Kimler spor yapıyor?

Evet arkdaşlar hangi spor dallarıyla uğraşıyosunuz ? ben bodybuilding

Güncellemeler:
Görüşleri alalım
profesyonel yapan var mı

0|0
3|11

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 11

  • Boks yapıyordum. Kaburgalarım kırıldığı için bırakmak zorunda kaldım. şimdi dinç kalmak adına bodyle ilgileniyorm ama amacım şekil değil yeterince düzgünüm zaten

    0|0
    0|0
    • Boks bir başka yaa ilk spora başladığım da bende boksla başlamıştım body iyidir

    • Body sıkıcı. 11 sene boks yaptım o kadar alıştımki harekete aksiyona body ağır sıkıcı geliyo

  • Nadiren yuruyus sinav ve mekik

    0|0
    0|0
  • body futbol yüzme :)

    0|0
    0|0
  • Ben yürüyorum. bir askerde spor yaptım onun dışında'da haftada bir 20 km yürüyorum. evde'de spor yaparım. ayak çalışması, kol çalışması. ısınma hareketileri falan :D sigarasız, alkolsüz ve uyuşturucusuz hayat için... spor şart

    0|0
    0|0
    • En iyisini yapıyosun tabi ilerde daha da yoğun yaparsın

  • fitnesss

    0|0
    0|0
  • Parkur ve freerunning yapiyorum

    0|0
    0|0
  • Ben yapmiyorum ;)

    0|0
    0|0
  • bende body yapıyorum

    0|0
    0|0
  • Futbol futbol

    0|0
    0|0
  • Ben fitness ama kilo veremiyorum :D

    0|0
    0|0
    • Verirsin kardeşim sağlam bir diyet iyi antremanla zamanla halledersin

    • Hepsini Göster
    • Baya karışık anlattın sen neyse :D

    • insan ya spor yapar ya da diyet*
      2sini niye aynı anda yapıyormuşum? Onlarınki can da benim ki patlıcan mı? Diyetle verilen kilolar hhemen geri alınır. Ben öküz gibi yiyip zayıf kalanlardan olmak istiyorum. Boğazımı kesmicem

  • Fitness ve Wing Chun

    0|0
    0|0
    • Güzell wing chun nası? iyimi?

Yükleniyor...