Kapat

Kız arkadaşının çantasını taşıyan erkekleri...

tamam baştan söyleyim romantik bir kız değilim fakat yolda nerde görsemkiz arkadaşlarının içinde fazla eşya olmadığı belli olan çantalarını erkekler taşıyor.romantizm değil bana göre bu çünkü biz kızlar zaten yanımızda bavul taşımayız yardım amaçliolmadığı belli.

peki hem kızlara hem erkeklere bu sorum erkekler neden taşıyorsunuz o çantayı? ve kızlar siz sevgilinize çantanızı buluştuğunuz andan ayrıldığınız ana kadar taşıttırdıniz mi ?

buyrun söz sizde

Güncellemeler:
katılan herkese benden +1 arkadaslar hepınıze tesekkur edıyorum

0|0
16|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Bir anımı hatırlattın :)

    Çok sevdiğim evli bir çifte yemeğe davetliydik.Yemekler yendi,sohbetler edildi,artık kalkma zamanı gelmişti.Herkes hazırlandı,gelenler kapı önüne doğru teker teker sıralanıyordu.Ev sahiplerine teşekkürler ediliyor,ayakkabılar giyiliyor,buraya kadar her şey çok normal :) Yemeğe gelen bir çift vardı,çok eğlenceli ve güzel insanlardı.Erkek ayakkabısını giyindi,eşi çantasını O'na doğru uzattı,kendi ayakkabısını giyebilmek için,erkek çantalı eliyle tutmuyor,omzuna asmıyor,davete katılmış ikoncanlar gibi,koluna asmış çok şeker görünüyordu.Çanta beyaz deri,ışıltılı taşlarla süslenmiş parlıyordu :) Yaklaştım,kimse duymayacak şekilde,çok yakışmış dedim.Hiç farkında değilmiş,birden patladı,kahkahalar havada yankılanıyor.Fakat bizim neye güldüğümüzü kimse bilmiyor :) Sonra bana şu cevabı verdi ; eşimi seviyorum,gerekirse çantasıyla birlikte O'nu da taşırım.Yüzün de gülümsemeyle birlikte büyük bir samimiyet ifadesi vardı.

    ... Onlar böyle mutlu,kime ne ! :)

    5|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 19

  • Hiçsevmem öyle kızların çantasını taşımayı. Bir kere çoğu bilerek taşıtıyor o yüzden kızıyorum. Hani ağır olsa taşıyamasa tamam da aksi takdirde kapsirten başka bir şey değil ve çok gereksiz bir şey. Ne yani ben olmadan önce ya da tek kaldığında kim taşıyordu O zaman almıyor muydu yanına çanta. Saçma işte. İş olsun.

    1|0
    1|0
  • Sevgililerimin çantalarını güvenlik açısından taşıdığım olmuştur (alışverişte, pazarda falan.) inkar edemem.

    Ama genelde ellerinde taşımak yerine küçük bir askılı çanta taşımalarının daha sağlıklı ve daha güvenli olabileceğini düşündüğümü söylemiştir hep.

    Bu yüzden ilk fırsatta omuzdan asılabilecek bir modern bi çanta alırım.

    Böylelikle ellerimi tutmak ve bana sarılmak için elleri bomboş kalır.

    2|0
    0|0
  • Çanta taşımak nedir ki? Hoşuna gideceğini bilsem yürüdüğü yollardaki arabaları bile çekerim önünden, kaldırır fırlatırım.

    5|0
    0|0
  • Onu tasiyan enayidir, tamamen kiza kendini teslim etmiştir ipler kizdadir, işte yükünü yükler ipinide heryere ceker :)

    1|0
    0|0
  • Çanta taşımanın neresi romantik yahu :D Öyle gıcıklık olsun, sevgilim değil misin, nası erkeksin gibi bahanelere asla kanmam :D Çantasını alır en yakın çöpe oooooooooo baskeeeeeet :D :D :D Hatta mümkünse çöp kamyonuna atarım :D

    1|0
    0|0
    • oda senı ooooo baskeeeeet ıdye cop kutusuna atar:)

    • Yalakalık olsun diye çantasını elinden alıp taşımam, özel durumlarda illaki yani :)

  • Asla tasimam

    bazi ozel durumlar disinda :))

    2|0
    0|0
    • puan veren arkadaslarima tesekur ederim sanirim benim ile ayni dusunce icerisindeler

  • ne var ben taşırım... illa sevgili babında değil... bi kızla geziyorsam taşırım... kızcağızda bendeki gibi kas sistemi yok malum... yorulmasın değil mi:D

    centilmenlik illa yani kız oturacak diye restorantta oturacağı sandalyeyi geriye çekmek falan değildir... elbisesindeki kuş tüyünü almak da centilmenliktir...

    1|0
    0|0
    • bana tuhaf gelıyor nedenı ıse bız bayanlar zaten çantamızda kaya tasımıyoruz madem tasıyamıyoruz yandan asmalı çanta takarız ve bence bayanların hosuna gıdıyor ama bana cok yapmacık gelıyor bılmıyorum

    • şahsen yapmacık iş yapmam... hoşuma gitmeyen şeyi de yapmam... hatta ben taklit de yaparım koluma takıp al sana eğlence bahanesi:)

  • güzel duruyo be billyy ama kız gibi taşımasan

    1|0
    0|0
  • ya bili sen çok cahilsin yaaaa ! :D

    profosyonel erkek arkadaş diye bi meslek var be :D

    bknz. link

    1|0
    0|0
    • cahılım ohcanıma degsın:)))

    • Hepsini Göster
    • tam dayaklıksın!:/

    • yaaaa mili beni biliyosun takılmayı seviyorum istemiosan anında bırakırım o kadar da cidddiyim bak :D

  • onunla alışverişteyken taşıdım onunla alışveriş çantadan daha ağır olduğundan çantayı taşımışım taşımamışım pek belli olmuyor

    1|0
    0|0
  • Mecburi durumalr harici çok gerkesiz..

    Taşımıycaksa almasın kardeşim :)

    1|0
    0|0
  • Ben taşıyorum. Gayet omzuma takıp geziyorum. Ağır ya da hafif fark etmiyor. Buluştuğumuzda çantayı genellikle ben taşırım. Taşımamın doğrudan ya da dolaylı olarak bir sebebi yok.

    1|0
    0|0
  • Agir bir canta olsa alisverislerdeki gibi tasirim ama bayan cantasi tasiyacak kadar esnek bir sinire sahip degilim

    1|0
    0|0
  • Kızların tuhaf davranışlarıneden birisi. Küçük yaşta anneleri taşıdıgı değer veren insan çantamı taşımaktan çekınmez mantıgıyla gidiyorlar.

    1|0
    0|0
  • Yardım amaçlı değil diyorsun başka nasıl bir amacı olabilirki bana göre yardım amaçlıdır şayet hiçte şahit olmadım böyle bir duruma.

    1|0
    0|0
  • içinde taş yokya .taş gibi katı olcağıma taşırım birkaç dakika ne olucak

    1|0
    0|0
  • ancak mecburi durumda taşırım wc sınav vb :) yoksa kendi taşısın bana mı aldı çantayı :D işi ne

    1|0
    0|0
  • Çok güzel çanta taşırım beni seçin beni beni :D

    1|0
    0|0
    • guldum ya:)

    • Hepsini Göster
    • her insan hata yapar affediyorum seni ama sakın bir daha böyle yanılgılara düşme bi kırılırım bi daha toparlayamazlar :)

    • tamam tamam:))

  • ben taşımam. En başta da söylerim.

    1|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Yorgunsam taşısın tabı taşırda.. Çaktırmadan tutuşturyorum elıne... Bunda kötu veya art nıyet oldugu hıc aklıma gelmıyor.

    2|0
    0|0
  • Yooo olurmu canım .kendi omuz çantamı asla taşıtmam , Fakat alışverişe gidilmiştir veya buluştuğumuzda elimde poşet varsa nezaketen alması hoşuma gider açıkcası ,ne kadar kibar iyiki böyle bir sevgilim var diye de içimden geçiririm yanii :))

    1|0
    0|0
  • açıkçası öyle çiftler gördüğümde bana çok şirin geliyolar, benim sevgilim biraz odunsu olduğu için böyle hareketlerden kaçınır özeniyorum :(((

    1|0
    0|0
  • Bunu hiç yaptırmadım ama yolda bu şekilde çift çok gördüm saçma geliyor çünkü samimi bir davranış olmadığı belli göz boyama sadece.

    1|0
    0|0
    • Gizemli ama şimdi bunca zaman olmuş mısal bızım ılıskımızde artık boyanacak göz de kalmamış...

      :(

    • Hepsini Göster
    • ben kendıme adıma dedım onu benım çanatmı talıyor 6 sene olmuş kımın gözunu boyacak dıyorum ::)

    • hımmm :) o isteyerek yapıyordur o zaman cnım.

  • Dışardan çok tatlı görünüyorlar ama ben çantanın ağırlığından belimin kırılacağını bilsem yine taşıtmam yine taşıtmam ((:

    1|0
    0|0
  • bn arada taşıttırmaya çalışıyorum aslında :) çünkü benim çantam genelde bavul gibi ağır olur:P

    erkek arkadaşım da bazen taşırsa da çk kalabalık ortamlarda çekinir, ona yanlış gözlerle bakacaklar die canım :=)

    1|0
    0|0
  • Cantanin agirligna bagli, ama genelde ben kendim tasirim hatta ve hatta sevgilimin cuzdani bile benim cantama girer. Erkekler genelde canta tasimadigindan

    1|0
    0|0
  • ya aslında kız gıbı tasımıyosa ıncelık gıbı duruyo

    1|0
    0|0
  • Ya ben çok yorgunsam evet sevgilim taşıyor çantamı. Vermek istemesemde kıyamadığını söylüyor her zaman değil tabi.

    1|0
    0|0
  • banada ilginç bir görüntü geliyor.sırıttıgını düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • Hic tasitmadim

    Nasi bi haz alinip veriliyor fikrim yok

    1|0
    0|0
  • o çantayı taşıyan erkeği de taşıttıran kızı da kınıyorum!salakça:)

    1|0
    0|0
  • yok tabiki taşıtmam çok komik görünüyo :))

    1|0
    0|0
  • Yorgunsam çantam elime ağır geliyorsa sevgilim alır taşır.

    Ama bana hiç poşet taşıttırmaz.

    1|0
    0|0
  • hiç başka işim yok kendi çantamı kendim taşırım ben:)))

    1|0
    0|0
  • taşıtmam. aciz değilim ki ben. ayrıca şirin bir görüntü de değil, erkeği komik gösteriyor.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...