Futsal futbol hakkında bilgi sahibi olan?

Arkadaşlar kaleciyim bariz gol şansını engellediğim için kayarak müdahale yaptım ve direk olarak kırmızı kart yedim bu durumda kaç maç ceza alırım?


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 2

  • 2 maç diye biliyorum.

    0|0
    0|0
    • Futsal olduğuna emin misiniz..

    • Bildiğime göre bir en fazla iki maç ceza alırsın. Birazda pozisyonuna bağlı. Ortada kasti müdahale olmadığı için bir olabilir. Futsalda da böyle futbolda da.

    • orta sahaya yakın yerde yaptın yani onun için 1 maçda olabilir 2 maçda belirsiz

  • 1 mac ceza olur

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • 1 kardesim eger ki kasitli bir ters hareket yapmadiysan 2 vermezler kesinlikle 1 basarilar

    0|0
    0|0
  • 1 kardeşim amatörsen 1

    0|0
    0|0
  • en fazla 2

    0|0
    0|0
  • Kart cezaları şöyledir: Bir maçta çift sarıdan kırmızı kart: 1 maç ceza. Direk kırmızı kart: 1 veya duruma göre 2 maç ceza verilir. Maç içinde sarı kart uygulaması olmakla beraber, sarı kart bir sonraki maça tesir etmez.

    0|0
    0|0
    • İşte hakem de aynen bu şekil dedi ceza zaten alıcam da 1 maç alsam çok iyi olur önemli müsabakalar var

Yükleniyor...