Ön yargılı mısınız?

arkadaşlar , özellikle erkekler. bir kızın giyimine göre ( yani etek gibi şeyler ) yargılar mısınız. ? ona başka gözle mi yaklaşırsınız. ? karşındakini tanıdıktan sonra bu önyargınız gider mi. ?


0|0
3|15

En İyi Kız Görüşü

  • ne giydiginden cok nasıl tasıdıgın onemlidir

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • bu dediğin konuda olmaz... ama bazan öyle durumlar oluyorki ister istemez bir profil çizmeye zorlanılıoyor..

    0|0
    0|0
  • ben miiiiiiiiiii

    hayır beyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    0|0
    0|0
  • asla..

    kisi tanimadan etmeden hakkinda bisey demek daima bana göre yanlistir..

    bi insanin giyimine göre insani yargilamakta yanlistir..

    bazi insanlar acik giyinir.. kapali giyinenden dahada olgundur..

    insanlarin giyinisleri farkli ama kimsey giyinsi gibide degil..

    0|0
    0|0
  • kimse kimseyi kandırmasın , tabii ki giyimiyle yargılar ona göre hareket ederiz , eğer bakımlı ve güsel giyimli bi bayansa elimizden geleni yapar değilse elimizin tersiyle yol gösteririz.. Bu durum daha sonra değişir mi o da bayanı tanıdıktan sonra doğru ya da yanlış yapıldığı ortaya çıkar..

    0|1
    0|0
  • Ben giyim kusamdan once guzellige bakarim.Kuskusuz pek cok erkegin gozunde giyimin de onemi vardir ama ben kac defa aynen benim gibi pacavra giyinen kizlari guzel buldugumu biliyorum.

    Sordugun sey normal sosyal iliskiler ise giyim kusamin benim iletisim kurmamla ilgili herhangi bir etkisi yok.

    0|0
    0|0
  • bazen oluyor ama bazende giyimine bakıyosun içini yansıtmıyor cok kapalı kız gördüm içi bozuk cok kız gördüm dısı ayrı içi cok efendi degişiyo insanına göre

    0|0
    0|0
  • sadece sarışınlara karşı ön yargılıyım çakmasarışın yada doğuştan sarışın hiç fark etmez hepsi aynı gözümde

    0|0
    0|0
  • Bir bayanın giyimi rahat, spor veya dekolte olabilir ama tarzını tutturamamışsa bana itici gelir. Bu ön yargı tabiiki tanışmadan sonra gider ama tanışmamak için bir sebep vermeye ne gerek var.

    0|0
    0|0
  • evet ister istemez kıyafete göre bir ön yargı oluşuyor. ama kıyafetin insanın kişiliğini yansıttığını düşünürsek %100 yanlış birşey diyemeyiz

    0|0
    0|0
  • tabii... :))))))

    0|0
    0|0
  • Giyime göre değişir bazı tarzlar varki ki onlar çok abartı oluyor.İşte o tarzda giyinenlere kesinlikle farklı gözle bakarım ama normal açık bir kıyafet giyen biri için geçerli değil bu bakışım.

    0|0
    0|0
  • 1-hayır

    2-hayır

    3-hayır

    0|0
    0|0
  • Kadında gördüğüm kıyafete göre değişir bu. Sonuçta insanın dışı, içini yansıtır...

    0|0
    0|0
    • ne alaka.? kıyafetle adam mı olunuyo yani.?

  • sölediğin şeyin aynısı başıma geldi. ve yanıldım . :)

    0|0
    0|0
  • önyargıyı yenmek atomu parçalamak dan daha zordur der einstein amca ;) önyargısız olmaya çalışırım.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • zaman zaman ön yargılıyım ama en asgari düzeye getirmeye çalışıyorum..

    0|1
    0|0
  • Evet.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...