Kilo vermek için yüzme mi fitness mı?

6 7 kilo fazlam var ve ben 10 kilo falan verdim son 1.5 senede ama sporla vermiştim sonra okul başladı falan araa verdm ama vücudumun şeklinin bozulduğunu hissediyorum sarkma var gibi anlatabildim umarım burdada bi spor salonu var haftanın 2 günü yüzme mi yoksa 3 günü fitness mı sizce sağlıkçılar sporcular bekliyorum yorumları :D


0|0
8|34

En İyi Erkek Görüşü

  • daima yüzme sağlıkcı değilim ama yüzme en iyisi diye biliyorum.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 33

  • hepsini yap zinde kal

    0|0
    0|0
  • eğer iyi yüzüyorsan yüzme en iyi spordur..hergün düzenli olarak yüzmen gerekir..yaklaşık 1km.ama sen 250m ile başla.kondisyonun kendiliğinden artar zaten.ilerleyen zamanlarda 50m yi dipten bile gidebilirsin düzenli olarak yaparsan.kilo verirsin zaten.

    0|0
    0|0
    • evet iyi yüzücüyümdür ama kısa sürede kilo vermeme gerek yok yavaş yavaş vücudum şekillensn otursun istiyorum

    • işte yüzmek en uygun spor bu konuda.yavaş yavaş verirsin sağlıklı verirsin.diyetisyen eşliğinde yapabilirsin.vücut dengene göre kilo verdiriyorlar..yüzmek iyidir. :))ayrıca vücutu simetrik çalıştırdığından bel çevresi kaslarını güçlendirir bel fıtığı riskini azaltır :D

  • çok şişkoysan fitness ama az kilon varsa yüzme sonuçta boğulursan seni kurtarcak kişileride düşünmek lazım

    0|0
    0|0
  • Spor salonuna gitmedim spor yapmadım sadece yatar ve kalkarken çok basit ve az hareketle vücudu zorlamadan sadece yemekten kısarak 1-1.5 ayda 14-15 kilo verdim artık en dar gelen pantolonlarım arasına elim giriyor resmen.

    0|0
    0|0
    • sarkmalar olmadımı yaaa bende çok belirgin deği ama var yinede sıkı değilim ama maşallah sizede

    • Yoo gayet güzel zayıfladım çünkü aç kalarak diyet yapmadım gayette toktum.

  • Bence yüzme en iyisi .. Spor da olabilir tabi ..

    0|0
    0|0
  • Bana soracak olursan; ikisi beraber.

    Bazı spor salonlarda yüzme havuzu mevcut olur. Fitness sonrası 30-45dk yüzme yeterli

    0|0
    0|0
  • İkisi birlikte çok daha iyi olur bence

    0|0
    0|0
  • herbalife kullan

    0|0
    0|0
    • yok yaa napcam onu yine zayıflicam yine vücudum yumuşak sıkı değil

  • Fitness

    0|0
    0|0
  • fitnis kesinlikle istedigin yeri sıkılaştıra biliyosun yüzme sadece vucuda genel bi dirilik veriyo ama yetersiz

    0|0
    0|0
  • Fitness.

    0|0
    0|0
  • Eğer yiyeceklerine dikkat edersen yüzme

    0|0
    0|0
  • Yüzme. Yüzerken birden fazla kasını aynı anda çalıştırırsın.

    0|0
    0|0
  • yüzme...

    0|1
    0|0
  • Yüzme kuzum. . .

    1|0
    0|0
  • yüzme ve düzenli koşu ayrıca bisikletde iyi ben devamlı kullanıyom en 15-20km ama

    0|0
    0|0
  • kilo için değil ama sağlıklı hayat için yürümek ve yüzme.

    0|0
    0|0
  • ekmek yemicen ekmeeekkkk

    0|0
    0|0
  • sex

    0|0
    0|1
  • yüzme . tavsiye

    0|0
    0|0
  • bende bı sprcu olarak yüzme tercih ederım:D

    0|0
    0|0
  • bisiklete binin yeter ama düzenli olarak ...

    0|0
    0|0
  • Bence yuzme haftada 4 gun ve 1 saat yuzmen yeterli ve yeme icmeye dikkat edicen yeterli.

    0|0
    0|0
  • gel kick box a hem dayak yemezsin hem kilo verirsin :D

    0|0
    0|0
  • yuzme tam bı ayda 9 kılo verdım

    0|0
    0|0
    • peki yemeye içmeye dikka tettin mi

    • su sekılde soyleyım sana ımkanın ne durumda bılmıyorum ama ben sabah havuza gıttım..havuza yarı tok karına gırdım kı verım alayım ve her gunun sounda baya kalorı kayıp ettıgımı hıssetım..yeme ısıne gelınce durust olmak gerekırse ceyrek ekmek yedım her ogunde ama karnımı ekmekle degıl yemekle dogurmaya dıkkat ettım yane ornegın melemen yaptım ceyrek ekmek yedım yanında ama bı bucuk tabak catalla yedım:))

  • Yüzme

    0|0
    0|0
  • Yüzme.Hem eğlenceli hem de ulaç filan atarken her bölgen çalışıyor

    0|0
    0|0
  • yüzme tüm kasları eşit oranda çalıştırır .daha çok kalori yaktırır

    0|0
    0|0
  • bence yüz yüz...yüzme mezlik yapma:)

    0|0
    0|0
  • tabiki de yüzme..

    0|0
    0|0
    • ama ben kızım yani omuz genişlemesi felan olurmu acaba

    • sonuçta ömür boyu yapmayacağın için olmaz sadece olan kilolarından kurtulmak için belli bir süre yapacaksın..

  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 8

  • yüzme daha çok yoruyo ve daha eğlenceli bence

    0|0
    0|0
  • Fitness bence. Yüzmeyle omuzlarin genisler erkek gibi olursun. Hos görünmüyor.

    0|0
    0|0
  • tabi ki de yüzme. Karada yaktığın kalorinin iki katını harcıyorsun yüzmede.

    0|0
    0|0
  • yüzmee

    0|0
    0|0
  • Fitness

    0|0
    0|0
  • Fitness.

    0|0
    0|0
  • Yuzme

    0|0
    0|0
  • Fitness gayet iyi onumuz kis bence fitnesse yazıl hatta icinde yüzme salonu olan biryere yazıl :-))

    0|0
    0|0
    • yüzmeyle fitness aynı yerde ama ağır olur die düşünüyorum 3 gün o 2 günde öyle ki benm okulum var olmaz yani

    • yüzmeyi cok seviyorum ama fitness e yazildim kisa bir süre önce kosu bandi iyi is cikariyor :-) fitness tercihin olsun derim

Yükleniyor...