Sizce kızlar futboldan anlar mı

geçenlerde ümit Özat kadınların futboldan anlamadıklarını söylemişti.bunu başka bi kıza sordum o da kızlar futboldan anlamazlar demişti.peki buradaki kızlar ne düşünüyolar bu konu hakkında?


0|0
17|2

En İyi Kız Görüşü

  • Eğer futbolcular yerine her maçta değişik kıyafet giyen güzel kadınlar olsaydı,izlenirdi.Her cinse hitaben.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Bana kalırsa kesinlikle herhangi bi konu gibi. Ben ilgi duymuyorum bi maç olsa izlerim ama çokta konuya hakim olmam dikkatimi çekmez. Ama çok kız arkadaşım var çok iyiler güzellerler bi sürü uğraşlarıda var ama futbol ayrı birşey onlar için çocukluklarından beri bi erkekten farksız olarak futbolla iç içeler felan gayette anlıyolar herkes kabul ediyo tanıyan :)

    0|0
    0|0
  • fanatik bir beşiktaşlıyım, futboldan anlarım, izlerim, iddaa oynarım, pes oynarım vs vs :) hatta sadece futbol değil nba ve tenis de izlerim çok fena.. olimpiyatları, avrupa ve dünya şampiyonalarını da kaçırmam.. sanırım gayet açıkladım :)

    1|0
    0|0
  • anlarım valla.. erkek arkadaşımla beraber maç keyfi bile yaparız.. ayrıca bi arkadaş anlıyorsa çirkindir gibi bir şey demiş gayette güzelim :)) futboldan anlayan kızlar neden çirkin olsun ki çok saçma..

    0|0
    0|0
  • kızdan kıza göre degişir..ama oran çok düşüktür tabi..anlıyanlarda yüzeysel anlar...veya cok cirkin bi kızdır..bu işlerle ego buluodur..

    0|0
    0|0
  • kişiye göre degişir. ama bazılarımızın bazı erkeklerden daha iyi anladıgı kesin

    0|0
    0|0
  • Ben çok iyi anlarım.

    0|0
    0|0
  • severim izlerim koyu fenerbahceliyim :)

    0|0
    0|0
  • tabiki anlarız daha neler bee aaaa

    0|0
    0|0
  • Anlama özrümüz yok sadece bazılarının ilgi alanına girmiyo bu kadar yoksa çok severim futbolu.

    0|0
    0|0
  • ilgi alanına giriyosa anlar tabi ki. futbol seven çok kadın gördüm. genelleme yapmayalım lütfen.

    0|0
    0|0
  • ben kndim hiç sevmem ve izlemem izlemediğim için de anlamam

    0|0
    0|0
  • neden kızlar uzaydan mı geldi

    0|0
    0|0
  • kadınlar ne anlar ki

    0|0
    0|0
  • tabiki anlar ondan daha iyi anladıkları kesin

    0|0
    0|0
  • ben futbolu severim ama çok fanatik ve çok bilgili değilim. ancak bildiğin iddaa oynayan ve her detayla ilgili yorum yapabilen fanatik kızlar da var ama nadir bir durum

    0|0
    0|0
  • o kişiden kişiye değişir bu aslında toplumun bi dayatmasından başka bişey değil sadece kızlar pembe giyer demek gibi bişey

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • biz erkekler olarak doğduğumuzdan beri futbolla iç içeyiz, çocukluğuma dair hatırladıklarım %90 futbol, ergenlik öyle, şu andada eskisi kadar olmasa futbol hayatımda yer tutuyor.ama istisnalar hariç kızlar bizim kadar anlamıyor futboldan, biraz fark olmalı kadın erkek arasında biz pes oynuyoruz kız oynuyor bizim kollar kıllı kızın da kıllı öyle olacaksa mahallemdeki abdullahla çıkarım bari çocuk ilgi şefkat beklemez.yani özet olarak kadın her haliyle güzeldir, sırf toplumun dayatmasıyla futbol sevmesine de gerek yok.

    0|0
    0|0
  • futbol anlaşılması kolay bir spor. zaten o kadar popüler olmasının nedeni de o. anlamamaları için bir neden yok.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...