Kafayı nasıl sıfırlarsınız? Nasıl? Ne ile? Nerede? Ne zaman? Kiminle?

Kafayı nasıl sıfırlarsınız? Nasıl? Ne ile? Nerede? Ne zaman? Kiminle?

Geçenlerde başıma hoş olmayan işler geldi, durumun içerisindeyken gören Karadeniz'de gemilerin mi battı der yani o kadar.

Ben biraz düşünürüm kendimi telkin ederim, demekki senin buna ihtiyacın varmış falan filan ama bu sefer çıkamadım işin içinden. Belki de çıkmak istemiyor ilkel tarafı beynimin, bilemiyorum

Gezme, tozma demeyin. epey bir gezme halindeydim zaten bu nahoş durumlar esnasında.

Sizde ne gibi bu durumlar?

Ne yaparsınız?


0|0
13|9

En İyi Erkek Görüşü

  • alkol ya da müzik eşliğinde satranç, oyunu odaklanınca diğerleri gidiyor

    0|1
    1|1

Kızlar Ne Diyor 13

  • İstediğin kadar gez toz beynın doluyken bir işe yaramaz.En iyisi otur ve düşünsende düşünmesende dert etsende üzülmesende zamanın gectıgının farkına var...Gecen sadece senin hayatından oluyor ve sonu uzulsende uzulmesende düşünsende düşünmesende herşey olacagına varıyor...bunu bilmek en iyi ilaç bana göre...

    0|1
    0|0
  • Depresyona girerim.

    0|1
    0|1
  • Genelde kendime zaten vakit ayıran biriyim.Böyle zor durumlardada,her zaman olduğu gibi oturup düşünürüm.Yaptım,yapmasaydım,bana yapılsa tepkim ne yönde olurdu vs böyle sorular sorarım.Analiz ederim.Çözüm bulamadığım zaman ibadete başvururum.Bi başkasında nasıl etki yaratır bilemem ama ben faydasını görüyorum.Dostum zaten haberdar olur bu durumdan.Bulunur bir çaresi ya.

    0|1
    0|0
  • Ben çok takıp kendimi mahvederim.Bir an için "1 kere geliyorum ben Dünya'ya" deyip 2 dakika rahat davranırım ama sonra yine aynı.Karakterle ilgili birşey yani,bu yüzden vurdumduymaz insanlara hep çok özenmişimdir.Sakin huzur veren bir şarkı dinlerim yada eğlenmesini bilen arkadaşlarla kafa dağıtmaya giderim çok büyük bir problem değilse.

    0|1
    0|0
  • EE dec bu soruya yanıt bulabıldın mı? Evet 4 ay oncekı soruyu nasıl buldun dersen ara kısmına kafa yazdım bu cıktı. Tam da bunu arıyordum.

    0|1
    0|0
    • ahaha iyi bulmuşsun.

      ben de buldum. zaman :D

    • Hepsini Göster
    • Ben buyuk hıssedıyorum:DDD

    • ahahaha

  • Keske format atabilsek Arada ama oda yok Mecbur katlancaz bu duruma

    0|1
    0|1
  • bir anda kendiliğimden tamam sorun yok derim ve sorun yok olur.

    0|1
    0|1
  • Kabullenene kadar depresyondan çıkamam.Kabullenınce atlatıyorsun zaten

    0|1
    0|0
  • müzik dinlerim

    0|1
    0|0
  • Bi sevişsen geçer.

    0|1
    0|1
  • kimseye birşey anlatmam böyle bir şey yaşanmamış gibi davranırım

    0|1
    0|1
    • hmmmm tecavüze uğramış birine tavsiye vermişsin gibi geldi ama bakıldığında zihnime tecavüz etti birisi aslında olabilir mantıklı gibi ama işte gel görki söylemesi kolay uygulaması zor

    • ben yapıyorum biraz karakterle alakalı sanırım kimisi anlatarak rahatlar kimisi susarak ben yok sayıyorum

  • Çocuk arkadaşlarımla 9 taş olaylarımızı anlatırken.

    0|1
    0|1
  • tekila

    bu aslında bir akrostiş.

    genelde taşınıp, yolculuk yaparaktı bir de. ilkini bıraktım, yolculuk yapmak hala var.

    0|1
    0|1
    • tb mi?

    • Hepsini Göster
    • tamam alles inklusive aktiven

    • über alles : ))

Erkekler Ne Diyor 8

  • marihuana ve müzik.

    hatta private 1 vs 1 arzuladıgın bi bayanla evde müzikli bi parti.Amerikanvari bişey değil daha olabiliritesi yüksek kendi içinde bi eğlence yani.olayın etiği sorgulanmasında.

    0|1
    0|0
  • kapa gözlerini dinle,alkolü seviyorsan yanına da al biraz ara ara götür tertemizsin ;

    ww . youtube . com/ watch?v=KuVcuTYWPHE&feature=related (boşlukları silersin artık)

    0|1
    0|0
    • chill out çıktı eğer doğru arattıysam, fena değil sağol genç

    • rica ederim. iyidir,dinlendirir baya ;)

  • ben şöyle bir şey geliştirdim .korktugum her şeyin üstüne gidiyorum ve ne kadar saçma korkular oldugunu görüyorum. kaçmıyorum artık umursamıyorumda :))

    0|1
    0|0
  • Bunu yapan uzmanlar var belirli para karşılığında istediğin zamanki anlılarını aklından sildirebiliyorsun öneririm.

    0|1
    0|0
  • Genelde kafayı berberde sıfırlarım :)

    0|2
    0|0
  • Vodka

    0|1
    0|0
  • su sesi iyi gelir

    0|1
    0|1
  • Tequila ya da EfeXtra devam.

    0|1
    0|1
    • eyvallah fx

    • Hepsini Göster
    • Hah. Eyvallah.

    • İyi yöntemmiş.

Yükleniyor...