Sevdiğiniz kızla öpüştüğünüz zaman soğur musunuz?

merhaba arkadaşlar..yaa ben 4 ay biriyle çıktım..ilk sevgilimdi..bu gne kadar biçok kişi tanıdım ama güvenemiyodum kimseye..ne derseniz diyin istersenin gülün ama lütfen bana ciddi bi cevap verin..ben bu çocuğun elni bile bir ay sonra tuttum..alışkın olmadığımdan sevgili olmaya yakın olamıodum..oda bozuluodu..en son tartışmamızda öpüştük.. srekli böyle öpmek filan istio şimdi ama yaa bilmiorum davranışları birz değişti sanki..benim için ilk olması ve onu sevdğimi bilmesnden bi havalara girdi sanki..siz öpüştüğünüz zaman soğur musunuz?

Güncellemeler:
genellikle sevgililern çoğu bi sre sonra öpüşür mü..yani iki sevgli arasnda yasanması gereken bişey mi ? ben çok pişman oldummm..kendmi kötü hissettm

0|0
6|8

En İyi Erkek Görüşü

  • kesinlikle yaşanması gereken birşey pişman olunacak bi durum değil öpüşürken aklın başından gitmiyorsa ya da sende mutlu olmuyorsan yanlış kişiyle birliktesindir ayrılman gerekir

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • sevgililer öpüşür mü ya kim söylemiş öyle bir şey :P şaka la şaka normal tabi sevgililer öpüşür,elini de tutar utanılacak,soğuyacak bir şey yok

    0|0
    0|0
  • hayır o duygu bambaşkadır hissettirir insana herşeyi soğukluktan çok uzak

    0|0
    0|0
  • ağzı kokuyosa evet ...

    0|0
    0|0
  • Hayır..

    0|0
    0|0
  • yok yok bişey olmaz daha iyi olur

    0|0
    0|0
  • yooo neden soğuyacam :S

    0|0
    0|0
  • buz keseriz evlenmeden öpüşme sakın

    0|0
    0|0
    • yaa şaka yapmıorum iki sevgili mutlaka öpüşür mü

Kızlar Ne Diyor 6

  • pişman olduysan gerçekten sevmiyorsun demektir.

    0|0
    0|0
  • Evet, bu çok doğal.. Ama seni kullanmasına izin verme.

    0|0
    0|0
  • Soğuk davran. Seni kolay elde edemeyeceğini anlasın.

    0|0
    0|0
    • yaa bişey srcam..genellikle sevgililern çoğu bi sre sonra öpüşür mü..yani iki sevgli arasnda yasanması gereken bişey mi ? ben çok pişman oldummm..kendmi kötü hissettm

  • Bazen yaşanır bazen yaşanmaz kişiye göre değişir

    0|0
    0|0
  • Öpüşünce daha da sevilmez mi?İyi öpüşüyorsa öyle olur bence.

    0|0
    0|0
  • öpüşmeden olmaz. saçmalama.

    0|0
    0|0
    • yaa bişey srcam..oda bilio ilk onla öpüştüm ben ama yaa..genellikle sevgililern çoğu bi sre sonra öpüşür mü..yani iki sevgli arasnda yasanması gereken bişey mi ? ben çok pişman oldummm..kendmi kötü hissettm

    • Hepsini Göster
    • yaa kimseye soramıorum..ben tanıştım konuştum ama daha önce sevgilim olmamıstı hiç.. şimdi aceba normal mi dye dşnr oldum.. ama ciddiye aldgn için teşekkür ederm

    • takma kafana ya boş yere.

Yükleniyor...