Sevgilimin gönlünü nasıl alırım?

sevgilimi çok kızdırdım gönlünü almak istiyorum. yarın için sinema bileti almayı düşünüyorum ve ordaki görevliyle konusup filmin basında veya sonunda ekranda affet beni askım:( veya seni seviyorum yazmasını istiyorum sizce yaparlar mı mümkün mü bu birazda para versem?


0|0
5|22

En İyi Erkek Görüşü

  • abartma özür dile yeter

    0|0
    0|0
    • özür diledim affetmeye calısıyo ama olmuyo cok büyük hata yaptım ayrılabilirdi bile

    • yani ben olsam kizardim herkesin önünde afise olmayi hiç sevmem

Erkekler Ne Diyor 21

  • benim böyle sevgilim olsun okul 1 sene uzasın :)) vay be ne kızlar varmışta haberimiz yokmuş.. Yaşamıyoruz biz ya..

    Sinemada o işi yapmazlar arkadaşım. Çok fazla yeşilcam filmi izledin galiba :) en güzeli güzel bir yerde karsılıklı romantik bir yemek..

    0|0
    0|0
  • Hmmm yaparlar tabi ki de. Bu benim arkadaşımın evlenme teklifine benzedi ;) evde ona 5 dk'lık montaj ile slayt gösterisi ve arkada Stewe Miller - Serenade eşliğinde bir mini klip hazırlamıştık. Sonunda da Benimle Evlenir misin :) birden o an aklıma geldi :D Yapıyorlar anlıyacağın ;)

    0|0
    0|0
  • dene bakalım merak ettim bende.

    0|0
    0|0
  • şöyle bi sevgilim olmadı ona yanarım ;))

    ben senin sevgilin olsam ve bu düşünceni reele taşımadan önce bana söylesen direkt affederdim seni sinemacıya vereceğin paraylada yemek ısmarlardın tam kıvamında olurdu ;))

    0|0
    0|0
  • bence yarın istanbul paris arası uçan thy pilotuna bir kaç milyon dolar bir şeyler ver o yazıyı uçağın kuyruğuna taksın sevgilinin evinin önünden geçerken 2 sorti yaptımı tamamdır iş

    0|0
    0|0
  • paran çoksa yap veya bir uçağın arkasına beni affet diye yazdır evinin önünden uçsun ne de olsa parayla bide para her şey değil derler.

    0|0
    0|0
  • oha be.bi kız bna böyle bişey yapsa yerin dibine girerim ya..erkeğn harbi nazlısı çekilmez.

    2|0
    0|0
    • baska bi erkek grdi işin içine, aldatmadm oyle bsy değil ama cok kırıldı artık sevmiyo sanırm mecburum biseyler yapmaya

    • Hepsini Göster
    • Adam hakli :(

  • iyide o filmi izleyen tek 2 niz yoksunuz millet geliyor oraya.Millet mecburmu filmin başında sizin özel hayatınızı çekmeye.

    0|0
    0|0
  • rüşvet?

    0|0
    0|0
  • Uzaktan kumandalı araba al. şayet bana alınsa yelkenleri indiriveririm suya. valla.

    0|0
    0|0
  • çok fazla para istenebilir bu durumda.

    0|0
    0|0
  • soyunmayı neden denemiyorsun evlat.

    0|0
    0|0
  • böyle türk kızlarının hala yaşadığını bilmek beni hayata bağlıyor açıkçası

    0|0
    0|0
  • alma salla

    0|0
    0|0
  • çok düşünceli ben affederdim kesinlikle gözüm bile dolardı ciddiyim

    0|0
    0|0
  • hayır.montaj gerektirir

    0|0
    0|0
  • iplemezler seni.

    0|0
    0|0
  • yaparlar

    0|0
    0|0
  • 1000 TL verirsen mümkün.

    0|0
    0|1
  • onun üzerine fazla gitmeyerek alabilirsin ancak

    0|0
    0|0
  • reklam verenler kadar para odersen bal gibide yapiyorlar... ama bence gerek yok seni seviyorsa bunun baska yoluda vardir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • biz sevgilimle deliler gibi aşk yaşıyoruz.aynı soruyu birbirimize sorduk eğer darılırsak nasıl gönlümü alıcaz diye,benim direk içimden gelen cevap ise,gözlerinin dibine kadar girerim kafanı tutup gözlerime odaklattırırm sonra güler birde öpücük veririm oldu bitti demiştim ve bunu çok beğendi ben sana kıyamamki dedi.gözler aşkın aynasıdır onlarla gönül alın

    0|0
    0|0
  • naptın?

    0|0
    0|0
  • Parayı verirsen tabi yaparlar.Sinemaya senle gelen adam zaten seni affetmiştir aslında.Bu da var yani.

    0|0
    0|0
  • 'Biraz' parayla kimse yapmaz onu. Kızım filmin geleceğiyle oynuyorsun saçmalama.

    0|1
    0|0
    • Katılıyorum.

    • Hepsini Göster
    • Of! Koymazlar kızım, orası ciddi bi müessese. Her ayrılan gelseydi, hem ne kadar iğrenç bi durum ben sinemaya gidiyorum filmin başında affet beni yazıyor. Iyk. Şöyle yapabilirsin, onu boş bi kafeye götür. Onlara ver, bi miktar para ver. Tvde çalıştırsınlar.

    • tesekkürler

  • sinemayı kapattır o zaman yaparlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...