Sevgiliniz sizin telefon faturanızı ödese ne düşünürdünüz?

Kızlar erkek arkadaşınız telefon faturanızı ödese ne düşünürdünüz?ödemesine izin verirmiydiniz?


0|0
136

En İyi Kız Görüşü

  • öyle birsey yapmak istemesi benim cooook hosuma gider ben bayilirimm.. ama asla izin vermem ne gerek var derim tabiki, ben o bana hediye aldiginda bile cok mahcup hissettim kendimi, ondan maddi hicbirsey beklemiyorum dogum günümde birsey almasini bile istemiyorum. yemege gidince bile kendim ödemeye raziyim yazik sabah aksam calisiyor zaten zor kazaniyor parayi babasina da veriyor kiyamam ben ona ya birde bana para vercek ha? asla izin vermem kiyamam ben onaaaaaaa :)))

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 12

  • o telefon ona işliyordur zaten ödeyebilir

    1|0
    0|1
  • parasını geri veririm ona

    0|0
    0|0
  • Ödesin işi nee :d

    1|0
    0|0
  • öyle bir isteğim olmaz ama 1seneden uzun süren bir ilişkiyse ödeyebilir zaten onunla konuşuyorum

    0|0
    0|0
  • gurur yapıp çok kızarım ben kendi ayaklarımın üzerinde duran biriyim der terslerim dememi beklemeyin ödese canım ya ne tatlı derim

    1|0
    0|1
  • ödemeye gittiğimde ödendiğini öğrenmek çok hoş oluyor :DD

    düşünmesi güzel tabiii

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|1
  • sinirlenirim ne gereği var

    ödetmem

    0|1
    0|0
  • Ödesin işine .

    1|0
    0|1
  • çok sevınırım :D ama altında kalmam bende bı jest yaparım yanı

    0|0
    0|0
  • O derecee geldisekk tabikide odiyebilirrr beni ugrastirmasin mumkunse otomatik odesin:)))

    0|0
    0|1
  • ben utanrm ya bu zmana kadar kimseden kontorde kabul etmedim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • ödüyor zaten :(

    1|0
    0|0
  • normalde hiç hoşnut olmam, ama ödeyemeyecek durumdaysam ve onu bunu bilip öderse, onun ince düşünceli birisi olduğunu düşünüp sevinirim. tabi bu iyiliğnde altında kalmam

    0|0
    0|0
  • kız arkadaşım benim faturamı falan ödese var yaa, ona canımı veririm, ne isterse yaparım, öyle önemli bi hareket benim için amaaa nerdeeee

    0|0
    0|0
  • ödeyebilir.

    0|0
    0|0
  • Teşekkür eder bi daha benden habersiz böyle bir şeye karismamasini rica ederim

    0|0
    0|0
  • BU SALAK KAÇIRILMAZ:d DERLER

    0|0
    0|0
Yükleniyor...