Shakira'nın boyu kaç sizce?

Shakira'nın boyu kaç sizce? ben internette görmüştüm boyuna 1..cm yazmışlardı.

  • 168
    12% (3)10% (2)11% (5)Oy Ver
  • 159
    12% (3)33% (7)22% (10)Oy Ver
  • 150
    76% (19)57% (12)67% (31)Oy Ver
  • 180
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
14|26

En İyi Erkek Görüşü

  • 1.50 falan olsa gerek

    1|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 25

  • Niye gelin mi alacaksınız? Podyumda mı yürüteceksiniz? Reklamlarınız da mı oynatacaksınız? Bu soru ancak o zaman ciddiye alınacak bir şey olur. Yok ciddi sormuyorsan nedir yani? Az önce de ''vzzxzkvnkllsdklfnsllfmc'' gibi anlamsız bir sorun daha vardı. Demek ki hakikaten soru formunda değil o halde şikayet butonuna basalım. İşe yaramasa da hoş oluyor.

    Açık sözlülüğü severim, Mushy seni sevmedim ben. Hiç ısınmadım. Fotoğrafını da sevmedim. Nickin de japon telefon sözcüğü gibi. Gece gece niye taktıysam bu kadar sana..

    0|0
    1|1
    • sen kimsin ya. noluyo gece gece bi azarlar işitmeye başladım ne bu

    • Hepsini Göster
    • Dediğim gibi kusura bakmayın iyi geceler.

    • hayır siz kusura bakmayın iyi geceler...

  • 1.59 dedim kesin bilemedim.

    0|0
    1|0
  • cokmu önemli acaba?

    0|0
    1|0
  • 165 mi :D o 1 metre topuklu giyince öyle oluyor normal boyu 150 yani sevgiliside 190 arada 40 cm var :D

    1|0
    0|0
  • ya b ya c 160 geçmiyordur

    1|0
    0|1
  • 165 vardır

    0|0
    1|0
  • gecenin bir vakti merak ettiği şeye bakarmısın:))kızım bak git yat neden kendinede bizede işkence çektiriyorsun:)))

    0|0
    2|1
  • 1.50 fazla yoktur...

    1|0
    0|0
  • 150

    1|0
    0|0
  • 159 olabılır

    0|0
    1|1
  • 159

    0|0
    1|0
  • 150cm

    1|0
    0|1
  • 1.50 ama cok iyi fiziği var

    1|0
    1|1
  • Cüce cüce. 1.55 tir.

    1|0
    1|1
  • bodurdur

    1|0
    1|1
  • shakıranın boyu tam olarak 1.53 dur dıe bılıyorum

    0|0
    1|1
  • 1,68 vardır heralde

    0|0
    2|1
  • 160

    0|0
    1|0
  • onun boyu kaç olursa olsun fiziği ve güzelliği boyunu örtüyor bunu bize sorma şakir ağaya sor

    0|0
    1|0
  • seni cebinden çıkarmaya yetecek kadar

    0|0
    2|0
  • 1.90 bence ama 1.50 gözüküyor.

    0|0
    3|0
  • Google 1.50 diyor, ben onun yalancısıyım :D

    1|0
    0|0
  • 1.92 lik Pique ile mutlu mesutlar,Allah bozmasın.

    0|0
    0|0
  • 159

    0|0
    0|1
  • 180 filan olması gerek

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • 1.55 diye biliyorum ...

    0|0
    1|0
  • 1.60

    0|0
    1|0
  • 150

    1|0
    2|0
  • 1,5 metre

    1.5 porsiyon gibi :)

    2|1
    1|2
  • 1.59

    0|0
    1|0
  • 155 falan olmalı

    0|0
    1|0
  • 1.60 gibi gözüküyor ama aslında 1.50'ymiş.

    1|0
    0|0
  • 168 diyorum

    0|0
    1|0
  • 150. Sağolsun google amca, beni zor günümde asla yalnız bırakmaz.

    2|0
    2|2
  • ne şeytansınız...

    taş gibi hatun.

    0|0
    4|0
  • bu anketdeki hic biri ..Shakiranin boyu 1,56 cm

    0|0
    2|0
  • hgAyakkabı

    Kolye

    0|0
    0|0
  • Ayakkabı

    Kolye

    0|0
    0|0
  • 155

    1|0
    1|1
    • Şıklara bakmadım 1.50 diyorum.

Yükleniyor...