Karabasanlar bastı :)

hemen hepimizin basına gelen bır olaydır halk dılınme karabasan olarak yayılan uyku felcı durumu.annaenne babaannelerımıze gore ise CİNLEER.) ama bazı zamanlarda gercekten bıkkınlık veren,cekılmez bır hal olan bır olay..sırf bu yuzden tum gece uyuyamadıgım gunlerı bılıyorum..tam ruyamın ıcınde kulagımda ısmımın yankılanması,gozlerımı yukarı kaldırdıgımda karanlık bır goruntu yataktan yukselme durumları..illet bı durum gercekten..evet arkadaslar daha fazla uzatmadan sorumu sorıyım bu karabasan durumundan kurtulmak ıcın kendınızce gelıstırdıgınız formullerınız mevcut mudur :D bı tanesıne yumruk atmayı denemıstım gıtmıstı ama hepsı yemıyor,yumrugu yıyen arkadas gardınızı alın demıs galıba..bana karsı tedbırlı gelıyorlar.) yorumlarınızı beklıyorum arkadaslar,iyi geceler hepınıze


0|0
8|6

En İyi Kız Görüşü

  • ne yptıklarını blmeden ben sana anlatamam bunu ama ynede yardımcı olmaya calısırım herkes dua oku der ama o anda ztn okutmuyolr bu ofsayt br durum .yastıgının altına bıçak koyup yatmalısın ve karabasan hiçbir zmn üç harfli olrak anılmadı halk dilinde ..hepsi farklı şeylerdir ve hepsininde görevi farklıdır..uyku felci demekteler çünkü ona bile bi tenoloji bi bilim sokmak istediler alakası yok..amaçları öldürmekte değildir kendilerni hatırlatmak ve musallat olmaktır ondan yatagının altında bıçak bulundur..bendede çok oluyordu çünkü ve bana donak şeklinde geliyolardı ben fal baktıgım için bana ergün gelirlerdi..artk tedbirliydim ve şölede bir durum var geleceklerini hissediyorsun ben senelerdir ışık açık uyurum ve asla kapatmam elimden geldiği kdrda geceleri uyku uyumam;)

    0|1
    0|0
    • ruyadayken gelıceklerını bende anlıyorum.kulaklarım cınlıyor ve ruyada gordugum bır karakterın cin oldugunu anlıyorum konusmalarından hareketlerınden..uyanmaya calısıyorum hemen o an ama her defasında uyanamıyorum..uyumadan once dua ettıgım zamanlarda da gelıyorlar pek fayda etmıyor. ama o bıcagı bılmıyordum bı de boyle denıyelım bakalım:) cok tsekkurler

    • Hepsini Göster
    • gorsem komaya gırerım ben korkudan )

    • hayır canım ben gördüm bir defa namazda geldi rahatsız etmeye avucumun içinde tıpkı yedicücelere benziyen bir adam suretinde gördüm bi beş on kere kedi kafası sureti gösterdi bana yüzümün yakın tarafında birde uykudan uyanırken göründü resmen yüzünü gördüm düz bir yüz kralların kafası gibi düz ve sert görünüşlü erkek görünümü vardı yüzünde bana çok acımasız baktı bi an tırstım ya ama genede kendimi korumak için görebilsem korkmam hırpalarım gelmemesi için ki bu gerekiyor bence

Kızlar Ne Diyor 7

  • hosgelmisler.

    0|1
    0|0
    • KONU SAHİBİNE YAZIYORUM

      bekler bekler savunmasız oldugun an çökerler, sana kendilerini unutturmaya calısırlar

      okumaz yatarsın, onların canına minnet


      yanı allahu teala seni korumasa seni duman ederler ama sınav bu

      ellerine bir fırsat geçerse seni fena hırpalarlar

      bu hepimiz için geçerli

      şeytan insanlar için apaçık bir düşmandır -ayet var

      aslında bunları herkesin okuması lazım, yani temel koruma dualarıdır

      cocuklara ogretılmelı


      Sabah-akşam, 3 defa, “Bismillahillezi l� yedurru maas

    • sikayet ettim.

    • cok tesekkurler ezberledım bunuç kpukucurtma5 neyı sıkayet ettın anlamadım

  • senin durum karabasan değil arkadaş senin ruh gezintiye çıkmış

    0|1
    0|0
    • dogru olabılır.. astrolojiyle ugrasan bı arkadasım da aynısını soylemıstı.. ozellıkle uyku sırasında bı yerden dustugunu gormek,araba carpması gıbı durumlarda sıcrayarak uyanırız . ıste bu ruhun uyku sırasında bedenden cıkmak ısteyıp basaramaması demek oluyormus..ama ruyada ucup ıstedıgın yere gıtmek de ruhun bedenden cıkıp gezıntıye cıkması demekmıs. ve ben ruyamda ıstedıgım zaman ucup gezebılıyorum.. sürtük bı ruhum var galiba..

    • Hepsini Göster
    • her zaman degıl ama cogunlukla edebılıyorum.. ıstedıgım sekılde yonlendırebılıyorum ruyamı

    • var sende bişeyler o zaman :)

  • bunu bilerek mi sordun?

    0|1
    0|0
  • Rambo mu Van damme mı?

    0|1
    0|0
    • şahin k...

    • Hepsini Göster
    • sahın k dan yola cıkarak mı soyledın bunu :) ya tamam aksam yemegınden ne kaldıysa yıyorum da yemedıgım zamanlarda da oluyor.) bana musallat olmuslar ya ıstıyorlar beni... tüh tüh..

    • karbonhidrat azalt

      abur cubur yiyip uyuma. düzelirsin.

  • arkadaslar

    banyo ve tuvaletler şeytan ve cinlere hane kılınmıstır yanı barınaklarıdır

    bu yüzden wc ve banyoya girerken şu duayı okuyun

    allahumme inni euzu bike minel hubsi vel habais (allahım dişi ve erkek şeytanların şerrinden sana sığınırım )

    banyo gideri onların yuvalandıkları yermiş, senin üstüne biri işese rahat bırakır mısın? elbet musallat olurlar (çiş onları eritiyormuş,ölmez ama komalık vaziyet gibi kalırlarmıs aileleri intikam alıyormus )

    kati surette yapmayın banyoda çiş filan, ben de bilmiyordum küvete yaptıgım olmustur cok sıkıntı cektim

    hocalara uyardı, şunları şunları yapmayın diye

    cidden bedenlenip geliyorlar

    fal şirktir, allahu teala bu tür şeyleri haram kılmısi bakmayıver at sakızın kagıdını

    allahın emrinden daha mı sevimli fala bakmak?

    işte böyle kıvrandırır, Allaha baş kaldırıcak seni dinlemiyorum diyecek gücünüz var mı?

    varsa istediginizi yapın, valla eskiden bu kadar varlıklar insanlara dadanmamıstı

    şimdi sayıları cok arttı, (insanların 10 katı kadar olurmus sayıları , melekler ise bunlardan 10 kat cokmus )

    insan arasına çok karısmaya başladılar

    çok dikkatli olun

    sürekli ayetel kürsi felak nas ihlas kafirun suresi okuyun

    cidden masal gibi geliyor ama başınıza gelince kurtulamazsınız

    inanmamakla etki etmiyor mu?

    şu iki ayeti ayetel kürsi ile birlikte okuyun

    163. ayet

    Ve ilâhukum ilâhun vâhid(vâhidun), lâ ilâhe illâ huver rahmânur rahîm(rahîmu).

    Sizin ilâhınız tek bir ilâhtır. O'ndan başka ilâh yoktur. O, rahmân'dır rahîm'dir

    164. ayet

    İnne fî halkıs semâvâti vel ardı vahtilâfil leyli ven nehâri vel fulkilletî tecrî fîl bahri bimâ yenfeun nâse ve mâ enzelallâhu mines semâi min mâin fe ahyâ bihil arda ba’de mevtihâ ve besse fîhâ min kulli dâbbe(dâbbetin), ve tasrîfir riyâhı ves sehâbil musahhari beynes semâi vel ardı le âyâtin li kavmin ya’kılûn(ya’kılûne).

    Muhakkak ki göklerin ve yerin yaratılışında, gece ve gündüzün birbiri ardınca gelmesinde, insanlara yarar sağlayarak denizde akıp giden o gemilerde, O'nun (Allah'ın) gökten su indirip böylece onunla, ölümünden sonra yeryüzünü diriltmesinde, orada bütün hayvanlardan yaymasında, rüzgârların (değişik yönlerden) esmesinde ve yerle gök arasında musahhar (emre amade) kılınmış bulutlarda, akıl eden kavim için mutlaka âyetler (deliller) vardır.

    Fal büyü işilerini katiyen hemen bırakmalısınız

    cin daveti ruh çağırma filan katiyen yapılmamalı

    çokca tövbe duası okuyun ki allahu teala yarattıklarını üzerimize havale etmesin

    zira O istemez ve izin vermezse ne cinler bize gelir ne de görünür

    kardeş sen musallatlısın (başlığı açan)

    hareketlerine çok dikkat et, bunlar sana bulaşmış, imkanın varsa bi cami hocasına anlat sana cuma günü dua ettirsin

    inşallah kurtulursun amin

    0|1
    0|0
    • cok tesekkur ederım cok emek vermıssın yazı ıcın soluksuz okudum ama son bolum cok korkuttu benı. neden olmus olabılır kı.. yazın uniden arkadaslarla vakıt gecırmek ıcın cın cagırmaya falan calısırdık bu yuzden mı acaba..

    • Hepsini Göster
    • eba yusuf la ıletısıme gecsene amerıkalı kardesım.) kurtarsın bızı

    • amerikalı kardeşim lütfen artık rahat durun..

      hz ali cinleri filan kullanmıyordu o sadece sure ve koruma duaları okuyordu

      kim yayıyor bu asılsız bılgılerı?

      peygamber efendimiz cinlerle mi korunuyordu?

      sizi koruyacak olan allahu tealadır, buna da bır vesıle kılınmıstır dua sure okumak

      dua sure okuyunca gorevlısı olan melekler sızınle ıletısıme gecmeden sızı zaten korur

      ne gerek var cınlere? size demedim mi ben musluman cınlere bu aleme gecmek yasaktır

      bu aleme gecen anlayın kı zaten kotu

  • bunlar ciddi işler

    ne yaptın da bunları kendine çektin

    fal bakar mısın baktırır mısın?

    medyumlara gider misin?

    banyoda çiş yapıyor musun?

    allaha dine islama küfür ettin mi?

    büyü yaptın mı yaptırdın mı?

    bunların yanıtlarını ver sana ona gore yorum yapıcam

    0|1
    0|0
    • cevabı vermıssın zaten yoruma gerek yok

    • Hepsini Göster
    • musallat olurlar :)

    • buşra çiş onları eritir, oldu ki bedenlerine isabet etti

      kabilesiyle yakana yapışırlar, ailene sana büyü yaparlar olaganustu deneyimler yaşarsın

      rızkını, kısmetini bağlarlar, çünkü cinler ve şeytanlar büyünün asıl ustalarıdır

      onlara da günah olmasına ragmen büyü yapmaktan çekinmezler,şeytan onlara öğretir büyü sırlarını.ne gerek var bu tarz kontrol edemeyecegimiz alemlere bulasmaya? dikkat edin işte

  • İyi sıhhatte olsunlar :)

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Bana bir gece oldu anlatıyorum

    Askerden arkadasım gelmıstı ızıne ayagından amelıyat olmust vs saat 3 gıbı ben cekyatta uyumaya basladım kendisi karşimda pc başinda cs oynuyordu uyuyorum önumden birisi geciyor bulundugum oda parke idi parkenın yüreyen kişinin sesini duyuyorum uykum cok gozlerımı açamıyorum 1 degıl 2 degıl 3 degıl baktım devamlı yürüme sesi arkadas wc yada mutfaga gidip geliyor diyorum uyku sersemi... bi daha ayak sesı duyunca gozlerımı actım 2 tane bacak var karsımda dedım içinden üstüme örtecek herhalde bende sunu ayagına cımcık atayım dedım elımı hareket etmıyor ayaklar kayboldu üstüme bir cullandı gece cekyatın köşesine başımı bastırmaya başladı ellerımebakıyorum ama parmagım bıle oynamıyor karsımda saat var sanıyelerı goruyorum gerçek yanı uydu yada ruyada degılım bı yandan kendımı cekyattan atmaya calısıyorum bı yandan basımı bastıyor yuzun yanıyor dua edıyorum yok bırakmıyor bı arkadas demıstı karabasan gelırse sadece kelıme şehadet getirirsen bırakıyormuş diye getirdim evet gercekten bıraktı sabaha kadar uyuyamadım sabah arkadasa anlattım kendısı wc yada mutfaga gıtmemıs sadece dıger odaya uyumaya gıtmıs ve degnekle yuruyordu yanı onun sesıde degıldı boyle musallat oldular bi kerede üç harfliler geldi hepsine kapım acık amk nediyim :)

    0|1
    0|0
    • bana genelde kız arkadasımla bırlıkte uyudugum zamanlar gelıyor .. kıskanıyor galıba.gecen haftalarda olmustu. geldı yıne bızımkı gozlerımı actım kız arkadasımın gozlerını acık bana bakarken goruyorum dokunmaya calısıyorum ona yapamıyorum tabı..baya da uzun surmustu. uyandım sonra baktım kız arkadasım derın derın uyuyor.. bı cozum bulamadık ya

    • Hepsini Göster
    • SORANA YAZIYORUM

      evet cin cagırmaya calısmak filan neden olur

      bunu yapıp da musallattan kurtulan yoktur, ne zaman yaptınız yanı uzerınden ne kadar vakit gecti?

      sana verdigim ayetleri okuyorsun degil mi?SAKIN ihmal etme


      bak hepsini oku ek olarak şunları da oku bunların hepsi 10 dk bile sürmez

      senden umutlarını kessinler, onların ömrü uzun

      aman okumiyim, okudum gelmediler bi daha gelmezler deme


      bekler bekler savunmasız oldugun an çökerler, sana kendilerini unutturmaya calısırlar

    • bu yaz. temmuz ayında falan arkadaslarla vakıt gecırmek ıcın cagırmıstık ama geldı mı gelmedı mı bılmem fıncanı kendımız oynattıgımıza emınım. soyledıgınız duaları yazdım bı kagıda. 1-2 gundur rahatım sımdılık sıkıntı yasamadım cok tesekkur ederım gercekten

  • Merhaba bende aynı benzer bir dertten muzdaribim ama ben şu kanıdayım açıkcası bir çok şey denedim bence bu varlıklar kimlerse oturup hoca eşliginde çagırılıp bu yaptıklarından vazgeçmeleri istenmeli hatta huddam cin varsa araya koyulmalı çünkü dua okursun ama okumadıgın zaman gene fırsatını bulur yaparlar bu varlıklarla yüzleşmek şart diye düşünüyorum ki yapmamaya ikna edilirlerse eger kurtulabilicegimizi düşünüyorum

    0|1
    0|0
    • cin bu bununla masaya oturulmaz kı...

    • Hepsini Göster
    • ikna etmek mi?

      hoca yakıcam git dediginde, yak gitmiyorum hastanın bedeninden çıkmyorum diyen salaklarla muhatapsın

      ne iknası? onlar insan gibi değil, insan tehlike ve tehdit karşısında geri adım atar

      fakat varlıklar öyle değildir, 1 dk sonra ölecegini bilse geri adım atmaz

      bu yüzden de hocalar kimi varlıgı yakmak, (bu sadece tabir öldürmek manasında) zorunda kalır

      hocanın okudugu ayetin şiddetiyle ölürler, yakmak derken ateşle yakmak değil

      helak olması manasında

      katiyen bulasmayın,

    • tam da uyumadan bakıyım soyle bı demıstım okuduklarım bıle bu gece uyuyamama yeterlı oldu:) kız arkadasım da yok bu gece kaldım tek basıma .)

  • geçmiş olsun :)

    0|1
    0|0
  • karabasanlara selam

    0|1
    0|0
  • ehehe

    0|1
    0|0
  • Geçen gece oldu.. Bir afet rüyamda yanıbaşımda hafif yakınlaşma sonrası tam ısıyı yükselteceğiz.. Ne göreyim hatun bir anda zombi gibi yaratık gibi bişey oldu.. Memelerinden lav akıyor falan..

    Hala kötü durumdayım unutamıyorum..

    1|0
    0|0
    • o bende de oluyor ya.) vay be super ruya olucak derken bı anda kabusa donusuyor:) dalga gecıyorlar resmen

Yükleniyor...