Bayanlar ve futbol maçları.

sorum bayanlara, her zaman merak etmişimdir 30.000 40.000 erkegin arasında olmak nasıl bir duygu ? biz erkeklerin hiç öyle bir şansı yok malesef =)

Güncellemeler:
bir erkek 30.000 kadının arasında olsa garanti veriyorum bayılır =)

0|0
13|3

En İyi Kız Görüşü

  • Ben gitmem yaw ne işim var o kadar herifin içinde :@

    oturur evimde picamamlan mısırımlan pilazmamnan izlerim kırallar gibi. :D

    Dua'mı da evimde ederim zaten Fener-Bahçe'me :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Ben de çok kez maça gittim sadece 1 kez gol sevincinde birileri üstüme çullamıştı. Ama çok takmadım açıkçası artniyetli olsalar da olmasalar da hoplayıp zıplarken düsebiliyoruz. Ve mac heyecanıyla atmosferiyle cok da takılmıyor:) ama ben kadınlarla maçta olmaktansa erkeklerle olmayı daha çok seviyorum. Coskusu heyecanı daha farklı oluyor sanki :)

    0|0
    0|0
  • Maça gittiğimde hiç aklıma bile gelmez bu dediğin ...Hepimiz taraftarız o esnada hepsi bu

    0|0
    0|0
  • valla pek bakmıyoruz açıkcası

    ben maça konsantre oluyorum..

    1|0
    0|0
  • Benım orada sadece mac umrumda oluyo genelde sevgılım veya abım oluyo yanımda o yuzden sorun olmuyo :) sız erkekler mac ızlemeyıp kızlarımı ızlıyosunuz ya :)

    0|0
    0|0
  • herkes maça odaklanıyor ve hatırı sayılır derecede futbol izlemek için stada giden bayan taraftarlar var artık...

    0|0
    0|0
  • ahahhahah kesin:D:D:D

    0|0
    0|0
  • ürkütücü biraz :D

    0|0
    0|0
  • Yahu fenerbahçemim maçi var, banane 30.000-40.000 erkekten, gözüm bile görmez :D

    0|1
    0|0
  • en az 75 kere gittim maç izlerken hiç dikkatimi çekmemiş

    0|1
    0|0
  • hiç maça gitmedim

    0|0
    0|0
  • Erkeklerin en art niyetsiz olduğu durum derbi veya mili maçlardır :]

    0|0
    0|0
  • daha önce hiç maça gitmedim büyük ihtimal sevgilimde gitmeme izin vermez:D

    0|0
    0|0
    • çok saçma maça gitmene karışan bir sevgilin varsa zaten terk et gitsin

Erkekler Ne Diyor 3

  • ben hipnotize oluyorum yahu ,hakemin düdkleri kendime getiriyor beni, bitişte 3 kere çalmasının sebebi o işte benim gibi hipnotize olanları uyandırmak için o kural çıktı,etrafımla ilgilenmyirum yani

    0|0
    0|0
  • Karombele neler oluyor kim bilir.

    0|0
    0|0
  • bu kafayla gidersek hiç de öyle bi şansımız olmayacak zaten

    0|0
    0|0
    • hangi kafayla gidelim ?

    • sabah, ünlü parti sensations'ın türkiye fotoraflarını gördüm de..., beyazlar giymiş kızlarıyla ünlü parti, istanbulda yapıldığında 'beyaz giymiş abazalar' partisine dönüşmüş. abaza kafayla kadınları kendimizden kilometrelerce uzaklaştırıyoruz, hepsi bu

    • iyi de benim sordugum sorunun abazalıkla bir alakası yok. bu arada türkiyede bir daha yapılmaz o yapılıyor meslek lisesinin bahcesinde yapılsın daha iyi

Yükleniyor...