Çok unutkanım ne yapmalıyım?

bi dkka önce düşündüğüm şeyi bile unutuyorum bişe arıyorum ne erıcamı unutuyorum napmalım


0|0
11|17

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 16

  • Kafan karışık galiba. Kafanı toplayabilirsen unutkanlık da ortadan kalkar. Hafıza güçlendirme için Ginco Bloba çayı iyiymiş. Bu arada cevizinde hafıza üzerine etkilerinin iyi olduğu söylenir.

    0|0
    0|0
  • Cevizzzzzzzz

    0|0
    0|0
  • B12 tahlili yaptır.

    0|0
    0|0
  • Bunun pek çok sebebi olabilir. Psikolojik olabilir. Yaşam şeklinden kaynaklı olabilir. Vitamin (özellikle B12) eksikliği olabilir.

    0|0
    0|0
  • Harama bakan insanda unutkanlık çok olur. Bunun açıklamasını daha önce yaptım ama artık yapmaktan sıkıldım. Sadece bu kadarını bilin.

    0|0
    2|0
    • Ya çok pardon da ne alaka? Bu söylediğiniz batıl inançtan başka bir şey değil.

    • Hepsini Göster
    • 40 defa anlattıysanız 41. kere gelipte buraya yorum yapmayın lütfen. Ortaya bilimsel bir tez atıyormuş gibi bi havanız var üstelik bir şey söylüyorsunuz ama açıklama yok, tek açıklamanız ; ''artık anlatmaktan sıkıldım''

    • Sana ne arkadaşım ya Allah Allah. Daha önce sorumda sormuştum. Açıklasam burası zaten yetmez. Seni çok rahatsız gördüm !

  • Sana et desem ıyyy der mısın? dersen dememelısın..

    0|0
    0|0
    • pek sevmem ama balıktan iyidir :)

    • Hepsini Göster
    • teşekkür :)

    • rica ederim.) ıyı aksamlar

  • Kaynamış suya tomurcuklu karanfil atacaksın derlerdi 6 dk mı ne duracakmış içinde, koca karı işi ama işe yarar belki :D

    0|0
    0|0
  • Hafıza güçlendiriciler var eczanede de bulunuyor. Fakat önce bir doktora görün sonra kullan.

    0|0
    0|0
  • link bunu bi dene kullanıcı yorumlarınıda oku olumlu yöndeler bende almayı düşünüyorum

    0|0
    0|0
    • zararlı değilmidir

    • sitede yazan kullanıcı yorumları olumlu yöndeler bir kaç kişi ile irtibata geçmek lazım sormak lazım ama ben alıp deniycem ondan sonra sanada bilgi verebilirim sana

    • öğrenince söle :)

  • bendede vardı buu piskolok arkdaşıma gittimm çözüm çook basittt

    0|0
    0|0
  • Not alabilirsin.

    0|0
    0|0
  • B12 vitaminli yiyecekler tüket

    0|0
    0|0
  • mezar taslarında yazan isimleri okuma bence...

    0|0
    0|0
  • gingko bloba faydalı derler ama uzman tavsiyesi olsa iyi olur

    0|0
    0|0
  • zargana balığı tüket

    0|0
    0|0
  • çıplak vücutlu videolara çok bakıyorsun sanırım

    0|0
    2|1

Kızlar Ne Diyor 11

  • Unutkanlık vitamin eksikliğinden oluşur özellikle b12 eksikliği ve kansızlık. Benim önerim NZT 48 kullanman ;) Çünkü içinde bir sürü bileşen var. Ben kullanıyorum. Çalışıyorum okdar derse 2 dkka sonra uçuyor. Şimdi gayet iyiyim nzt 48 kullan arkadaşımm

    0|0
    0|0
  • b12 eksikliği

    0|0
    0|0
  • Ayni sorun son günlerde bendede var, bazen 5 dakika önce düsündügüm seyi birden unuttugum için sinirden agladigim bile oluyor :(

    0|0
    0|0
    • benimde ne yapcamı unutunca sinirlerim bozuluyo hatırlamaya çalışıyorum bi kaç gün sonra en olmadık zamanda aklıma geliyo

  • B12 ve demir eksikliği unutkanlığın başlıca sebebleridir. Harama bakmakla alakası falan yok. Kan sayımı, demir ve b12 nize baktırın basit bir test ve hemen çıkıyor. Değerleri yerine oturttuğunuz zaman hafıza da düzeliyor. Ceviz de kesinlikle yararlı.

    0|0
    0|0
  • harama bakmak

    maleyani şeylerle uğraşmak unutkanlık yaparmış ama sinaps bağlantısı için gerekli maddeler üretilemiyorsa da unutkanlık olur,bunun için de 21 kuru üzüm tavsiye edilmiş

    umarım işine yarar:)

    0|0
    0|0
  • nzt 48 iç :)

    0|0
    0|0
  • aynıı sorun bendede var. nzt 48 kullanmak istiyorum ama kullananların fikirlerini de almak istiyorum. vitamintakviye.blogspot.com site var burdaki yazılanlar doğru mu?

    0|0
    0|0
  • Kansız olabılırsın

    0|0
    0|0
  • et tüketmen gereklı

    0|0
    0|0
  • bunun nedeni banyoya çisini yaptıgından olabilir mi?:)

    0|0
    0|0
  • çişini yaparken çişine bakma

    büyükler öyle der

    0|0
    0|0
Yükleniyor...