En yakın arkadaşımın ablası bana aşık olmuş

En yakın arkadaşımın ablası bana aşık olmuş evet okuduğunuz gibi ben bu kızla çıkarsam vicdan azabı çekerim ve bence doğru bir davranış olmaz gibi Sizin yorumlarınız neler?

Güncellemeler:
Daha yeni kıza mesaj attım kız hayata küstü heralde .s.s.s

0|0
8|9

En İyi Kız Görüşü

  • Diğer kızlarla da çıkma o zaman. Hem zaten nereye çıkıyorsun? Çıkma teklif etme, eğer yüreğin yetiyorsa evlenme teklifi et, işin sonunda ciddi bir duygu yoksa bulaşma zaten...

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

Erkekler Ne Diyor 9

  • En yakın arkadaşını kaybetmek istemiyorsan uzak dur.

    Ama sorun olmayacaksa seni seveni sev arkadaş.

    0|0
    0|0
  • olay mahallinden uzaklaş.

    0|0
    0|0
  • eğer sen de seviyosan veya bi hoşlantı falan olmuşsa bence sorun yok.. şimdi senin kız kardeşin olsa o da senin en yakın arkadaşına aşık olsa arkadaşın da onu sevse öldürecekmisin ikisini de hem tanıdığın bildiğin kişi gözü kapalı tm derim ben

    0|0
    0|0
  • koy gitsin.

    0|0
    0|0
  • Yaww ne zor bi durum... Yukarı tükürsen bıyık aşağı zaten bıçak.. Allahım yap bi kıyak... :D

    0|0
    0|0
  • boşver hacı yaa ;)

    0|0
    0|0
  • Yok ya olmaz o iş boşver umutlanmasın kız

    0|0
    0|0
  • sakın başlama acı çeresin kardeş...

    0|0
    0|0
  • en yakın arkadaşının ne düşündüğünü öğrenmen lazım hoşuna gitmeyebilir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...