Squat yaparken diz citlamasi?

Evet arkadaşlar Squat yaparken dizi çok citliyor int araştırdım sakatlamaya kadar giidomus diz citlamsi varken yapmak ama yapmam da lazım aslında çok ii ısınıyor um neden böyle oluyor anlamadim başka isinmam gereken hareket mı var ki varsa soylermsinz dizi citlio şu an yapmıyorum ama yapmak istiyorum napicam neden citliyor bu diz ?

Güncellemeler:
Agirlikla yapmiyorum o halde bile ses gelio

0|1
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Dizlerini öne çıkarma, parmak uçlarını geçmesin. Eğildiğin zaman kalçadan eğil, sanki sandalyeye oturuyor gibi.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Arkdsm o kemiklerle ve kaslarla alakali birsey mesela yeni kickboz taekwndo yapanlrda cokca rastlanr bir durum bacaklarni esnetrkn kaldrirkn citlar bunun sebebi eklemler esnediginde araya gazli bir sıvı dolismasidir eklemlermzn hepsnde bu sivi vardr ama esnetip duzeldgmzde bu baloncuk patlar ve 10dk tekrar olmaz ondan parmak citlatmak falan zararli degildr aslnda genel bie bilgi yanlisi var. Ikinci olarak herdefasnda citliyor diyorsan eklemle alakali bsy spora yeni basladysn olmasi normal 1 sene falan snra o citlama sesi gecicek cnku eklemlerin egilip kalkmana gore sekillencek artk. Sakatlga gelnce abartili bsy bu ben bacgmi kaldirirkn citlama olyrdu surekli sakat kalsam ben kalrdm sporun hic bizmn zarari olmaz kireclenme vs seyleri de onler icin rht olsn zamanla gecer o

    0|0
    0|0
  • Düşük ağırlıklarda yap çok sıkma kendini. Eklemlerini destekleyecek ürünler kullan.
    Squat yerine makinadada girebilirsin bacak kalça hareketlerini

    0|0
    0|0
  • Bendede oluyor o çatlama hareketin formunu koruduğun sürece hiç bir sıkıntı olmaz merak etme ve kaldırabileceğin kiloların altına girmeni tavsiye ederim sorun yok rahat ol :)

    0|0
    0|0
    • Ağırlık kullanmıyorum o halde bile oluoluyo :/

    • O diz kapağınla ilgili bir durum da korkma ciddi bir şey değil bendede var çünkü ve sıkıntı yaratmadı 6-7 aydır yapıyorum

  • bacak kasların zayıf
    ön bacak kaslarını kuvetlendir
    arka bacak kaslarını kuvvetlendir
    o zaman raha skuat çekersin

    0|0
    0|0
  • iyice ısınman lazım sıvı boşalması olmuş eklemlerde çok zorlamışsın zamanla düzelebilir o bölge güçlenince

    0|0
    0|0
  • kaç kilo ile yapıyorsun?

    0|0
    0|0
    • Daha kiloya geçmedim tek sade yapıyorum ve o halde bile oluo

    • bir şey olmaz devam et o çıtlamalar zamanla geçiyor

  • Squatı yap kal öyle 30 saniye sonra kalk hep böyle böyle yap dizin düzelir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • menisküs yırtığı olabilir.

    0|0
    0|0
    • Ayy nası yani az daha anlatırmsin ama daha gencim

    • Hepsini Göster
    • O yırtık iyilesbilio mu?

    • durumuna göre değişir.
      aşırı değilse kendini yenileyebiliyor.
      ama eklemi kasmayacaksın.
      kas güçlendirme hareketleri yapacaksın.
      ço zorda kalmadıkça ameliyata gerek yok zaten.
      ben olmadım.
      fizik tedaviye dahi girmedim.
      ama hastanede çalıştığım için
      bir çok arkadaşın fikrini almıştım öncesinde.

  • Yapma bence ciddi bişey olabilir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...