Ayrılık sancısı çokk zormuş meğer :(

selam arkadaslar benım sorum su 4 yıllık çok güzel giden bi ilişkim vardı ve 4 ay öncesınden beri soğuk geçmeye basladı bensiz bi saniye bile duramayan birisi nasıl olurda böyle aniden değişti anlamadım üstelık seni seviyorum mesajlarına boğan birisiydi her gece uyumadan önce destan yazardı şimdi bana canım bile yazmıyor sebebını ssoruyorum neden böylesın ne oldu dediğimde bilmiyorum diyo sankı biri geldı duygularımı aldı eskı heyecanım kalmadı felan dedi bende zamana bıraktım aradan 4 ay geçti ve ayrıldık sizce bunun sebebeı ne olabilir tabı kızın çevresınde benımle olmasını istemeyen çok insdan var akrabalarından felan ailesi seviyo ama cevresındekı insanlar mı aklını karıştırdı yoksa geröekten soğudumu baskası mı var bilmiyorum aklım karmakarışık şimdiden yorum yapan tum arkadaslara tsk ederim :(


0|0
4|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ayrıldık, iki hafta kadar aramadım onu, ama belki o arar diye telefonu hep gözümün önünde tuttum. Ara sıra bitti bu iş deyip ondan kalan ne varsa, çöpe atmayı düşündüm ama atamadım. Birlikte gittiğimiz yerlerin önünden geçtim içim üşüdü içeri girmek istedim ama içim daha fazla acır dedim, girmedim. Fotoğrafları defalarca silmek istedim ama yapamadım, düşündüm hani bir gün dönerde sorarsa bunu ona ...açıklayamam. Kanepeyi değiştirdim, bana aldığı bir kaç küçük eşya ile konuştum ama onu unutamadım ama dedim ki unutacağım. En sonunda bir gece çok sarhoştum, bir ay kadar geçmişti.. Birini öpmüşmüdür diye düşünürken çok kızdım bağırdım çağırdım duvar yumruğuma çarptı. Elim iyileşmeden başka biri ile olduğunu öğrendim.. ama, dedim.. ama..

    amana koyayım..

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • peki kızı üzüyor muudun. ilgisiz alakasız mıydın ne bileyim yani o çok çok mesajlar atan kıza naptın?

    0|0
    0|0
  • cevresındeki insanların etkisinde kalmış olabılır... %90 da öyledir kesin

    0|0
    0|0
    • emınım öyle çünkü sevmeyen bi insan 4 yıl çıkmaz ve ailemı evine ailesiyle tanıştırmak için davet etmezz

    • zamana bırak kafasını toplasın belkı cevresının etkısınden kurtulunca gerı döner

  • sıkılmış belli yada seni alışkanlık olarak görmeye başladı zamanla.. biraz ayrı kalın özlesin döner merak etme seninde onu özlemeye ihtiyacın var gibi

    1|0
    0|0
    • ya unutursa o zaman içerisinde :(

    • Hepsini Göster
    • bende belkı sıkılmıştır diyorum o yüzden biraz bekleyıp onun aramsını beklemem daha mantıklı olmaz mı

    • bir hafta olsun o zaman baktın aramıyo sen ararsın ama sabredebilecek misin sen?

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...