Kapat

Gatorade işe yarıyor mu?

dünyanın bir numaralı spor içeceği dediler,enerji veriyor dediler,basket oynarken içiyorum hayır içimde kuki de var yani bana mani olacak bişey yok ama bu gatorade in faydalarını pek göremedim.2 kez üst üste line drill yaparım diye tahmin ediyordum ama bu bana enerji filan vermiyor

durup dururken içiyorum artizlk olsun diye içkimiz sigaramız yok bari gatorade imiz olsun diyerek fakat durup dururken gatorade içmek zararlı mıdır?o kadar övüp durdukları gatorade ne olursa olsun içmeye devam edicem lakin gatorade işe yarıyor mu?


0|0
3|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Gatorade, spor sonrası kaybedilen enerji ve mineralin geri kazanımına yarıyor bildiğim kadarıyla. Enerji versin istiyorsan, maç yapacağın günün sabahı iki çorba kaşığı harnup keçi boynuzu) pekmezi iç, daha yararlı olur.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 3

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 8

  • Gatorade enerji vermiyor ki zaten, vücudun aşırı efor ve terlemeyle kaybettiği mineral eksiklğini gideriyor sadece.

    0|0
    0|0
  • ewet zararlı... ben redbull içerdim antalyada turizmde çalışırken enerji versin diye... dediğin gibi değil ama uykumu rötarlıyordu... ama bi sorun sırtımda kıllar belirmeye başladı:) kurt adam oldum:D:D:D şaka bi yana hormonları bozuyor... istersen buzzer iç. orta bacakla smaç basarsın belki:D

    0|0
    0|0
    • gatorade zararlı mı harbiden şimdi?

      buzzer da spor içeceği mi peki?

    • Hepsini Göster
    • güzel... buzzer için aynı garantiyi veremem... ha bi de redbullun kıvamının aynı burnoutda da var...

    • basket oynarken işe yarıyor mu red bull

  • kullanmadım bilmiyorum ama sana L-karnıtın önere bilirim ben kullanıyorum oldukca etkisi var

    0|0
    0|0
  • Ağır spor yapmıyorsan tüketmeni önermem çünkü yoğun miktarda tuz ve mineral içerir mineralin fazlası zararlı böbrek rahatsızlıklarına neden olur onun yerine günde bir şişe soda iç daha iyi olur

    0|0
    0|0
  • yalan

    0|0
    0|0
  • gıt dogal yoldan zayıfla bencee

    0|0
    0|0
  • sanmam ıse yaradıgını.

    0|0
    0|0
  • Psikolojik onlar sadece.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...