk istemıorum bi umut işte bekliıorum sece napmalıyım ?

  • Oturup onun ayrılık ilanını bekleyeceksin :-/ Hiç de bişey yapamazsın, bence boşuna çırpınma ;/

    0|0
    0|1
    • deliler hep doğru söylermiş :)

    • Hepsini Göster
    • Bitireceksin...Arkana dönüp bakmayacaksın.Unutma.::''TAVİZ tavizi doğurur''

    • Çok doğru golge ;)

  • olur boyle seyler boyle zamanlarda senden daha kotu durumda olanları dusun bak bakalım o zaman ne uyusma kalır ne uykusuzluk

    0|0
    0|0
  • Emin misin baska biri olduguna? Onunla konusup ogrenmelisin dogrusunu

    0|0
    0|0
    • KIZLA Bİ HAFTADA 3 KEZ BULUŞMUŞ VE RESİM ÇEKİLMİŞER YANYANALR NORMAL ARKADAŞ GİBİ DEĞİLLER SORMAK İSTİYORUM AMA YA SANANE DERSE NE DİCEM

    • Hepsini Göster
    • eski sevgilim ve bni hiç ummadım zamanda terketti ama ben srarsam sorduktan sonra nolursa olsun heryerden silmeliyim bunu göze alıp sormalıyım yada bekleyip görmeliyim sence hangisi

    • Silmek daha çok üzecektir. Bekle ve gör ama bu süre içinde kötü düşünme belki de sandığın gibi değildir hiçbir şey..

  • boşver

    0|0
    0|0
  • Ne oldu peki?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...