Spora baslarken yaglı bir vucut avantaj mı?

Agırlık calısıyorum Haftanın 4 günü millet protein tozu kullanıyo Kilo almak için bende . 75 kiloyum boy 1.72 . yag oranı yüzde 19 felan sizce iyi bir vucut ortaya cıkarmı ?


0|0
1|10

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 10

  • Yağ oranın çok fazla değil ama tahminen karın ve bacak bölgende belirgin bir yağ kütlesi vardır (belki göğüsde de). Normal çalışma programı dahilinde kasla birlikte sıkışlaştığında ister istemez iyi bir görüntüye ulaşırsın. Kilon başlangıcın için oldukça iyi. Dediğin gibi başkaları kilo almaya çalışırken sen bunlarla uğraşmayacaksın.

    0|0
    0|0
  • zayıf kişilere göre avantajlısın. bende 172 ve 84 kg ile başlamıştım. toza bulaşma derim. proteini doğal al. hergün en azından tavuk ve yumurta olsun eksik tutma. hepte aynı tarz antremen ve beslenme olmsaın. arada vücudu şaşırt. antremanı beslenmeyi değiştir. ve hamurdan uzak dur olabildiğince arada sırada al.

    0|0
    0|0
  • Senin de yeterli protein alman lazım onların da bir fark yok

    0|0
    0|0
  • Dezavantaj

    0|0
    0|0
    • Niye? bende mi zayıf kuru gibi olayım

    • sana zayıf kuru gibi ol diyen kim ya? Yağ oranı düşük olan birinin vücut htları 3 ayda belli oluyosa senin vücut hatların 6 ayda belli olur.

  • protein tozu kullanarak kilo verebilirsin bir yandan kas yaparsın bir yandan yağları yakarsın zaten şu an da yaptığın o. Protein tozuyla sadece kas yapımın hızlanır. Yağlı bir vücudun ise sana avantajı olmaz

    0|0
    0|1
  • Kilo vermen gerek, spor yapanlarda kilo boyun gerisinde kalmalı. Boy 172 yse kilon en fazla 171 olmak zorunda. Yağlı bir vücut hiçbir zaman avantajlı değil bunu bil. Kas yaparken kas yerine yağlar kırılır yani çalışmanın yarısı boşa gider.

    0|0
    0|0
  • Yağları yakman gerekecek öncelikle.

    0|0
    0|0
  • Kas kütlesinin ortaya çıkması için yağı yakacaksın. Vücudunun duruşu genetiğine baģlı. Çok Çalış dengeli beslen iyi dinlen. takviyeni al. 4 5 ayda kendini görürsün

    0|0
    0|0
  • Avantaj değil. Zaten spor yaptıkça zayıflayacaksın fakat görünüş olarak daha iri fit olacaksın. Ben spora başlarken 72 kiloydum şu an 70 kiloyum ama daha fit duruyor. Birde sadece göbeğin mi var yoksa kollar falanda mı yağlı?

    0|0
    0|0
    • Kollar 38 bucuk Kas ? göbek var. sadece bende baba iri duruyom yani

    • Hepsini Göster
    • baba agırlıdan sonra cardio yaparsam 10 dk bilene fazla glikojen depomuz bosalıoyo ya yag daha ii yakıo

    • ağırlık ve kardiyo birlikte olmaz zaten. Bir gün sadece kardiyo günün olsun. veyada bir gün sadece bölgesel ağırlık çalış. salondan bir arkadaşımda senin gibiydi 4 ay sürekli kardiyo yaptı ama daha kiloluydu o. şu an ynei ynei ağırlıga basladı

  • Evet avantaş daha iyi vicut yaparsın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...