Erkeklerin ve kızların en tatlı oldukları anlar!

Arkadaşlar Erkeklerin ve Kızların en tatlı oldukları anları yazarmısınız ? Ben bir kız mesela böyle saçını toplarken ağzına takoyı geçirdiği anki görüntüsüne çok gülüyorum, çok tatlı oluyorlar :)


0|0
13|9

En İyi Kız Görüşü

  • Ben sevgilimin bana birsey söylemek isterken ama birtürlü söylememezken o an varya, o bakisi.. resmen bitiyorum. ayni bana acilirken o ifade vardi yüzünde, 2 sene bana acilamadi en sonunda gaz verdi herkes karsimda böyle masum masum bakti.. birtürlü söyleyemedi o an onun yüzü okadar tatliydi ki anlatamam..

    gece beni arabayla eve birakcakti, ben gerek yok dedim biri görür dedim ben giderim dedim.. o da elini kaldirdi kimse görmez ya dedi böyle agresif bir hali vardi o cok tatliydi :))

    uykusu gelincede cok tatli oluyor :) böyle sersem sersem bakiyor bnana :))

    ve kiskaninca.. cok hosuma gider

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 12

  • sevgilim sinirliyken ben ona masum masum baktığımda "bana oyle bakma sana kıyamıyorum" derken cok tatlı oluyor :D sinirlendiğinde kıskandığında o asabi tavrı cok tatlı, gozleri doldugunda cok tatlı filan

    0|1
    1|0
  • futbol oynarken yaptıkları bazı hareketler olabilir.

    0|1
    0|0
  • KUR YAPTIKLARINADA

    1|1
    0|0
  • Utangaç hallerı

    0|1
    0|0
  • Yada utandıgında ne yapacaagını bılemeyenler

    0|1
    0|0
  • dier erkekleri bilmem ama sevgilim güldüğü zaman çok tatlı oluyo:))

    0|0
    0|0
  • Uyandıklarında o saf ifadesi ve o uykulu sesi müthiş oluyo :)

    0|0
    0|0
  • bende düşen eşofmanını çekmeye çalışan erkeği tatlı buluyorum.

    0|0
    0|0
  • o kadar çok var ki cümle kuramadım. çok özledim bee:/

    0|0
    0|0
  • Sinirlenince, kiskaninca.. yada uykuluyken :))

    0|0
    0|0
    • Hm :) o zaman ben her gün soluğu Dershanede alıyorum hatta ordada uyuyorum :D

  • ben hastayken çok tatlı oluyorum konuşamadığım için

    0|0
    0|0
  • Gamzesi olan insanlar.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • kızlar korktuklarında çok tatlı oluyor korku filmi izlerken falan sanki yardım ister gibi bakıyolar, o an çok komik oluyor.bir hediye alıncada ilk incelemesi sonra gülümserken yüzlerindeki saf mutluluk, bu kızlar harbi tatlı lan

    1|1
    0|0
  • Sustukları an.

    0|1
    0|0
  • utandıkları an çok tatlı oluyorlar

    1|1
    0|0
  • aklıma ilk geleni yazayım. saçını en doğal şekilde o anda toplayıp elinde kalem falan birşeyle tutturan hatun görüntüsünü severim

    0|0
    0|0
  • magazadan alış veriş yaprken aradıgım şeyi bulamamıştı ilgilenen arkadaş çok üzülmüştü. '' yapabilecegim başka bir şey yok'' demişti tatlı tatlı bakarak.

    0|0
    0|0
  • erkekleri bilmem ama bazı kızlar sinirlenince cok tatlı oluyor...

    1|0
    0|0
  • gülümsemesi bile yeterdi.

    0|0
    0|0
  • bana gel gel dedigi an

    0|0
    0|0
  • sevişirken tabiki

    0|0
    0|1
Yükleniyor...